Ha, ha, ko pa tole temo berem se mi zdi pa ko avtobiografski roman
V glavnem tudi jaz sem se rodil pod to srečno zvezdo da imam 2.0 TDI A3 letnik 2006 DSG, 113.000 KM prevoženih.
Moja zgodba je pa taka - odkar sem ga kupil pred malo manj kot pol leta mrzel trdo vžge in pri počasni vožnji v klanec malo zatrese.
Avto je redno servisiran na pooblaščenem servisu v Kopru. Enkrat letos poleti se je zgodilo, da mi je zmanjkalo vode v hladilniku (oz. je padla pod nivo). Dolil sem jo in se nisem kaj dosti sekiral. Nato se je pred 2 mesecema spet pojavila lučka, kar mi je bilo sumljivo. Voda je nato vedno hitreje izginjala (lučka na 14 dni) zato sem peljal na servis in razložil da zginja voda in da težko vžge. Nekaj sem se pogovarjal s človekom na sprejemu na servis, da če je možno da je glava fuč in da zginja voda in da tudi zato trdo vžge, ker voda zginja v motor. Rekel je da ne ve, da je možno in da bodo pogledali. Popoldne me kliče, da so razdrli motor in vidijo da je glava res počena. Nato sem jim zatežil s kulanco, ker je bil avto redno servisiran pri njih. Nato me kličejo da so glavo slikali, poslali na AUDI in da so odobrili novo in ves material zastonj, samo delo da bi plačal jaz. Strinjal sem se in po enem tednu sem mel novo glavo in plačal 500€ za delo.
Avto je še zmeri trdo vžigal - mogoče malenkost lažje, vendar ne tako lepo kot npr 2.0 TDI od punce letnik 2008 (ki je btw. čisto drug motor).
Nato se peljem 14 dni po servisu po avtocesti in PONOVNO LUČKA ZA VODO
Počil mi je film, snel sem zaščite motorja in preiskal motor od zunaj. Ena mala usrana cevka, priključena na vodno pumpo zraven glave, (pomoje kak uberlauf) je počasi a vztrajno solzila. Ko sem jo malo porinil s prstom je krepko spustila vodo. Zamenjal sem jo z eno univerzalno in je bil mir. Danes na rednem servisu so mi menjali še to cevko z original in so rekli da se pač zgodi da poč kaka cevka... da pa glavo je bilo treba res menjat ... ???
Nato sem jim rekel da avto še zmer trdo vžiga. Da ni mogoče vztrajnik zanič, ker je to tut ena izmed mnogih težav teh avtov. Pa so rekl da bodo pogledal. In glej - rezultati blazno strokovne analize - ja morate menjat še vztrajnik. 800€ material in 500€ delo. In komu naj zdaj verjamem? Ti blazni strokovnjaki na pooblaščenem servisu razen zasoljenih ur nimajo očitno nobene strokovnosti. Ko bom menjal vztrajnik bodo rekli - mogoče so pa šobe. Pa turbo bi blo tud dobro menjat. Na 113.000 km ? Halo? Crvena zastava jih je šišala....