Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Nissan patrol 3.0 - okvara motorja- kaj je najracionalnejše?

Napisal/-a DaDek Sr okt 27, 2010 11:18 am

Pozdravljeni,

Gre pa se za nissan patrol 3.0 gr (kratki), l2001, 130k km.

V soboto pri normalni vožnji (ca. 90kmh na AC - motor še ni bil na delovni temparaturi), je avto povsem zgubil moč (temparatura motorja je bila normalno - pod polovico na cajgeru), tukaj je zdaj ata po mojem mnenju naredil napako.. zavedal se je da nekaj ni ok ampak ker je bilo zožanje, je avto med vožnjo izklopil in je z izklopljenim drsel.. ko se je ustavil ga ponovno prižgal malo na gas, ga izklopil in spet drsel tako dobrih 5km do pumpe.. ko je odprl pokrov motorja je pač opazil, da je vrezalo ven olje. Mojster iz okolice maribora, ki večina šraufa samo terence je mašino včeraj razstavil in ugotovil, da je 3 celinder in bat cel črn in porisan. Baje se je to zgodilo zaradi pregrevanja. kakšno mnenje? Kaj naredit? Mojster je rekel, da bo najceneje in najenostavneje najt "überholung" mašino.

Na ebayu ima en trgovec iz nemčije obnovljene motorje in en iz anglije.. Cene so tam okoli 2300eur.. Se splača to vzet? In če se kaj menite boljše it v nemčijo sam ponj ali s pošto?

Se splača oz. sploh gre popravit obstoječo mašino? Da se naredi generalka (potem najboljše veš kaj sploh imaš). Mogoče kdo v sloveniji specilaiziran za take zadeve?

Avto prodat z okvaro na motorju pa pozabit na vse?

Na večih mestih sem zasledil, da so te mašine problematične, ampak nisem verjel do sobote :/
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6586
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr okt 27, 2010 12:27 pm

Pozdravljeni

Osebno bi reševal takšne stvari po sledečem vrstnem redu: najprej bi premislil ali je racionalno urejati obstoječo vozilo ( tržna cena/strošek popravil ). V koliko bi se odločil za ureditev, bi zagotovo delal generalno na okvarjenem motorju, tako bi točno vedel kaj se je vgrajevalo in kaj lahko v bodoče pričakujem od vozila.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr okt 27, 2010 12:47 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Osebno bi reševal takšne stvari po sledečem vrstnem redu: najprej bi premislil ali je racionalno urejati obstoječo vozilo ( tržna cena/strošek popravil ). V koliko bi se odločil za ureditev, bi zagotovo delal generalno na okvarjenem motorju, tako bi točno vedel kaj se je vgrajevalo in kaj lahko v bodoče pričakujem od vozila.

Lep pozdrav


Se povsem strinjam. :) bom sporti sporočal, kaj se dogaja oz. kaj bomo storili.
 
Uporabniški avatar
pixie
Novinec
 
Prispevkov: 477
Pridružen: Po avg 30, 2010 7:54 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a pixie Sr okt 27, 2010 1:06 pm

moj predlog je tudi generalna, če se za rešiti 3. cilinder, saj se drugače cene teh avtomobilov sučejo okoli 10000€
Freunde am fahren.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr okt 27, 2010 1:08 pm

ce bos iz nemcije jemal, se posta/kurirske sluzbe ne splaca, samo spedicija (kar pa zna trajat)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Nissan patrol 3.0 - okvara motorja- kaj je najracionalne

Napisal/-a valvoline Sr okt 27, 2010 7:32 pm

DaDek je napisal/-a:Pozdravljeni,

Gre pa se za nissan patrol 3.0 gr (kratki), l2001, 130k km.

V soboto pri normalni vožnji (ca. 90kmh na AC - motor še ni bil na delovni temparaturi), je avto povsem zgubil moč (temparatura motorja je bila normalno - pod polovico na cajgeru), tukaj je zdaj ata po mojem mnenju naredil napako.. zavedal se je da nekaj ni ok ampak ker je bilo zožanje, je avto med vožnjo izklopil in je z izklopljenim drsel.. ko se je ustavil ga ponovno prižgal malo na gas, ga izklopil in spet drsel tako dobrih 5km do pumpe.. ko je odprl pokrov motorja je pač opazil, da je vrezalo ven olje. Mojster iz okolice maribora, ki večina šraufa samo terence je mašino včeraj razstavil in ugotovil, da je 3 celinder in bat cel črn in porisan. Baje se je to zgodilo zaradi pregrevanja. kakšno mnenje? Kaj naredit? Mojster je rekel, da bo najceneje in najenostavneje najt "überholung" mašino.

Na ebayu ima en trgovec iz nemčije obnovljene motorje in en iz anglije.. Cene so tam okoli 2300eur.. Se splača to vzet? In če se kaj menite boljše it v nemčijo sam ponj ali s pošto?

Se splača oz. sploh gre popravit obstoječo mašino? Da se naredi generalka (potem najboljše veš kaj sploh imaš). Mogoče kdo v sloveniji specilaiziran za take zadeve?

Avto prodat z okvaro na motorju pa pozabit na vse?

Na večih mestih sem zasledil, da so te mašine problematične, ampak nisem verjel do sobote :/


Tut če je stena fajn počohana lahka cilinder povsem normalno deluje. Pač zamenjat batne obročke za prvo silo bo najcenejša varijanta. Pol daš not pr vsaki menjavi olja dodatek za izboljšanje kompresije in boljše mazanje (sam uporabljam cyclo engine treatment) ki se veže na kovinske dele in zapre mikroskopske luknjice. V najhujšem primeru edino kar se lahka zgodi po opravljeni mali generalki je da ti bo motor pač zacel papcat olja,,če so poškodbe-risi na omenjenem cilindru preveč globoke.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr okt 27, 2010 8:28 pm

Ja, pa risi od zaribanega in prežganega bata niso ravno mikroskopsko majhni, kajne? Sploh pa jih neka čudežna tekočinica ne more kar zakitati v nulo. Tudi menjava samo batnih obročkov je bolj tako-tako, to še generalka ni.
Za pravo stvar je treba ali menjati valjne puše, ali pa pobrusiti blok na prvo nadmero, odvisno od izvedbe seveda. ter nove bate in obročke. Drugače bo vse skupaj bolj jalovo delo.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 27, 2010 9:24 pm

sebaveh je napisal/-a:Ja, pa risi od zaribanega in prežganega bata niso ravno mikroskopsko majhni, kajne? Sploh pa jih neka čudežna tekočinica ne more kar zakitati v nulo. Tudi menjava samo batnih obročkov je bolj tako-tako, to še generalka ni.
Za pravo stvar je treba ali menjati valjne puše, ali pa pobrusiti blok na prvo nadmero, odvisno od izvedbe seveda. ter nove bate in obročke. Drugače bo vse skupaj bolj jalovo delo.

Če pa avto ma samo 130kkm,pr teh kilometrih je blok verjetno kot nov.(razn un cilinder k je počohan). Jaz bi kar sprobal menjat sam obročke in sem prepričan da bo motor ok,verjetno da ležaji niso poškodovani če je blo dovolj olja noter.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 27, 2010 9:32 pm

Najcenejša in trajna varjanta je:Blok ven tretji cilinder zbrusit in vstavit novo pušo,zamenjat tretji bat in na ostalih obročke,premerit glavno gred in pomenjat ojnične ležaje in ležaje glavne gredi,zbrusit glavo (večja obdelava ni potrebna če ni žrl olja) zadevo sestavit in vozit dalje če misli avto še imet en čas in servise delat na 10000-15000 km.Sam material ni drag odvisno je kok vas bo mehanik peljal scat.Da bi bila zadeva še cenejša se ta cilinder samo shona da se pobere raze ki so izbočene in pomenja obročke ampak zna potem piti precej olja pa tudi kompresija na tistem cilindru bo vprašljiva.Glede obnovljenega motorja pa tudi lahko razmisli samo moraš pa vedet da je tam gol motor in grejo vse pritiklene iz vašega gor (alternator,štarter,turbina,servo pumpa...)in bo to spet nek mehanik delal ki zna za to precej kasirat itd, itd
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če okt 28, 2010 11:32 am

Uradno je tako, da je prepihalo bat. Mehanik se izogiba generalke na obstoječem motorju in zelo navija za nadomestni motor. Na Ferku, ki servisirajo kar dosti nissan terencev še tudi niso imeli takega primera, oz. še niso delali generalke na takem motorju. Trdijo tudi, da bi novi originalni deli stali DOSTI več kot stane nadomestni motor z 12mesecev garancije.

Pozna kdo kakšnega mehanika, ki je že delal takšno generalko v sloveniji?
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če okt 28, 2010 1:42 pm

zdaj sem videl bat pri mehaniku.. na tretjem je na vrhu 0,5x1cm lukna

generalke se vsi izogibajo (baje samo 1 bat stane 500eur), obnovljen motor od nissan slovenija stane 7800eur (brez turbine in ostalih zadev), na ebayu so cene tam povprečje 2500eur.. jao :/ kdo bi bil v stanju naredit generalko? Čakam še informacije glede neorginalnih delov, predvsem rabim informacijo, če obstajajo večji bati (samo pomoje bi mogli..)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 28, 2010 2:04 pm

Austausch mašina je verjetno najcenejša varianta, itak pa moraš sam ponjo in si jo ogledaš. Če je preluknjan bat, ena diza ni delala in je šofer že en čas vedel, da nekaj ni v redu, pa ni bil pozoren. Ko delaš generalno, pravi oojster ne bo hotel delati sekvenčno, recimo samo en bat večji ali samo en lager itd. To lahko delaš le sam v garaži, garantiral za tako delo ti pa ne bo nobeden.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če okt 28, 2010 3:24 pm

kaj nissan slovenija ko ima obnovljene, ali niso to v bistvu austausch motorji?ker nevem zakaj taka razlika.. ti iz nemčije verjetno niso tovarniško obnovljeni? morem videt če se dajo dobit nadomestni/neorginalni deli za "specialko 1" al kak pravijo mojstri temu in nekoga, ki bi bil pripravljen izvest to.
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Če okt 28, 2010 5:02 pm

jaz sem tud za generalko, pa če se odločite za njo preverite kaj se dogaja z vbrizgom goriva da je prepihalo bat!!
če je še injektor oz. diza šla si potegnite stroške če se to splača delat!!
7 gen honda civic sport
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če okt 28, 2010 7:10 pm

En bat je na servisu že mogoče res 500€ sam ne boš original kosov kupoval menda.Pokličli Mrak avtodeli v Lj. in če on nima neoriginal batov ležajev in tesnil za ta motor jih nima noben.Če se mehanik izogiba generalki potem naj jo pač ne dela in naj jo naredi nekdo ki jo upa ozu. ki je že kaj takega kdaj delal in ne samo olje pa bremze menjaval...Samo menjava enega bata z večjim pa zna motorju naredit samo slabo oz .delal že bo samo zna precej neenakomerno lavfat.Varjanta je tudi rabljen motor ampak ne veš kaj boš dobil in maš potem varjanto ga vržt not in vozit in videt ali je OK ali pa ga predhodno odpreš pomenjaš obročke,ležaje poštimaš glavo in imaš praktično nov motor.Če bo ste pa rihtali starega pa le dajte šobe pregledat,ker ta očitno ščije če je bil bat spran.Ali je tisti kos odlomljen??
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če okt 28, 2010 7:52 pm

Ja, Mrak ima vrhunsko robo, Elring dihtunge in Mahle bate, se pa da naročit in počakat, poglej za dobavljivost v TecDoc dobaviteljev. Obstoja še AC z Goetze kompleti in rinkami ali Viktor Reinz pri Tapos. Jaz bi sam delal generalno, čeprav ni več Hočevarja v Avtoobnovi in ta starih orlov v LjubljanaTransport, če pa bi jo moral plačati, bi sigurno austausch mašino v Nemčiji zglihal z garancijo, vsekakor vsi dajo neko vrsto garancije. Da bi pa še austausch ali rabljeno odpiral in renoviral, raje grem svojo staro mašino prebrusit na 1. specialo in sem ziher itd. Kar se dize tiče, bi rekel, da je premalo brizgala in je bila prevroča eksplozija. Kako da voznik ni tega raziskal, saj je tekel motor neenakomerno?
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe okt 29, 2010 7:13 am

čare: mehanik pravi, da je stopilo material ki manjka, zdaj pa ne vem (da je ako miniaturno luknico naredilo, potem pa ga je samo topilo do te mere), rekel je tudi da so ostali 3 bati na 20% (sicer ne vem kako je do tega prišel, saj kompresije ni mogel merit zdaj..)
joztom: dokler ni na AC čutil, da se je nekaj zgodilo je motor tekel brez problema (problem je pri takem avtu, da tudi če bi bil motor kaj nemiren podvozje to absurbira, na zvoku pa ni blo čut). ko pa se je zgodilo pa mu tak ni preostalo druga..

največji problem pa itak vidim zdaj v tem, da je iz mašine naredil 80cm visok kup razstavljenih delov.. nevem niti kak bomo to skup spravli.. edino če zna napamet sestavljat. jao.

marolt4x4 smo klicali, g. marjan še sicer ni delal generalke na patrolu, vendar je pripravljen pomagat, če mu dostavimo dele motorja tja. :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 29, 2010 12:18 pm

DaDek je napisal/-a:
marolt4x4 smo klicali, g. marjan še sicer ni delal generalke na patrolu, vendar je pripravljen pomagat, če mu dostavimo dele motorja tja. :)


A ni Maroltu Janez ime? Dober dečko sam kok vem se dizlov izogiba, ker je že pri men bil problem. Sicer pa glede generalke....vsak mehanik ki nima lih dveh levih rok bo spravil ta motor skupaj. Je pa res , da bi ga moral tud sam razdret...Tud sam sem pred več kot eneim letom delal generalko na VM motorju....prvič, brez izkušenj in brez da bi kdajkoli videl rastavljen ( ali pa kako se ga rastavlja) motor(pa sem ga raztavil v nulo...iz enih glav v druge prenesel periferijo...ojnični,glavni,obročki...). Za momente zategovanja pogledaš kje na netu ali v kakem manualu...ostalo so lego kocke. Noben motor ni tak bavbav, da se ga ne bi dalo zrihtat. Problem je samo v tem, da delat nekaj česar še nisi počel ti vzame mnogo več časa in zarad tega se vsi izogibajo, ker je potem zasluežk majhni.

Če je samo prepihalo bat po vsej verjetnosti blok ni dobil kaj dosti oz. se mu niti ne pozna. Potrebno je preverit cilinder (premerit vse 4) in če ni nekega odstopanja se dobi rabljen dober bat , zamenja komplet vseh obročkov in sestavi skupaj. Da se preverit/nastavit šobe in pumpo in motor bo služil še dolgo časa. Vsaj tako bi jaz nardil. Poznam pa enga mehanika, ki že dolgo časa šravfa samo jeepe oz. terence je pa iz Lovrenca na Pohorju. Če ti ni predaleč mi pošlji zs da ti dam kontaktno številko.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe okt 29, 2010 2:26 pm

nevem, prijazna gospa je prevezala g. marjana ko sem klical (zdaj 3x sem govoril z njim). Mogoče kdo ki dela pri njemu? :D
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Pe okt 29, 2010 3:05 pm

Kerega misliš z lovrenca, Miloša al kerga drugega?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov