No, po S-maxu je še passat začel ga srat

Začelo se je tako, da avto ni imel prave moči, potegnil je šele pri 2500 rpm, in med 2000 in 2500 rpm so se pojavile vibracije in bobnenje. Menjava LMM-ja je rešila problem z močjo, avto zdaj gre normalno, vibracije pa so ostale.
Vibracije so najbolj izrazite v višjih prestavh (4,5,6), v 3 se čuti nekja malega, v 1 in 2 pa je brez vibracij. Vibracije spremlja bobnenje.
Vibracije se pojavijo samo med 2000 in 2500 rpm,: če se peljem v 4, 70 km/h (to je okoli 2000 rpm) vibrira, ko prestavim v 5. (obrati padejo na cca 1500 rpm) vibracije ponehajo.
Tako je v vseh višjih prestavah (4,5,6), v območju od 2000 do 2500 rpm. Zadeva postaja vedno bolj izrazita.
Sam sumim vztrajnik (čeprav ima avto malo km), v prostem teku in pri ugašanju se ga sicer nič ne sliši.
V Euroton-u mi je trgovec rekel, da morata biti vztrajnik in sklopka od istega proizvajalca, da križem ne paše (LUKova sklopka ne gre skupaj z SACHS vztrajnikom) je to res?
Avto je passat 3C, letnik 2006 (marec), 2.0TDI (BKP) 4motion, prevoženih 63 kkm (realnih).
Kaj menite, je to vztrajnik ali je kaj drugega?