Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Milkyot
Nov uporabnik

Passat 2.0 tdi 2006 (težave)

Napisal/-a Milkyot To jan 11, 2011 8:45 am

Lep pozdrav.

Imam težave z 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Pri prestavljanju (predvsem v rikverc) se čuti kot da bi se nakaj drgnilo. Nekako tako kot, da menjalnik nebi bil dovolj "podmazan". Sam popoln laik tako, da me ne napadati zaradi moje nestrokovnosti, rad bi samo opisal občutke :D . Kaj mislite, da je narobe, če sploh kaj?

aja pa naj dodam še, da ima avto 90 000 km

Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma

Kraj: Štajerska

Re: Passat 2.0 tdi 2006 (težave)

Napisal/-a tristan01 To jan 11, 2011 11:27 am

Milkyot je napisal/-a:Lep pozdrav.

Imam težave z 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Pri prestavljanju (predvsem v rikverc) se čuti kot da bi se nakaj drgnilo. Nekako tako kot, da menjalnik nebi bil dovolj "podmazan". Sam popoln laik tako, da me ne napadati zaradi moje nestrokovnosti, rad bi samo opisal občutke :D . Kaj mislite, da je narobe, če sploh kaj?

aja pa naj dodam še, da ima avto 90 000 km

Krivo je lahko marsikaj. Lahko mehanizem prestavne ročice podrgne ob kakšen kos plastike sredinske konzole. Če se tudi drugače težko premika/prestavlja so lahko kriva vodila (pletenice ki so v slabem stanju), lahko pa je kaj narobe znotraj samega menjalnika.

Se ob tem sliši tudi kak škripajoč zvok, ki bi lahko nakazal kje tiči težava?

Sicer pa glede na letnik avtomobila.... Malce dvomim da imaš le 90.000 prevoženih. Glede na to da so tile Passati delovna živinčeta za dolge poti bi pričakoval da je pred devetko še vsaj 2 ali 3. Si prvi lastnik avtomobila? Kaj pa servisna zgodovina je poznana?

LP Tristan01

PS: Naj kdo od modov tole premakne med popravila in okvare...
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje: