Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?
peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin.
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.
Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...
No ja...tako bom rekel. Čez 1.4 16V 74kW nimam nobene (večje) pripombe.
Nikoli ni bilo težav, trenutno ima 174.000km (pri novem lastniku) in dela bp, pa se je avto konkretno tiščalo
Na začetku je brat (prvi lastnik) prvih ca. 20.000km tankal 95-oktanski bencin, motor je deloval normalno. Potem je začel tankat 98-oktanski (ker 100-ke takrat še ni bilo) in se je minimalno poznalo na glasu motorja (tišji) ter mogoče malenkost na odzivnosti.
Ko pa je novi lastnik kupil Fabio od mene, ni vedel, da je treba tankat 100-ko in je natankal 95. Potem je šele nastala bistvena razlika. Takoj se je prižgala rumena lučka za izpušne pline in motor je v leru delal "tkttktktktktk" (podobno kot ti novi TSI-ji
).
Po ponovnem tankanju 100-oktanskega goriva so te težave izginile.
55kW 1.4 16V pa so imeli določene probleme, katere ni tovarna nikoli odpravila/ugotovila zakaj (dokler ga niso prenehali izdelovati):
-zaganjanje in trokiranje v leru, pokanje iz izpuha (si mel občutek, kot da imaš WRC-ja
)
-glasne sklopke ipd.
Čeprav je to težko kar posplošiti na vse. Eni imajo probleme, drugi pa delajo normalno.