myster je napisal/-a:ti avti so zelo občutljivi na bencin...daj tankaj 98 ali pa 100 oktanskega...
Ceed je napisal/-a:V bistvu je avto že bil na servisu in tam deluje odlično ima, pa najnovejši software. Tresenje ni hudo, parkrat zatrese in je ok.
peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin.![]()
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.
Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin.![]()
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.
Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...
Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin.![]()
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.
Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...
peroRS je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin.![]()
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.
Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...
55kW 1.4 16V pa so imeli določene probleme, katere ni tovarna nikoli odpravila/ugotovila zakaj (dokler ga niso prenehali izdelovati):
-zaganjanje in trokiranje v leru, pokanje iz izpuha (si mel občutek, kot da imaš WRC-ja)
-glasne sklopke ipd.
Čeprav je to težko kar posplošiti na vse. Eni imajo probleme, drugi pa delajo normalno.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 20 gostov