Imam vprašanje, prebral sem že kar nekaj tem o merilcih pretoka zraka, a nisem našel točnega odgovora za moj primer.
Torej na kratko:
Avto - Sonata EF V6, ima 235.000km, zračni filter redno menjan tako kot je predpisano - original, nobenih modifikacij in športnih filtrov...
Test izpušnih plinov na tehničnem sem opravil teden dni nazaj, z lahkoto! rock
Zanima me kakšna je sploh življenjska doba LMMja, ali zadeva dela 100% ali lahko občasno tudi odpove in potem ponovno deluje?
Imam nov senzor odmične gredi, novi lambdi sondi (vse original) a zgodi se da avto nenadoma izgubi moč, malo zatrese, če pritisnem stopalko za plin ne pospešuje ampak malo trese, takoj ko spustim plin za nekaj sekund, se umiri in normalno dela naprej, kot da se nebi zgodilo nič (to se zgodi 1x, 2x mesečno po nekje prevoženih 50km na avtocesti v suhem vremenu)
Poudariti moram tudi to, da v mrazu zutraj avto vžge takoj, nič ne kadi, res pa je, da je prvi - takojšnji vžig kar močan in ga lepo zatrese, sekundo kasneje je normalno, prosti tek je ok, kazalec obratov ne niha, lučka za motor ne sveti.
Diagnostika na hyundai servisu ne pokaže napak, vžigalni kabli so novi - BOSCH, svečke so ok (NGK platinum), šobe delujejo normalno, filter goriva je praktično nov (original).
Svetovali so mi čiščenje LMMja s posebnim sprayem a to se mi ne zdi ravno dolgoročna rešitev.
Torej, kako stestirati LMM, morda kdo z osciloskopom ali kakim naprednim orodjem, tester namreč ne pokaže nič, a poudarjam da se to "dušenje" pripeti le na avtocesti po vsaj 50km vožnje (normalna vožnja do cca 150km/h)
Govorim pa o naslednjem LMM: SIEMENS 5WK9 608
Nov originalni LMM(MAF) dobim za cca 140€ iz tujine vključno s poštnino in vsemi dajatvami.
Je že kdo imel podoben problem? V naprej hvala vsem za uporabne odgovore in informacije.
