Gricko je napisal/-a:seveda je taka poraba....naša bajta ma še veliko manjšo porabo....v obeh primerih pa gre za
nepremičnino!sem vozil seat 1.2 tsi - pogreb!!! ti praviš malo več dela z menjalnikom.....pa v življenju še nisem v 1 prestavo dajal med vožnjo po regionalki....no z tem mlinčkom sem moral to uporabljati kar precej redno, ker je bila 2 pač mrtva v serpentinah ( pa v normalnem primeru gre taka cesta vse z 2 komot!) - v avtu pa 2 odrasla in 2 otroka ( 4 in 8 let) , brez prtljage!
torej ko greš na morje, si naložen, je dobro, da vzameš s seboj še vesla
torej ko omeniš 1.0 in oktavijo ( velik, težak avto) , pa da ti je to dovolj???
si že vse povedal, kakšen voznik si in tvoje ugotovitve je potrebno jemati zelo z rezervo oz da si zelo "nedeljski" voznik in potem je verjetno res ok.
1.0 je ustrezna in zanimiva le v avtih velikosti Fiesta....pa še to je dobro, če je 125KM verzija, no tudi 100KM se da....
PS: to ne pomeni, da si norec na cesti, ampak se da lepo dinamično voziti, da se normalno premakne iz križišča ( da te bicikli ne prehitevajo), da avto 90km/h nabere tudi če gre cesta v klanec, ti pa si imel ob vznožju recimo 60km/h, ne pa da se potem avto matra do vrha v 3tji in 70km/h , šele potem potegne ( tako je bilo z seatom recimo)
V tej temi pa pretiravate iz ene skrajnosti v drugo...
Prvo: octavia ni nek velik težak avto, ampak je za svojo velikost precej lahek, 1225kg s 75kg voznikom, kar pomeni, da je sam avto samo 1150kg!!! Za primerjavo je navadni petvratni kia ceed 1.0T 1279 kg brez voznika. Razlika je 129kg kar pomeni že dve osebi v štartu...
Sam sem vozil testno ravno najšvohnejšo verzijo 1.2 tsi ob prihodu nove octavie (2013) in ta je premogla, če se pravilno spomnim celih 86KM in menjalnik na 5 prestav. In čudežno odkritje: motor in avto je pustil na meni pozitiven vtis. Je res, da ker je turbo motor ga moraš držati nad cca. 1500 obrati drugače "umre" in tudi da ima 5 stopenjski menjalnik dolga prestavna razmerja, kar lahko prinese da moraš prestavljati v prvo v kakšnih ostrih serpentinah... (Sam nisem imel problemov, ker sem bil sam v avtu in sem malce hitreje peljal čez ovinke (btw čez ovinke gre presenetljivo dobro za tak tip avta))... Druga stvar je pa, da je vse odvisno od potreb, sam živim v dolini in imam pretežno vožnjo po ravninah in to sam ali v dvoje, zato načeloma za normalno vožnjo ne bi rabil večje moči. Drugo je, če bi imel odraslo družino, pa da bi še prikolico vlekel na morje vsako leto, ali pa živel v kakih rovtah, da bi bili vsakodvevno klanci do doma, potem bi razmišljal drugače, ampak point je v tem, da je za normalne voznike to dovolj.
Se mi pa zdi takšen motor še vseeno dosti boljša izbira kot nekatera konkurenca ki ima za začetek ponudbe navadne 1.4 atmosferske motorje (npr. fiat, kia, opel...). Ker tisto so pa res nepremičnine, ki jih moraš v obrate gnati, da dajo kaj od sebe, pa vseeno so nekaterim povsem dovolj
Čudež
PS: vsi kar pišete sem testiral v seatu, pa v vw-ju, daj bodite toliko, da napišete še za kateri avto, letnik, moč motorja, ker je razlika ko govoriš kako gre avto, sploh še pri porabi, če gre za Up!-a al pa tourana...
PPS: v tisti octaviji je bila po BC poraba pri 130km/h cca. 6,3l , kar bi rekel, da je realno slabih 7, kar se mi ne zdi dosti za tak tip avta.
PPPS: kot zanimivost, kia rio 1.0T je 5kg težja od octavije 1.0T, da dobite občutek kako je octavia dejansko lahka, kar se občuti tudi ko jo pelješ čez ovinke (v pozitivnem smislu)