Slicker je napisal/-a:vztrajnik za DSG ni enak vztrajniku za ročni menjalnik. po principu že, samo po kataloški pa ne. nov vztrajnik za tvoj avto na pooblaščencu stane 809€ in kolikor sem gledal ponaredek ne obstaja.
kstelc je napisal/-a:a lahko en ko ve prosim napiše kdaj je recimo tolk hudo da je res skor nujno že treba zamenjati vztrajnik?nekateri pravijo da ko v prostem teku avto grdo trese, nekateri že da celo ko se ga v prostem teku sliši drugi spet da ko začne tresti pri speljevanju(čeprav pri meni ko imam DSG nevem kako naj bi to zgledalo...)...ker meni se ga OBČASNO malo sliši v prostem teku in pa opazil sem tudi že parkrat ko sem imel okno avta malo odprto in se recimo v kakšen majhen klanec peljal v 4. prestavi nekih 50km/h in malo začel pospeševati neki kovinski zvok(mislim da je to vztrajnik)...drugače pa na mestu avto ne trese nič niti v N niti v D, pri speljevanju tudi ne trese v pospeševanju iz nižjih obratov tud ne trese zdej nevem če se kej oglaša ker v avtu pri zaprtih oknih tega ne slišim(mogoče se če bi imel okno odprto)...tko da mnenja prosim:)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 118 gostov