yashica je napisal/-a:@damchy glede na starost vozila bi rekel, da imaš novo verigo, kar pa še ne pomeni, da je problem trajno rešen. Prvi znak okvare verige je ropot pri hladnem zagonu, npr. AUDI A1 1,2 TFSI, ki ima enak motor
http://www.youtube.com/watch?v=AecKQwc6 ... tu.be&hd=1
Pri obtočnem ventilu (wastegate) je stvar nekoliko zapletena. Prvi pokazatelj je rožljanje pri nižjih obratih, do 1300vrt/min. V skrajnem primeru se prižge epc lučka in motor pade v zasilni režim. Težava je v proizvodnih tolerancah, zato se pri enih ta problem pojavlja pri drugih ne (odvisno od serije). Ker je ventil v sklopu turbine so sprva menjavali komplet turbino, nato so našli rešitev v podložki debeline 1mm + update, ker to ni pomagalo so prešli na podložko debeline 2mm + update in, če še to ne pomaga sledi menjava turbine... odvisno od primera do primera.
Povsem možno, da težav z verigo in ventilom ne boš imel. V kolikor se pojavijo prvi znaki pa takoj na servis.Glede na to, da ima vag grupa za verigo in ventil akcijo, lahko na servisu preko št. šasije preveriš za svoj avto.
Lp
Lep pozdrav,
yashica vsaka čast, za vse napisano, drži, kot pribito.
Sem lastnik golfa 6 1.2 TSI letnik november 2010. Problemi z EPC-jem so se začeli prejšnji teden. Začel sem googlat in sem naletel na tvoj post.
Ostal sem dvakrat na cesti. V trenutku, ko se je vklopil EPC, je avto šel v zasilni režim. Ne glede na to, kolko sem stiskal po gasu ni šel več, kot 20 kmh.
Ko sem izklopil avto in ga čez 5-10 minut spet prižgal, težav ni bilo, "das" avto je delal normalno
Rožljanje verige se pojavlja od vsega začetka, ko vžgem avto, vreme ni važno, pozimi, poleti, toplo, mrzlo vendar ne tako očitno, kot na videih, ki si jih postal. Vsakič se umiri po 10 tih sekundah. Me je pa motilo, vendar sem si rekel, ok, pač tako je zaradi turbine.
Šel sem na servis, jim razložil tako, kot si sam opisal problem in glej čudežno, moj avto je bil namenjen k obravnavi v sklopu tovarniške akcije o kateri me seveda niso obvestili. Imel sem pa redni servis na 30.000 km. Med vrsticami, ko sem jim razložil problem, so mi rekli, da bi to oni itak popravili na rednem servisu, če jih o težavah sam nebi obvestil
V resnici tega nikoli ne bi izvedel. Napako mi bodo seveda odpravili brezplačno. Čakam, da pride avto s servisa, pa poročam
lp