Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
54
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
11
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 161
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2129
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a limas Ne jan 15, 2023 11:41 am

 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 916
Pridružen: So okt 27, 2012 11:44 pm
Kraj: Kranj

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a D12J12 Ne jan 15, 2023 1:53 pm

maarkec je napisal/-a:zdravo, a to olje je ok za 1.2 tsi, Castrol motorno olje Magnatec C3 5W-40, 4 l https://www.mimovrste.com/motorna-olja/ ... ab=reviews,

prej sem uporabljal castrol magnatec professional a3 5w-40 https://www.mimovrste.com/motorna-olja/ ... o-olje-1-l,

viskoza je ista samo tale oznaka C3 oziroma A3 je druga, pa me zanima kaj to dejnsko pomeni

hvala , lp

A - bencinar brez dpf filtra
C - bencinar in dizel z dpf filtrom
V A gre lahko C3 in C4, v C ne sme iti A.
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Ne apr 25, 2010 12:11 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maarkec Pe jan 20, 2023 10:30 pm

pozdravljeni, sprasujem za motor 1. 2 tsi 105 konjev z verigo letnik 2011 skoda octavia, a je sploh predpisano kdaj je potrebno menjati verigo, če je vse ok,

hvala lp
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1869
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a nejc1 Ne jan 22, 2023 12:08 pm

Ni predpisane menjave, je pa znano, da so te verige švoh. Če kaj zaruži ob hladnih zagonih jo je priporočljivo zamenjat, z zadnjo posodobljeno verzijo...
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Ne apr 25, 2010 12:11 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maarkec Ne jan 22, 2023 7:06 pm

pri 15.000 km menjana nova verzija verige, zdej narejenih 140.000 km, od takrat vse ok, tko da zaenkrat misilm da se ni potrebno jo zamenjati

lp
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Ne apr 25, 2010 12:11 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maarkec Ne jan 22, 2023 7:09 pm

me pa zanima, ker ne mislim sparat z oljem, a je boljse stavit 5w30 oz 5w40, kaj mi svetujete,

hvala lp
 
burek66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr jul 30, 2003 12:53 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a burek66 Po jan 23, 2023 2:10 pm

predpisan je 5w-30
golf VI 1.2TSI
 
maarkec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Ne apr 25, 2010 12:11 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maarkec Če feb 02, 2023 9:25 pm

pozdravljeni , koliko lahko prekoračim kilomtrino za, servis na 15.000 km , + 1000, 2000 km?

1. 2 tsi

lp
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3695
Pridružen: Pe avg 08, 2003 10:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Blinder Če feb 02, 2023 9:48 pm

Kaj za eno vprašanje je to? Kako si predstavljaš, da bi ti znal kdo odgovorit? Koliko ur smo lahko brez, da si opereš zobe? 12h? 14h? +1h?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1757
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a emozul Če feb 02, 2023 11:40 pm

Dobro si me nasmejal.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3540
Pridružen: Po nov 15, 2004 11:37 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a ban Pe feb 03, 2023 8:50 am

Zadnji servis sem prekoračil za dobrih 1000 km, pa avto še vedno deluje BP.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4063
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl Pe feb 03, 2023 10:20 am

Kolikor vem, tolerirajo do 1000 km.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1869
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a nejc1 Pe feb 03, 2023 10:20 pm

Če nimaš garancije po želji, več kot boš prekoračil slabše bo dolgoročno za motor.. Dokler imaš garancijo je mesec dni ali 1000 ali 1500 km. Če je 1 km več od tega gre garancija papa.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2032
Pridružen: To jan 27, 2009 10:35 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Gosic Sr feb 22, 2023 11:27 pm

Od kdaj imajo 1.2 TSI jermen? Ali so pri novejših (od 2017) tudi kakšne težave? Videl sem da je verzija 86km. To je enaka, le elektronsko omejena verzija 105km verzije?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a void Če feb 23, 2023 12:41 pm

Novejši 1.2 TSI imajo jermen. Najbolj je pogledati po kodi motorja in se na hitro ugotovi kaj ima.
 
burek66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr jul 30, 2003 12:53 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a burek66 To mar 14, 2023 11:30 am

Jaz imam 1.2TSI 105KM letnik 2012. Ima cca 120k km. (večino primestna vožnja)
Se mi zdi da je veriga postala zelo glasna.
So kaka navodila kdaj oz. pri koliko km se menja?
Koliko cca. košta menjava?
golf VI 1.2TSI
 
Ruska_Luc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če feb 04, 2021 9:38 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Ruska_Luc To mar 14, 2023 5:13 pm

Glasna ves čas ali le nekaj časa po zagonu? Jaz sem po nekaj brskanja na internetu prišel do naslednjih ugotovitev:
- Za parkiranje vedno uporabljaj ročno zavoro (avto naj se nasloni na ročno), saj se drugače nasloni na motor in se posledično nategne veriga. Pri zagonu se nato sliši ropot verige.
- Nekateri so vzrok za ropot verige navedli oljni filter. Dober oljni filter naj bi bil OEM ali različice od Mahle, Mann in Hengst.
- Zasledil sem tudi, da je treba oljni filter namestiti "z občutkom" oz. ne preveč zategniti, drugače se deformira povratni ventil v filtru in bo olje po ugasnitvi motorja odteklo iz filtra . Posledično veriga pri zagonu ne dobi takoj olja in se pojavi ropot.

Opazil sem, da upoštevanje prve točke pomaga - dejansko se je število zagonov, pri katerih je potem veriga ropotala, zmanjšalo. Pri naslednjem servisu menjam oljni filter za enega od naštetih in poročam. Do sedaj je serviseral dober mehanik, tako da dvomim, da je preveč privil.

Če se prav spomnim, je bil ocenjen strošek menjave verige pred tremi leti cca 800 € pri neuradnem servisu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov