Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Osebno bi reševal takšne stvari po sledečem vrstnem redu: najprej bi premislil ali je racionalno urejati obstoječo vozilo ( tržna cena/strošek popravil ). V koliko bi se odločil za ureditev, bi zagotovo delal generalno na okvarjenem motorju, tako bi točno vedel kaj se je vgrajevalo in kaj lahko v bodoče pričakujem od vozila.
Lep pozdrav
DaDek je napisal/-a:Pozdravljeni,
Gre pa se za nissan patrol 3.0 gr (kratki), l2001, 130k km.
V soboto pri normalni vožnji (ca. 90kmh na AC - motor še ni bil na delovni temparaturi), je avto povsem zgubil moč (temparatura motorja je bila normalno - pod polovico na cajgeru), tukaj je zdaj ata po mojem mnenju naredil napako.. zavedal se je da nekaj ni ok ampak ker je bilo zožanje, je avto med vožnjo izklopil in je z izklopljenim drsel.. ko se je ustavil ga ponovno prižgal malo na gas, ga izklopil in spet drsel tako dobrih 5km do pumpe.. ko je odprl pokrov motorja je pač opazil, da je vrezalo ven olje. Mojster iz okolice maribora, ki večina šraufa samo terence je mašino včeraj razstavil in ugotovil, da je 3 celinder in bat cel črn in porisan. Baje se je to zgodilo zaradi pregrevanja. kakšno mnenje? Kaj naredit? Mojster je rekel, da bo najceneje in najenostavneje najt "überholung" mašino.
Na ebayu ima en trgovec iz nemčije obnovljene motorje in en iz anglije.. Cene so tam okoli 2300eur.. Se splača to vzet? In če se kaj menite boljše it v nemčijo sam ponj ali s pošto?
Se splača oz. sploh gre popravit obstoječo mašino? Da se naredi generalka (potem najboljše veš kaj sploh imaš). Mogoče kdo v sloveniji specilaiziran za take zadeve?
Avto prodat z okvaro na motorju pa pozabit na vse?
Na večih mestih sem zasledil, da so te mašine problematične, ampak nisem verjel do sobote :/
sebaveh je napisal/-a:Ja, pa risi od zaribanega in prežganega bata niso ravno mikroskopsko majhni, kajne? Sploh pa jih neka čudežna tekočinica ne more kar zakitati v nulo. Tudi menjava samo batnih obročkov je bolj tako-tako, to še generalka ni.
Za pravo stvar je treba ali menjati valjne puše, ali pa pobrusiti blok na prvo nadmero, odvisno od izvedbe seveda. ter nove bate in obročke. Drugače bo vse skupaj bolj jalovo delo.
DaDek je napisal/-a:
marolt4x4 smo klicali, g. marjan še sicer ni delal generalke na patrolu, vendar je pripravljen pomagat, če mu dostavimo dele motorja tja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov