kotk je napisal/-a:Pozdravljeni!
Sem lastnik Ford Fieste 1.3 2004 letnik.
Avto ima sedaj prevoženih 101.000 kilometrov, zato sem prišel na idejo, da bi bilo pametno zamenjati olje v menjalniku. Le to, še nikoli ni bilo menjano. Uradno, naj bi avto imel "sealed for life" menjalnik in naj olja ne bi bilo potrebno menjavati. A olje po mojem mnenju vseeno izgublja svoje lastnosti. Pozimi, se prestavlja v prvo prestavo malce bolj na grobo.
Zato imam vprašanje: Je olje pametno zamenjati?
Poklical sem nekaj mehanikov; nekateri trdijo, da je olje pametno zamenjati, drugi pravijo, naj si ne delam nepotrebnega dela. Po prebiranju na forumih sem izvedel podobno. Ponekod celo odsvetujejo menjavo olja. Staro olje naj bi izgbuljalo detergent in druge lastnosti skupaj z menjalnikom in ob zamenjavi olja z novim, naj bi se te usedline sprale in lahko povzročajo probleme. Usedline naj bi prav tako padle s tesnil in ko nalijemo novo olje(redkejše) lahko začne puščati. Če povzamem; pravijo, da se lahko z menjavo olja stvari še poslabšajo.
Sam na tem področju nimam izkušenj ali veliko znanja, zato bi rad slišal, kaj na to menite vi.
Že vnaprej hvala za odgovore.
Pri Accentu niso na nobenem rednem servisu hoteli menjati olja v menjalniku, so rekli, da se ne menja.kotk je napisal/-a:Zato imam vprašanje: Je olje pametno zamenjati?
fare je napisal/-a:kotk je napisal/-a:Pozdravljeni!
Sem lastnik Ford Fieste 1.3 2004 letnik.
Avto ima sedaj prevoženih 101.000 kilometrov, zato sem prišel na idejo, da bi bilo pametno zamenjati olje v menjalniku. Le to, še nikoli ni bilo menjano. Uradno, naj bi avto imel "sealed for life" menjalnik in naj olja ne bi bilo potrebno menjavati. A olje po mojem mnenju vseeno izgublja svoje lastnosti. Pozimi, se prestavlja v prvo prestavo malce bolj na grobo.
Zato imam vprašanje: Je olje pametno zamenjati?
Poklical sem nekaj mehanikov; nekateri trdijo, da je olje pametno zamenjati, drugi pravijo, naj si ne delam nepotrebnega dela. Po prebiranju na forumih sem izvedel podobno. Ponekod celo odsvetujejo menjavo olja. Staro olje naj bi izgbuljalo detergent in druge lastnosti skupaj z menjalnikom in ob zamenjavi olja z novim, naj bi se te usedline sprale in lahko povzročajo probleme. Usedline naj bi prav tako padle s tesnil in ko nalijemo novo olje(redkejše) lahko začne puščati. Če povzamem; pravijo, da se lahko z menjavo olja stvari še poslabšajo.
Sam na tem področju nimam izkušenj ali veliko znanja, zato bi rad slišal, kaj na to menite vi.
Že vnaprej hvala za odgovore.
Ja,je priporočljivo. lp.
kotk je napisal/-a:Najlepša hvala za odgovore.
Tip menjalnika je B5/IB5 in je ročni. V njega gre 2.3 litra olja.
@Fan Olje, ki bi ga vliv v menjalnik bi bilo novo originalno gradacije 75W90. Po prebiranju foruma, sem dobil občutek, da ste človek z veliko izkušnjami, zato bi vas rad prosil za kakšen nasvet ali opozorilo ob menjavi olja.
Stvari, katerih se moram držati in upoštevati:
1. Pred samo menjavo bom menjalnik ogrel, da bo olje toplo, ter da se umazanija malo premeša.
2. Vijak s strani na spodnji strani bom poskusil poiskati, uporabil ga bom za izpust olja.
3. Pozoren bom na to da bo menjalnik ob menjavi vseskozi v nevtralnem položaju.
4. Pri vlivanju novega olja bom uporabil originalno Ford olje.
Še enkrat hvala za vse nasvete. Zaradi takih ljudi kot ste vi, forum pridobiva na kvaliteti in ga je pravo veselje spremljati.
joztom je napisal/-a:Vsi avti nimajo nalivanja do vijaka, nekateri imajo merilno palici in oznake, ker je identični menjalnik v več modelih, npr. Renault PK06. Je pa malo štorasto snemanje avta iz dvigala, vožnja in nazaj vse odpiranje po vašem predlogu za preverjanje.
kotk je napisal/-a:Pozdravljeni!
Zato imam vprašanje: Je olje pametno zamenjati?
Poklical sem nekaj mehanikov; nekateri trdijo, da je olje pametno zamenjati, drugi pravijo, naj si ne delam nepotrebnega dela. Po prebiranju na forumih sem izvedel podobno. Ponekod celo odsvetujejo menjavo olja. Staro olje naj bi izgbuljalo detergent in druge lastnosti skupaj z menjalnikom in ob zamenjavi olja z novim, naj bi se te usedline sprale in lahko povzročajo probleme. Usedline naj bi prav tako padle s tesnil in ko nalijemo novo olje(redkejše) lahko začne puščati. Če povzamem; pravijo, da se lahko z menjavo olja stvari še poslabšajo.
Sam na tem področju nimam izkušenj ali veliko znanja, zato bi rad slišal, kaj na to menite vi.
Že vnaprej hvala za odgovore.
lisko je napisal/-a:Naključje? Ne verjamem , da lahko štirje semeringi spustijo istočasno pri točno 365 tisoč kilometrih....