Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a Sasqa Sr apr 20, 2011 6:09 am

Zdravo

Po dolgem času se ponovno obračam sem za mnenje. Zanimam me sledeče. VCDS pri spremljanju karakteristike šob za 2.0TDI BPW PD motor (140KM) pokaže sledeče vrednosti, in sicer, ko je avtomobil ogret:

Šoba 1: 0.25 mg/H
Šoba 2: -0.24 mg/H
Šoba 3: -0.38 mg/H
Šoba 4: 0.07 mg/H

Ko pa je avtomobil hladen, oziroma stoji čez noč, in se ga zjutraj požene, pa VCDS kaže naslednje podatke
Šoba 1: 0.37 mg/H
Šoba 2: -0.54 mg/H
Šoba 3: -1.18 mg/H
Šoba 4: 0.18 mg/H

Zanima me predvsem za hladen zagon v povezavi s šobo 3, ali je možno, da zaradi tega pri zagonu avto malo 'potrokira'? In seveda, kaj bi bil vzrok odstopanju med toplim in hladnim motorjem? Jaz sumim na povezovalne kable, ki se nahajajo med šobami. Ker odstopanja vrednosti med toplim in hladnim sem najprej povezal s spreminjanjem impedance in morebitno slabo izolacijsko upornostjo, kajti avto ima za sabo 210 tisoč kilometrov. Je lahko to vzrok temu. Naj povem da gre za Boscheve šobe, PD sistem. Računalnik sicer ne beleži kakšnih napak v zvezi s tem, pa me vseeno zanima ali je to normalno in to vzrok za malenkostno 'trokiranje' ob hladnem zagonu? V avtu pa je od samega začetka OMV nafta, tankano venomer na avtobanu.

Vsako mnenje je dobrodošlo. Upam, da sem tudi enoto mg/H pravilno napisal, bol sem se osredotočal na vrednosti.

Lp
S
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a joztom Če apr 21, 2011 6:42 am

Tukaj navajaš verjetno meritev enega samega vzorčnega cikla. Ponavadi se jemlje povprečje v časovnem obdobju. Ta tabela kaže odstopanja od standardnega vbrizga in ima lahko več vzrokov. Meritve naj bi bile čim bliže nuli. Glede na Boscheve PD je manj možosti po zabitju s kamnom, Siemens šobe so bile bolj občutljive zaradi oblike ustja, ki ni samočistilno. Vsekakor pa, če se že dobro zastopiš na to, da jih sčistiš z ultrazvočno napravo in ponovno preveriš z vklopom daljšega log_file. Če te še kaj mori, pojdi do enega Bosch specialista (Jelen-Gomilsko, Rabotti-Litija...) pa naj na napravi preveri tekočinsko realno stanje pretokov, tukaj je govora o preračunu števila električnih impulzov v pretok. To je delo za specialiste. Še najprej pa vzemi v roke kontakt spray in očisti kontakte na dize, kabli so težava VAGa. Pa jako merkaj na priključke, da ne polomiš patentov po neumnem. To je moja teorija, pa nisem ravno pri VAGu doma. Ostali člani, ki imajo PD ti lahko kaj več svetujejo, jaz imam Renault bencinar, Passat bencinar in PSA dizelj.
Še sorodne navedbe iz angleških forumov, velja pa za TDI, pazi, teorija odmičnih gredi ne vem kako gre k PD (mg/str je verjetno odklon v mg na stroke-hod bata/eno fazo):

A graph of these results can be done against the time stamp column but it will look a mess.
It is simpler to average the results for each injector and look for any really odd figures.
All 4 injectors should have similar figures as close to zero as possible.

13, 1, Injection Quantity, Deviation Cyl. 1. -0.28 mg/str
13, 2, Injection Quantity, Deviation Cyl. 2. -0.49 mg/str
13, 3, Injection Quantity, Deviation Cyl. 3. 0.56 mg/str
13, 4, Injection Quantity, Deviation Cyl. 4. 0.21 mg/str

If one injector is well out of specification compared to the others it could be faulty or it could be a faulty cam lobe.
If all figures are all over the place it suggests worn camshafts.
It is hard to tell if an injector oddity is due to an injector fault or a camshaft fault.
Apparent multiple injector faults are usually worn camshafts.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a dobek Če apr 21, 2011 7:18 am

joztom je napisal/-a: Če te še kaj mori, pojdi do enega Bosch specialista (Jelen-Gomilsko, Rabotti-Litija...)


glede na to, da je iz MB...dober Bosch je tudi v Kosakih (no, vsaj bil je, nazadnje sem bil pri njih ene 4 leta nazaj)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a NejcZ Če apr 21, 2011 2:59 pm

Baje da imajo nekateri do 2 odstopanja pa še vseeno veselo klepljejo.. Moje imajo na JTDju na srečo vse krepko pod 0,20 :-P
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a Sasqa Pe apr 22, 2011 7:12 am

Pozdravljeni.

Hvala vsem za odgovore. Ja najprej bomo zamenjali komplet kable, ki med seboj povezujejo šobe, kar je najmanjši strošek. Zanimivo je, da ko je avto hladen, so vrednosti ostalih šob nekje v zgornjem povprečju, edino tretja šoba ima kar veliko odstopanje (čez 1). Posledica pa je, da ko je avto hladen 'prižge' in nato 'zaklenka', kot bi pri bencinarju ena svečka zatajila. Včasih po 'klenkanju' tudi ugasne. Potem teče brez problema. Ko pa je topel, pa ne kaže teh simptomov, in tudi karakteristike šob na daljše povprečno obdobje se spustijo na nivo 0.30. Odstopanje je samo pri hladnem motorju, zakar sem najprej posumil na kablovje, ki povezuje šobe, njihovo impedanco in izolacijsko upornost.

Se pravi, da je lahko vzrok tudi odmična gred? Kakšni pa so simptomi, ki se jih da razbrati, da odmična jemlje slovo? Da, tudi sam sem dobil informacijo da odstopanje do 2 še prebavi, kaj pa je več pa ne. Bega me edino dejstvo, da se pri ogretem motorju vrednosti stabilizirajo k vrednosti +/- 0.30

Če kablovje ne bo pomagalo, pa gre vozilo definitivno k Jelen-u ali pa Puconji. Zanima me še to, če slučajno res katera izmed šob taji, se dajo te šobe (bosheve) obnovit? Ter seveda kdo jih kvalitetno obnavlja ter okvirni strošek (demontaža, obnova, montaža, konfiguracija)?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a zcmr Pe apr 22, 2011 12:27 pm

Bosch sobe so naceloma dobre dokler ne presezejo meje +5 ,v negativo pa ni omejitev.
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a joztom Pe apr 22, 2011 1:18 pm

Zdaj ne me za besedo držat, ampak meni se zdi, da Passat jemlje impulze z dveh pozicij naenkrat, z glavne gredi in še iz odmične gredi sočasno iz rezervo. Če katerikoli senzor odpove, deluje alternativni. To malo preberi še drugod na forumih, nato preveri stanje, je pa to po moje težko dostopno. Saj mogoče tudi diagnostika kaj kaže.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a abbe Pe apr 22, 2011 2:07 pm

v sloveniji nevem ce kdo obnavlja pd sobe.
da se zamenjat un vlozek spodaj sam el ventila pa mislim da nben ne menja,niti nevem ce jh kdo testira..?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6588
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Karakteristika šob - mnenje

Napisal/-a Fan So apr 23, 2011 12:30 am

joztom je napisal/-a:Zdaj ne me za besedo držat, ampak meni se zdi, da Passat jemlje impulze z dveh pozicij naenkrat, z glavne gredi in še iz odmične gredi sočasno iz rezervo. Če katerikoli senzor odpove, deluje alternativni. To malo preberi še drugod na forumih, nato preveri stanje, je pa to po moje težko dostopno. Saj mogoče tudi diagnostika kaj kaže.


X2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov