ven0m je napisal/-a:- snameš kolo
- odviješ 2 šraufa, ki držita čeljusti na mestu
- pobereš ven ploščice iz čeljusti (v mojem primeru takrat tudi nič več ne drži diska in ga lahko snamem dol, kako ima clio to rešeno žal ne vem)
- vzameš mizarsko spono in stisneš potisni cilinder nazaj v čeljust, ker drugače čeljusti neboš dobil gor na nove diske in ploščice
- prve 3 alineje ponoviš zrclano v obratnem vrstnem redu

K temu je treba dodati le to, da za menjavo diska rabiš TORX ključ, saj je disk na pesto pritrjen z varnostnim vijakom s torx glavo. Pri delu bodi le toliko previden, da avtomobil dobro podpreš ko ga dvigneš. Pri odtegovanju vijakov ki držita čeljust na pestu je potrebna dokaj velika sila in če avtomobil ni dobro podprt lahko kaj hitro pade z dvigalke.
Pred sestavljanjem očisti in podmaži vodila zavornih čeljusti, ter preveri prašne gumice na vodilih in na zavornem cilindru.
Ko boš nov disk pritrdil na pesto, ga je potrebno razmastiti. V ta namen obstaja posebno čistilo (brake cleaner), pomaga pa tudi krpa namočena v razredčilo.
Ko bo vse sestavljeno poženi motor in nekajkrat na mestu pritisni zavorni pedal, da se pedal "napumpa" in bodo zavore spet prijele. Nato naslednjih cca 50km vozi nekoliko bolj zmerno, saj se morajo zavore in diski malce uteči.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.