Pozdrav!
na spletni strani:
http://www.euroton.si/avtodeli/luk/ sem prebral tole:
"Samonastavljiva sklopka (SAC TM) je novost na trgu avtomobilskih sklopk. Omogoča daljšo življensko dobo in bolj udobno prestavljanje. Zasnovana je za osebne avtomobile in lahka dostavna vozila za ročno prestavljanje".
"LuK DUAL MASS VZTRAJNIK
LuK je prvi proizvajalce v Evropi, ki je izdelal dual mass vztrajnik (DMFV) za masovno proizvodnjo. LuK-ov DMFW omogoča varčno vožnjo z niskimi vrtlaji, ter povečuje udobje vožnje. Spremembe motornr hitrosti se nič več ne čutijo niti na prenosu niti na karoseriji. Ropotanje menjalnika in bobnenje ohišja so preteklost. To je le ena prednost več, ki jo vsi proizvajalci ekskluzivnih avtomobilov uporabljajo za maksimalno udobno vožnjo ter obenem zmanjšuje porabo goriva in emisije izpušnih plinov".
Vprašal bi če se nekdo spozna na to, ali je to res vse kar piše in zakaj potem bi dali originalne sklopke ali vztrajnike če so ti izdelki od LUK-a boljši (mislim da ima to še sachs). Prosil bi še za malo teorije o tem kako deluje taka "samonastavljiva sklopka" in "Dual mass vztrajnik" (baje takega ima vgrajen novi A4) in kateri avtomobili imajo serijsko vgrajene te zadeve ter ali morda ima npr. AR 147.
LP