screemer je napisal/-a:aja pa še vedno ko vžgem avto, števci skočijo nazaj ter se zdi kot da se vse resetira, ker ko vgasnem avto števci kar ostanejo gor
Slicker je napisal/-a:Si montiral rcd510 mogoce?
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preverite koliko polni akumulator pri mrzlem ( ne toplem ) in motorju ki je segret na delovno temperaturo, se takoj vidi ali je alternator v stiku. Osebno se bolj nagibam teoriji, da vam alternator premalo polni akumulator, ali pa je akumulator v poslavljanju. Z opisanimi meritvami se lahko vidi tudi ali je pri montaži radia odšlo kaj po zlu...................................
Lep pozdrav
Gregamax je napisal/-a:Zdravo!
Zdaj, da bi šlo karkoli narobe pri menjavi avtoradia malo dvomim, ker nisem naredil nič drugega, kakor das em vzel stari radio ven in na isti konektor priklopil drugi radio!
LP,
Grega
Saj je dovolj, v koliko ima vozilo na konektorju K ali L linijo, radio pa ni temu namenjen .................... so problemi tu!
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Nekateri tipi/znamke vozil ( med drugimi tudi VW ) imajo na priklopu/konektorju avto radia K ali L linijo, ki je povezana z ECUjem. Uporablja se jo za dodatno opremo ( komfortna elektronika ) ali za potrebe zbiranja podatkov v ECUju in možnosti nastavljanja/aktivacija dodatne opreme v samem radiu. Na pogled je konektor enak vsakemu euro priklopu, je pa sama vezava konektorja drugačna.
V koliko je nastal problem v vezavi, si lahko sami preverite:
- na 16 pinskem OBD priklopu izmerite pin 4 in 7 ( kontakt vključen, motor ne deluje ), v koliko bo meritev pokazala manj kot 9V je linija prosta. Če pa meritev pokaže 9V ali več ( 12 V ) ...................... ja potem imate problem, kajti na komunikacijsko linijo ste si s pomočjo radia pripeljali direkten +12V, kar pa ECUju ni ravno po volji.
Lep pozdrav
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov