sandi33 je napisal/-a:Dragi forumci!
Glede vaših obtoževanj vsepovprek, kako je tsi motor zanič......punca ima polota TSI, prevoženih 27.000 km (avto je star 10 mesecev), tako da je z njim veliko na cesti in doslej zelo navdušena
Tudi pri njej se je dogajalo, da je do 15 kkm oz. do prvega servisa avto zjutraj cca. 5 sekund malce treslo, vendar je bila težava odpravljena na prvem servisu:
- naložili so nov update za motorno elektroniko
- naročili so, da naj tankam predvsem 100 oktanski omw bencin samo to tankam
In od takrat dalje več ni niti najmanjših težav. Porabo pa ima okrog 6 l (+ - pol litra), pri čemer je cca. 30% AC, 40 % magistralke in 30 % mesta. tako da če se upošteva vse stroške TSI (nabavna cena, vzdrževanje) naproti tdi v avtu ranga polo, je stanje sledeče:
-tsi je cca. 1500 eur cenejši od primerljivo zmogljivega tdi (77 kw) to je res- tsi ima manj in cenejše motorno olje,
- tsi ima verigo....odpade menjava jermena na 120 kkm;
- vožnja je udobnejša; zakaj že?- nižja cestnina; u jebemti, to pa je prihranek- poraba tsi je ob primerljivi vožnji večja le za 0.5 do 1 l; v tvojih sanjah, poraba je VSAJ 2 ltra večja, če ga tišiš tudi več- pozimi bistveno hitrejše ogrevanje kabine;
- boljše vozne lastnosti zaradi cca. 90 kg manjše teže na sprednji osi;
- tsi motor je v osnovi zelo enostavne zgradbe napram tdi (le ena odmična gred, le 8 ventilov, nima pd filtra), medtem ko pa so "skupni" deli (dize, turbina ipd) enako dragi
Pa da ne bo kdo misli, da sovražim dizle, ker imam sam golfa V 1.9 tdi 77 kw. Preprosto so bencinci toliko napredovali glede porabe in voznih lastnosti, medtem ko pa so dizli postali izjemno zapleteni zaradi okoljskih zahtev, tako da se bom tudi sam zelo verjetno ob menjavi avta odločil za tsi motor....se pa strinjam, da so dizli še zmeraj v prednosti v večejih avtih ranga passat, touran, sharan in večji.
Pa lep pozdrav
po porabi pa raje ne začenjam, ker za tako porabo več k 110 ne gre po ac.
Skratka polo še vedno trese, čeprav so pomladne temperature pa nobene vlage, blokado ima resnično na 190 km/h, poskočen je nekje do 80, potem ga zmanjkuje, nad 120 ga pa ni več....primerjam z 15 konjev močnejšim al cca 300 kg težjim avtom...skratka ta tsi ni nič posebnega...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.