na Twingotu 1,2 letnik 99 ne deluje vredu blokada vžiga. Če je avto zaklenjen čez noč in ga zjutraj odpreš z dalincem potem normalno vžge, če pa je avto odklenjen nekaj časa in da hočeš zagnati motor moraš odkleniti in zakleniti vsaj 3x da lahko vžgeš. Če stojiš na dvorišču še gre, da ti pa med vožnjo ponesreči crkne si pa zmagal, ker ga ne moreš hitro vžgat, ne da ga odklepaš in zaklepaš z dalincem. Avto je star in se ne bojim da ga vkradejo zato bi to blokado odstranil. IMa kdo kako shemo ali kakršnikoli nasvet kako odstraniti. Nekaj znanja imam tako da ne mi napisati pelji k štromarju. Hvala
O takšni in podobni temi je veliko napisanega na forumu. Ja da se odstraniti blokado, potrebujete: tester in znanje preprogramiranja ECUja Vendar je to početje zakonsko sporno!
Ne tukaj ni nobene fore z žičkami.Tako je rekel uporabnik fan,je potrebno narediti immo off,to pa pomeni preprogramiranje ecu motorja. Sicer obstaja še simulator immo signala,vendar ga še nisem nikoli uporabil,cena pa je nekje podobna,kot pri prvi možnosti.
Ajd da se vštulim.....Je možno, da je pri Jeepu ista fora? Sam prek testerja? Ker je izkljopljen, ker ni delal daljinc....ampak bi ga rad usposobil....
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
uff.. sem upal da obstaja cenejša varjanta, nekaj takega kot je pixie rekel, da se preveže kakšna žička
Škoda mi je avto vozit na tester zaradi tega, ker bom več dal kot sem za cel avto, uporabljam ga pa za le drugi (delovni) avto. Ne me narobe razumet, če bo potrebno bom peljal k štromarju, rad bi pa "prišparal" če se da seveda.
Se pravi, če mi daljinec crkne ni mogoče več vžgati avta? ali obstaja vsaj kakšna "ročna" varianta vžiga.
lisko je napisal/-a:Ajd da se vštulim.....Je možno, da je pri Jeepu ista fora? Sam prek testerja? Ker je izkljopljen, ker ni delal daljinc....ampak bi ga rad usposobil....