WMB je napisal/-a:Imam golfa 1.2 tsi - higline pa je sedaj star skoraj 1 leto, prevoženih 14.000km.
Do sedaj nobene težave, motorček dela ko singerca....
Nobenih potresavanj itd...ko ga prižgem ima rahlo povišane obrate...cca 1000-1200 obratov, po 3-5 sekundah pa pade na normalnih 600 obratov v minuti...
Sicer pa pravim tako, naj crkne zdej ko je v garanciji....ima pa še 38 mescev cajta
adis je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Imam golfa 1.2 tsi - higline pa je sedaj star skoraj 1 leto, prevoženih 14.000km.
Do sedaj nobene težave, motorček dela ko singerca....
Nobenih potresavanj itd...ko ga prižgem ima rahlo povišane obrate...cca 1000-1200 obratov, po 3-5 sekundah pa pade na normalnih 600 obratov v minuti...
Sicer pa pravim tako, naj crkne zdej ko je v garanciji....ima pa še 38 mescev cajta
meni sicer ni normalno, da so obrati na 600 rpm ampak ok ...
Ceed je napisal/-a:@WMB In za vraga ti bo crknil čez 39 mesecev. VW ve dobro zakaj ne naredi vpoklica...
Renault_user je napisal/-a:Ti avti imajo pač tako nastavljene obrate v prostem teku, saj ima moj Clio 1.2T tudi ene 650 prosti tek..
ban je napisal/-a:Že moj golf letnik 07 ma enako, prvo obrati na 1000, potem pa počasi padejo na okol 600-700. Nekje sem 1x bral da je to neki v zvezi EURO 5 standardom.
kanjavc je napisal/-a:Z octavio sem zadovoljen. Ja, če bo kaj narobe po koncu garancije ga bom tudi jaz takoj menjal..... Tudi pri mojem "mlinčku" so obrati na začetku malo višji, potem se pa umiri in je zgledno tih. Pa še vzdrževanje je smešno poceni,da ne govorim o porabi....
Dokler nisem vozil TSI-ja sem bil zagret privrženec dizlašev zaradi lagodne vožnje. Danes ti pa TSI ponuja skoraj enak način vožnje.
W3s7_S1D3 je napisal/-a:nad 4k rpm, ko dizla lepo zmanjka, TSI pa se še lepo vrti dalje
Ne vem. Jaz z mojim določena križišča lepo speljem s 3. prestavo in malček nad 1000RPM (zavijanje desno v ulico, ki je pravokotna na prednostno cesto). Dizla bi ga v tem primeru zmanjkalo oz. bi zelo dolgo časa čakal, da bi se izkopal iz turbo luknje.
W3s7_S1D3 je napisal/-a:@uros11, mogoče sem se malček slabo izrazil. Križišča ne speljem v 3. prestavi ko sem na mestu (tudi mi ni jasno zakaj bi obremenjeval sklopko po nepotrebnem). Ne vem kako bi povedal. Po prednosti pripeljem okoli 50km/h, zambremzam in zavijem v ulico, ki je pravokotna na prednostno. Če je avto v tej stranski ulici, je pač treba dat v 2. prestavo. Hočem povedat, da imajo TSI oz. turbobencinarji že velik navor na nizkih vrtlajjih in je turbo luknje ni občutit tako kot pri primerjivih dizlih.
abbe je napisal/-a:W3s7_S1D3 je napisal/-a:@uros11, mogoče sem se malček slabo izrazil. Križišča ne speljem v 3. prestavi ko sem na mestu (tudi mi ni jasno zakaj bi obremenjeval sklopko po nepotrebnem). Ne vem kako bi povedal. Po prednosti pripeljem okoli 50km/h, zambremzam in zavijem v ulico, ki je pravokotna na prednostno. Če je avto v tej stranski ulici, je pač treba dat v 2. prestavo. Hočem povedat, da imajo TSI oz. turbobencinarji že velik navor na nizkih vrtlajjih in je turbo luknje ni občutit tako kot pri primerjivih dizlih.
ker pa nj bi bil primerljiv dizel,ker ce govorimo o 1.6 tdi ali pa 1.9 tdi z 105 ps se zlo motis,tm turboluknje sploh ni.ne mores pa primerjat zj tvoj avto z nekim dizlom ki je bil narejen 10 let nazaj al pa 5 let.vzami sodobnega dizla pa probaj pa bos presenecen.
Po forumu brska: lugr78 in 110 gostov