Napisal/-a Sasqa Sr apr 20, 2011 6:09 am
Zdravo
Po dolgem času se ponovno obračam sem za mnenje. Zanimam me sledeče. VCDS pri spremljanju karakteristike šob za 2.0TDI BPW PD motor (140KM) pokaže sledeče vrednosti, in sicer, ko je avtomobil ogret:
Šoba 1: 0.25 mg/H
Šoba 2: -0.24 mg/H
Šoba 3: -0.38 mg/H
Šoba 4: 0.07 mg/H
Ko pa je avtomobil hladen, oziroma stoji čez noč, in se ga zjutraj požene, pa VCDS kaže naslednje podatke
Šoba 1: 0.37 mg/H
Šoba 2: -0.54 mg/H
Šoba 3: -1.18 mg/H
Šoba 4: 0.18 mg/H
Zanima me predvsem za hladen zagon v povezavi s šobo 3, ali je možno, da zaradi tega pri zagonu avto malo 'potrokira'? In seveda, kaj bi bil vzrok odstopanju med toplim in hladnim motorjem? Jaz sumim na povezovalne kable, ki se nahajajo med šobami. Ker odstopanja vrednosti med toplim in hladnim sem najprej povezal s spreminjanjem impedance in morebitno slabo izolacijsko upornostjo, kajti avto ima za sabo 210 tisoč kilometrov. Je lahko to vzrok temu. Naj povem da gre za Boscheve šobe, PD sistem. Računalnik sicer ne beleži kakšnih napak v zvezi s tem, pa me vseeno zanima ali je to normalno in to vzrok za malenkostno 'trokiranje' ob hladnem zagonu? V avtu pa je od samega začetka OMV nafta, tankano venomer na avtobanu.
Vsako mnenje je dobrodošlo. Upam, da sem tudi enoto mg/H pravilno napisal, bol sem se osredotočal na vrednosti.
Lp
S
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)