Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
BrokenSoul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Po jul 27, 2009 8:44 pm

Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a BrokenSoul So maj 21, 2011 7:01 pm

Zdravo!

Imam Peugeot 307 SW letnik 2003 1.6 16v bencinar.

Sicer avto deluje BP. ampak imam eno vprašanje oz prosim za nasvet.

Če imam avto postavljen pod klanec in hočem speljati četudi dam dosti gasa se mi prvih par metrov avto komaj premika, kot da nima nikakve moči, potem pa začne normalno letet ko se enkrat zažene malo bolj.
Morem rečti da drugač nimam nobenih problemov z sklopko (speljevanje po ravnem, sklopka ne drsi, nič ne ruži, prestavljat gre čisto normalno). Le pri speljevanju iz mesta v klanec to naredi. Morem rečti da je vseeno ali speljem gor v prvi, ali ko obračam avto v vzratni.

Zdi se mi da ima sklopka mali hod med tem ko je stišnjena in med tem ko je spuščena, čeprav prime spodi in ne zgoraj (kot takrat ko bi naj bila že iztrošena prime čisto na koncu ane)...

Zadnjič sem bil pod avtom in videl da imam sicer malo napočeno izpušno cev, tam ko pride iz motorja do katalizatorja in je gor priterjena lamba sonda, in ta spoj od laba sonde je spodaj malo popustil in piha ven... Zdaj to nevem če je bilo že od začetka od kar sem avto kupil ali ne, ker ga še nimam dolgo, ampak težave z speljevanjem že imam od začetka, pa sem vmes naredil že preko 30.000km...

No kaj mislite da lahko to vplijiva ? Sklopka, ali mogoče ta spoj ko je popustil na lamba sondi?? Olje v menjalniku??

Prosim za nasvete.
 
TadoB1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če mar 03, 2011 3:43 pm

Re: Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a TadoB1 Sr jun 01, 2011 12:35 am

BrokenSoul je napisal/-a:Zdravo!

Imam Peugeot 307 SW letnik 2003 1.6 16v bencinar.

Sicer avto deluje BP. ampak imam eno vprašanje oz prosim za nasvet.

Če imam avto postavljen pod klanec in hočem speljati četudi dam dosti gasa se mi prvih par metrov avto komaj premika, kot da nima nikakve moči, potem pa začne normalno letet ko se enkrat zažene malo bolj.
Morem rečti da drugač nimam nobenih problemov z sklopko (speljevanje po ravnem, sklopka ne drsi, nič ne ruži, prestavljat gre čisto normalno). Le pri speljevanju iz mesta v klanec to naredi. Morem rečti da je vseeno ali speljem gor v prvi, ali ko obračam avto v vzratni.

Zdi se mi da ima sklopka mali hod med tem ko je stišnjena in med tem ko je spuščena, čeprav prime spodi in ne zgoraj (kot takrat ko bi naj bila že iztrošena prime čisto na koncu ane)...

Zadnjič sem bil pod avtom in videl da imam sicer malo napočeno izpušno cev, tam ko pride iz motorja do katalizatorja in je gor priterjena lamba sonda, in ta spoj od laba sonde je spodaj malo popustil in piha ven... Zdaj to nevem če je bilo že od začetka od kar sem avto kupil ali ne, ker ga še nimam dolgo, ampak težave z speljevanjem že imam od začetka, pa sem vmes naredil že preko 30.000km...

No kaj mislite da lahko to vplijiva ? Sklopka, ali mogoče ta spoj ko je popustil na lamba sondi?? Olje v menjalniku??

Prosim za nasvete.


Pri katerih obratih motorja pa začne v redu vlečt? Je luknja pred ali po Lambdi? Poskusi v peti prestavi od 1000 obratov naprej in opazuj kdaj začne bolj vlečt. Mimogrede: Sej veš da je bencinar bolj len pri nizkih obratih,ne?
 
BrokenSoul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Po jul 27, 2009 8:44 pm

Re: Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a BrokenSoul Po jun 06, 2011 11:08 am

Luknja oz. razpoka je za lamba sondo torej spodaj.
Ja vem da je bolj len, samo ima oče istega in mu normalno deluje. očitna razlika.
Meni pa od kar sklopko spustiš tamdo enih 2,5 tisoč obratov gre leno, pol pa te začne malo bolj vlečt. Samo je pa to problematika ko hočeš iz mesta speljat v breg... če si še sam v avtu ok, če pa imaš še potnike in prtljago pa je to že vlka težava, četudi ni velik breg ozirma kot, kaj šele če bi bil neki vlki (recimo haloze, pa moraš kje na sredini vstavit, te si v riti takorekoč..)

Slišal sem da je lahko težava luftmesser, ali Software v avtu? Kdo imel kako podobno zadevo.
Aja pa ni kriva turibina ker nimam dizla ampak bencinaraja :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a esem Po jun 06, 2011 1:55 pm

Se ti to dogaja samo prvič, ko speljuješ in nato stalno dela normalno? Je možno, da ti ročna ne popusti takoj, ampak šele po par metrih? Preveri najprej to, da to izključimo.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a Scorp84 Po jun 06, 2011 2:40 pm

Podobne siptome sem imel tudi jaz, potisni ležaj mi je šel k vragu. Čeprav hidravlika ni puščala. Drugače na klancu je avto težko speljeval, na ravnem BP. Po enem letu je ležaj dokončno razpadel, kljub temu da je sklopka bila ok. In zdaj po menjavi nimam težav niti na klancu. Drugače še en simptom je, a ti kaj rahlo potrese na ravnini, ko štartaš? Kot bi bil vztrajnik v okvari? Pri meni je najbolj zatreslo če sem z nizkimi obrati štartal, če sem nad 1700 ni skoraj zatreslo, oz. se je komaj čutilo.
 
BrokenSoul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Po jul 27, 2009 8:44 pm

Re: Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a BrokenSoul Sr jun 08, 2011 7:43 am

ne to se skos dogaja tudi če na bremzi stojim pa na hitro speljem gor mi tak dela. Tudi na ravnici je ko speljem malo leni na začetku več kot pa ponavadi.
Hm.. in takrat ko si zamenjal potisni ležaj si celotno sklopko menjal ali samo ležaj, in koliko je to cca strošek za takšen avto ?
Ne drugač ko enkrat spelje gre mirno dalje ne ropota ali cuka ali pa kaj podobnega. Zato sem bil prepričan da ni vztrajnik in sklopka...

Zdaj če je potisni ležaj, se da samo tega zamenjat brez cele sklopke če še je ta vredu? ali se v vsakem primeru bolj splača te komplet menjati??

lp
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: Peugeot 307 SW težava, vaše mnenje

Napisal/-a Scorp84 So jun 18, 2011 8:46 am

Če menjaš ležaj, je priporočljivo tudi sklopko menjati, ker se vse razdira in je pamerno sklopko menjati. Pri men so vse te težave izginile, po menjavi ležaja+sklopke. Prvič sem začutil da je avto izgubil pri moči, ko je imel 40 tisoč km prevoženih, skoraj 100.000 tisoč km sem prevozil, preden je dokončno ležaj šel. Ležaj pa dela samo takrat ko speljuješ, sam pa delam dosti relacijske vožnje, zato mi je tudi ležaj toliko zdržal. Ležaj se obrača, samo ko stisneš sklopko.
Mene je menjava , delo+material stalo 400 evrov. Sem pa dal original in pri pooblaščenem servisu, tako da bi se dalo tudi kje ceneje dobiti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov