tako, zdaj ko je menjajno(strošek 3000€ v to je všteto tudi set zobatega jermena in vodna črpalka) avto gre kar lepo.
Poraba zadnjič ko smo delali malo daljšo relacijo, malo avtocesta, večinoma pa regionalna, je bil aporaba cca.4,3-4,7 l.
Vendar zdaj se pa čuti vztrajnik, tako da ne vem ali še to razkirat in ga vozit ali pa prodat.
Bolj se nagibam da bi menjal vstrajnik, in ga održali.
Na e-baju ponujajo:
https://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-SACHS- ... 43ce950bc0Ali pa kaj od LUK-a;
https://www.ebay.de/itm/LUK-KUPPLUNG-KU ... 43f84f6c31Moti me da omenjajo v opisu mit ohne start stop,
jaz imam to funkcijo ...pa koliko je to pomembno pri vstrajniku?
Opisa kjer bi bilo da je garnitura z to punkcijo pa ne najdem.
Omenja se tudi opcija ali zamenjati dvomasnega za enomasnega kot ponuja Valeo?
Vaše izkušnje?