Ko štartam hladen motor se sliši k eno pretakanje ene tekočine u notranjosti armature....kaj je to??? Kj z motorjem narobe?? Ma pa avto 180.000km (laguna)...
To je tud men delalo svoje cajte pr taljanu pa sem tuhtal kaj bi blo narobe in nism mogel dotuhtat kaj je . Uglavnem in nekega lepega dne se tega naenkrat ne slis vec.
Razlog- Neznan
Definitvno je v hladilnem sistemu zrak. Preveri količino vode v motorju!
Ker pa ima avto že 180 kkm, je pa najverjetneje že zanič tesnilo na glavi (če še ni bila menjano), ki lahko spušča kompresijo (pline) v hladilni sistem. Popravilo ne bo poceni - sočustvujem s tabo (največ je dela).
Saj to je to, hladilna tekočina motorja greje notranjost avta in hitreje se vrti motor, hitreje se vrti vodna pumpa in hitreje se pretaka tudi voda. Ponavadi poleti tega ne slišimo, ker imamo zaprt ventil za gretje.
Če v sistemu ni zraka, se pretakanje vode ne sliši (kar je tudi prav), če pa se pretakanje sliši, pa je v sistemu zrak.
Ponavadi je dovolj odzračevanje, če pa se zraka (plinov) ne moremo znebiti, pa je potrebna zamenjava tesnila na glavi (glavna dihtunga).
Verjetno bi se res moral prezračit sam od sebe, če pa se ne bo, pa zrak (plini) nekje na novo not prihaja (tesnilo na glavi).
Moram pod haubo pogledat če je kje odzračevalni ventil - tipo ga ima, za Bravota pa se zdaj v pisarni ne spomnim.
Ti dela kadar zavijaš z volanom? Meni tako dela k je nekej narobe z servotom. Imam pa cliota 96 SLiši se kot bi nekaj pretakal... Če je pod armaturo kot praviš, dvomim da bi bil hladilni sistem...
mozno da ti je hladilna tekocina stekla, ker men se je to doskrat zgodil, sam sm mev mokre tepihe, ful sm mev vode notr, pod voznikovim sedezom, pol sm pa pelu na servis enkrat je pocl, enkrat se mi je pa samo snela cev
CAU
Pri meni se dogaja to po ravnem, ampak to takrat ko ga pritisnem oz. ko pohodim po plinu s težko nogo, avto kadi ne, hladilna tekoč je tud ok tako, po moje da ni vzrok tesnilo ali pač?
Jst sm mel podobne zvoke pr unotu in mi je to mal po zivcih popraskal. Sm su do mehanika ga pocuku za rokav in ga uprasu kaj je to --> odgovor je enostaven in razumliv: Uno ma einspritz in tista pumpica, ko do konca zahods gas doda dodatn sus bencina notr s tako imenovanim resonancnim polnjenjem, kaj je to kdaj drugic) posledica tega je, da se bencin v cevi pretaka naprej in nazaj in se vrtinci in povzroca te glasove. Resitev je bila preprosta - zamenjava cevi za bencin, ki je zopet gladka in glasovi so prenehali Just as simple...
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!