Blinder je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Daj mi nekaj povej. Zakaj VW ukinja proizvodnjo 1.2tsi, če je po tvoje tak hud tehnološki napredek oz je najboljši med konkurenco?
Zato ker pri VW ne 'spijo' in razvijajo motorje dalje. Prvi uvedli direktni vbrizg goriva, prvi uvedli downsizing, prvi uvedli izklapljanje cilindrov, prvi uvedli DSG menjalnik, prvi/edini uvedli dva razlicna tipa kompresorja hkrati v istem motorju..
Hvalit VAG z znanjem, poštenostjo in korektnostjo, pa če zato vsi pokrepamo?
Tega tu seveda ni:
1. Če govorimo o zanesljivosti, VAG pač ne razvija motorjev, niti dobro popravit jih ne more/zna. Stanje je iz leta v leto slabše, z novim 1-litrskim (močno kompliciranim) motorjem bodo verjetno presegli vse (od njih postavljene) meje v nezanesljivosti. Upam, da ne...
Skratka - motorje morda res razvijajo, a žal v obratno smer, vsaj kar se zanesljivosti tiče.
2. To o direktnem vbrizgu je samo smešnica, ki je od tebe res nisem pričakoval. 1996 je to imel Mitsubishi, 97 Nissan,. 98 Toyota, 99 Renault in po Micka licenci PSA, Volvo in Hyundai, šele leta 2000 VW,
Predvsem pa je to prvi uvedel Borgward in sicer leta
1952 !
Tudi MB je to imel že 1955 (oboje Bosch), v 70-ih Američani, morda tudi kakšni Italijani.
Več
https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection3. DSG Skonstruiral ga je Borg Warner, prvič uporabljal Porsche, VAG ga je samo patentiral (in popravljal
)
https://sl.wikipedia.org/wiki/DSG_menjalnikhttps://sl.wikipedia.org/wiki/DSG_menja ... menjalniki4. Prvi uvedli izklapljanje cilindrov?
Volkswagen nadalje pravi, da so prvi, ki so tovrstno tehnologijo uporabili pri 4-valjnih motorjih, saj je bila prej na voljo le pri večjih 8 in 12-valjnikih
5. Seveda tudi glede dvojnega polnilnika stresaš neumnosti. To je imela že Lancia Delta, Tudi Nissan, a ti vseeno "prvi/edini".
https://en.wikipedia.org/wiki/Twincharg ... ailabilityPo vsem tem lahko zakjlučimo edino -
kakršna znamka, takšen fan - nepošten, nekorekten in brez znanja