abbe je napisal/-a:ne pozabi na filter zraka pa filter goriva.
tudi svecke bi bilo dobro pogledati kaksne so.
p.s. nevem pa zakaj bi menjal olje v menjalniku,ze res da skodit ne more...
Olje v menjalniku naj bi se menjalo na 100.000km. Pri nekaterih 4x4 avtomobilih na 50 do 60.000km.
Sam nebi delal na uradnem servisu, ampak pri kakem popoldancu. Dele bi nabavil sam in mu jih prinesel zraven, tako da bi plačal potem popoldancu samo delo.
Šel pa bi v takem redu
- Vsi jermeni (zobati 13 evrov, klinasti 7 evrov), napenjalec ( 34 evrov) in vodna pumpa 30 evrov,
- olje v motorju (30 do 40 evrov za dobro olje),
- filter olja (9 evrov),
- olje v menjalniku (20 evrov),
- zavorna tekočina (10 evrov)
- hladilna tekočina (10 evorv)
- svečke (12 evrov)
- zračni filter in filter goriva 17 evrov original renault (ne kupuj ponaredkov, ker niso dobri),
- zavore (diski 34 evrov komad, ploščice 19 evrov komplet, zadnje pakne 33 evrov komplet)
Preveril bi še končnike (15 evrov komad), amortizerje (cena novega od monroe je 39 evrov, torej 160 evrov za vse 4) in motorček prostega teka, ter vžigalne kable (15 evrov) .
Cene delov za tak avto so nizke in se splača vse skupaj narest, če boš avto imel še nekaj časa.
Če čisto vse kar sem napisal zamenjaš, te pride material okoli 500 evrov in ene 100 evrov za delo pri popoldancu.
S tem vsem zamenjanim, bo avto res porihtan in nekaj časa nebi smel imeti nobenih problemov.