Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TURBOBABY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe okt 02, 2009 9:31 am
Kraj: ravne na koroškem

Problem a6 1.9tdi je čisto mrtev

Napisal/-a TURBOBABY Pe feb 11, 2011 6:51 pm

Lep pozdrav! Sicer sem zelo zadovoljen lastnik audi a6 (model c5) 1.9 tdi letnik 1998, motor AFN 81kw prevoženih 309.000 km
Zadnje čase pa so se pojavili naslednji problemi:

Poraba olja se je povečala in nabirati se je začel pritisk v vodni cevi., avto je drugače imel moč. Ker sem imel doma drugi motor, ki sem ga pred kratkim obnovil
sem se odločil, da ga ,kar zamenjam.

Takrat se mi je pojavila prva napaka: avto do 3000 rpm ni imel moči od 3000 do 4500 pa je norel. VAG-COM je sicer našel nekaj manjših napak na senzorjih, ampak to je bilo odpravljeno
in napake izbrisane, ki se niso ponovile, avto pa še vedno ni imel moči, aja pa turbina je ostala stara in se sliši da dela.

OK, sem pomislil, namontiral bosch črpalko od starega motorja ,tista bo zihr dobra. Avto še vedno ne gre, zdaj pa sploh ne pride čez 4200 rpm in sploh nima nobene moči.
menjal:
-MAP SENZOR
-LUFTMESSER SENZOR
-100X PRESTAVIL PREDVBRIZG IN PREVERIL FAZO MOTORJA

Imam še passata z enakim motorjem ki lavfa super in vse dele sem probal od tam.
Naj omenim ,da to ne delam prvič in se mi vedno bolj zdi ,da problemu nisem kos.

če ima kdo kakšno idejo ali če pozna koga ,ki bi mi lahko pomagal naj mi prosim javi. Pridem kamor koli v Slo.
dont drink and drive, just smoke and fly!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Problem a6 1.9tdi je čisto mrtev

Napisal/-a čare Pe feb 11, 2011 7:13 pm

100 X prestavli predvbrizg na oko a ne?? Kaj je z šobami ,kaj je z lopaticami turbine,kaj je z podtlačnimi cevmi??
 
TURBOBABY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe okt 02, 2009 9:31 am
Kraj: ravne na koroškem

Re: Problem a6 1.9tdi je čisto mrtev

Napisal/-a TURBOBABY Pe feb 11, 2011 7:46 pm

čare je napisal/-a:100 X prestavli predvbrizg na oko a ne?? Kaj je z šobami ,kaj je z lopaticami turbine,kaj je z podtlačnimi cevmi??


Za to obstaja čisto preprost sistem, ampak ker je avto deloval mrtvo sem povečal predvbrizg, kar je logični poizkus. Šobe so ostale stare,lopatice so očiščene (to nisem delal prvič) turbimna je ok, cevi so ok, westgate dela normalno, pa naj omeni še, da brez luftmeserja daje občutek kod da je oo, hitro dobi obrate do 5000, z luftmeserjem pa max 4200, ko pa ta luftmeser probam v passata, pa dela normalno, luftmeser tudi ni krivec. Pa se nekaj, ventil za recikliranje plinov (EGR) je blendan že 50k km.
dont drink and drive, just smoke and fly!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov