lisko je napisal/-a:Jaz sem pri mojih obeh že to počel. Ampak sicer na domač (sicer po izkušnjah uporabnika z drugega foruma) način. In sicer ob menjavi olja zliješ ven staro olje in pustiš stari filter. V motor zliješ mešanico (pravijo da lahko 40:60....jaz sem vzel 50:50) olja in nafte (kamot lahk tud kurilnega). Do maksimuma na palčki. Motor poženeš in pustiš da se segreje na delovno temparaturo (jaz sem med tem še navijal obrate da je raburklalo vse mogoče). Ugasneš , počakaš par minut da se scedi v karter in zliješ ven ter pustiš ocejat 20 minut ali več...Nato odviješ filter in ga nadomestiš z novim ter naliješ novo olje. Lahko komplicaraš dalje ter ga pogreješ do delovne temparature in pustiš stati čez noč, nasljednji dan vajo ponoviš....lahko po končanem postoku naliješ kako ceneno olje in nardiš par kilometrov(da pobere še zadnje ostanke nafte....ampak jaz tud brez nisem opazil kakih težav) ter ga zliješ ven in natočiš novega-pravega. Verjet nisem mogu kaj vse se je izcedilo iz motorja![]()
V bistvu sveže olje pomešano s čisto nafto...v parih minutah pa bolj črno od najbolj črne barve
Sveže olje pa je potem še par tisoč kilometrov imelo svežo barvo....
Pri petki je takoj v štartu utihnila veriga za pogon odmične....pri jeepu so utihnili dročniki (ki sicer niso nabijali ampak so v štartu bili malo glasni). Nasplošno pa je motor na mešanico laufal dosti tišje. Seveda ob tem "ćiščenju" redno spremljaš lučke za motor (predvsem olje). Sicer oljna črpalka načeloma nima težav s prebavo česa podobnega ampak v primeru da se prižge lučka za nezadostno mazanje nemudoma izklopiš motor. Ampak v 99.9% sem prepričan da teh težav ne bo. Sicer ni najhitrejše in najcenejše je pa garantirano najbolše čiščenje kar ga lahko opraviš ob sestavljenem motorju.
lisko je napisal/-a:Jaz sem pri mojih obeh že to počel. Ampak sicer na domač (sicer po izkušnjah uporabnika z drugega foruma) način. In sicer ob menjavi olja zliješ ven staro olje in pustiš stari filter. V motor zliješ mešanico (pravijo da lahko 40:60....jaz sem vzel 50:50) olja in nafte (kamot lahk tud kurilnega). Do maksimuma na palčki. Motor poženeš in pustiš da se segreje na delovno temparaturo (jaz sem med tem še navijal obrate da je raburklalo vse mogoče). Ugasneš , počakaš par minut da se scedi v karter in zliješ ven ter pustiš ocejat 20 minut ali več...Nato odviješ filter in ga nadomestiš z novim ter naliješ novo olje. Lahko komplicaraš dalje ter ga pogreješ do delovne temparature in pustiš stati čez noč, nasljednji dan vajo ponoviš....lahko po končanem postoku naliješ kako ceneno olje in nardiš par kilometrov(da pobere še zadnje ostanke nafte....ampak jaz tud brez nisem opazil kakih težav) ter ga zliješ ven in natočiš novega-pravega. Verjet nisem mogu kaj vse se je izcedilo iz motorja![]()
V bistvu sveže olje pomešano s čisto nafto...v parih minutah pa bolj črno od najbolj črne barve
Sveže olje pa je potem še par tisoč kilometrov imelo svežo barvo....
Pri petki je takoj v štartu utihnila veriga za pogon odmične....pri jeepu so utihnili dročniki (ki sicer niso nabijali ampak so v štartu bili malo glasni). Nasplošno pa je motor na mešanico laufal dosti tišje. Seveda ob tem "ćiščenju" redno spremljaš lučke za motor (predvsem olje). Sicer oljna črpalka načeloma nima težav s prebavo česa podobnega ampak v primeru da se prižge lučka za nezadostno mazanje nemudoma izklopiš motor. Ampak v 99.9% sem prepričan da teh težav ne bo. Sicer ni najhitrejše in najcenejše je pa garantirano najbolše čiščenje kar ga lahko opraviš ob sestavljenem motorju.
Symon je napisal/-a:Problem je ker po toliko in toliko kilometrih na določenih mestih tesnijo že usedline un una stara "mast". Potem pa spucaš motor in vso to packarijo v špranjah in na koncu se motor uščije.
moj-avto je napisal/-a:Zakaj je sploh dobro očistiti motor (oljne kanale)?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov