grega983 je napisal/-a:Robi, stari dti motorji še nimajo egr ventilov.
Če me spomin ne vara je tale avto že mel izpade z težjim vžigom.
Preveril bi kompresijo, če pa to ni pa je zelo verjetno napaka okoli dovoda nafte
h4ck je napisal/-a:Ce je bila kaka napaka je defenitivno zabelezena in se jo bo tudi pokazalo, nevem po koliko dobrih vzigih pa se napaka brise.
a4 je napisal/-a:kakšne barve je dim ?
obročki, tesnilo glave ?
xalfist je napisal/-a:Nove ugotovitve, včeraj je bil avto uporabljen in začuda avto dela normalno, ima moč in ne kadi več. Ali je možno, da nagaja kak senzor?
No kot sem že napiso da gre avto na tester, pa me zanima sedaj, ko normaln dela, bo tester pokazal kako napako ali ne?
Mgajvr je napisal/-a:po vsem napisanem in izkušnjah mojih kolegov, sodelovcev, je najbolj verjetna napaka na bosch pumpi. reno ima namreč izredno občutljive pumpe, in se hitro izrabi. najbolje da še to preveriš. ti pa za info povem, da izpod 1000€ ne boš prišel skozi s popravilom. (potrebno je čiščenje cevnih povezav in rezervarja).
TadoB1 je napisal/-a:xalfist je napisal/-a:Nove ugotovitve, včeraj je bil avto uporabljen in začuda avto dela normalno, ima moč in ne kadi več. Ali je možno, da nagaja kak senzor?
No kot sem že napiso da gre avto na tester, pa me zanima sedaj, ko normaln dela, bo tester pokazal kako napako ali ne?
Senzor se imenije wastegate solenoid (kontrolira wastegate oz. 'mimohod plinov' turbine, ker je tu pač takšna turbina in ni VNT) in je po vsej verjetnosti umazan od saj (noter seveda), in se (je) zatika(l). Verjetno se je malo spucal, ker ga pač elektrika premika, a napaka se bo verjetno kmalu ponovila. Dovolj je če ga očistiš (obstajajo spreji- čistila)
Avto pa ni vlekel ker turbina sploh ni zadihala dovolj. Nad 2800 je verjetno bilo dovolj pritiska izpušnih plinov in je 'zadihala' polovično. DTI pa ima elektroniko tako napisano da ob polovičnem pretoku zraka dovoli veliko preveč goriva - in od tu črn dim.
Seveda so možne še druge razlage, to je le ena od njih![]()
BTW, če je res to kar sem napisal, napake ne bo! Wastegate solenoid je pač ena tuljavica, ki regulira membrano, in nima samodiagnostične možnosti, razen če gre rakom žvižgat, pol pa računalnik to zazna (sprememba upornosti).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov