Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7258
Pridružen: So maj 01, 2004 12:28 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a INFINITI Ne mar 04, 2012 11:43 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ne to, ne ono, ne vamo,ne tamo,...Pol pa kup nove gume od drugega proizvajalca, pa boš mel mir.


Bodo kar oni kupili gume drugega proizvajalca, pa bo mir ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4058
Pridružen: Če jun 10, 2004 11:06 pm

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 04, 2012 11:45 pm

Tudi to je varianta :)

Samo glej, da ne bojo kupli kakšnih chung-lung gum :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 1:19 pm

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a Grega_ Po mar 05, 2012 9:37 am

Tudi jest bom letos že tretjo (zadnjo) sezono imel Sport maxx tt 205/50/17....brez problemov do sedaj, zelo, zelo dobra guma....kar ji ne leži je hladen asfalt in hladna guma, ko je oboje segreto je pa top of the top.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: To jul 25, 2006 4:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a joztom Po mar 05, 2012 10:08 am

Iz dolgoletnih izkušenj vedno vzamem Michelinov tabor (Michelin, Kleber, Uniroyal, B.F Goodrich), ki dosledno na testih NE zmagujejo. Po 100 letih znanja o gumah izdelujejo gume, ki nove niso vedno najnaj, pa ostanejo tekom let (4-5) enakih performans skozi življensko dobo. Ostale so na testih, seveda kot nove, vrhunske, potem pa žagajo ali so bulaste. Zato mi tudi DOT nič ne pomeni, pa sem kar zahteven. Z leti se te gume ne starajo in ostanejo do izrabe sprejemljive kvalitete. Prav rad bi koga našel, ki ima v sedanjem, policijsko diktiranem, režimu vožnje težave, da bi ga ven nosilo, kot nekdaj čez Postojnske ride. Nujne kvalitete so stalna mehkost, da ne otrdijo in obnašanje na vodi. Najslabše je spomladi in jeseni pri 10°C, letne že otrdijo, zimskih je še škoda, ker je pretoplo zanje. Moje prvo prevozno motorno sredstvo Solex S3800 ima še danes gor Michelin Y, ki ga malokdo pozna, pa je še vse brezhibno. V vseh letih je izjema Kumho, ki je s pol nižjo ceno in nekaj višjo obrabo dokaj stabilen in sprejemljiv, Michelin je 2,5x dražji (92€->248€), pa moj 225/55/17W pretirava v homologaciji z zahtevami. Tek gume Kumho je vrhunski, nekaj slabše je pospeševanje z orjaškimi navori V6 motorjev, ki itak vedno malo spodrsnejo, posebno na aquaplaningu pri 130 na uro z več kot 200 kojni. Če ne poskušaš z intenzivnimi starti, s kakšnim kopanjem po asfaltu, ti dolgo služijo. Zimski Michelin PA3 ni primerljiv po teku z ničemer na trgu, 100 let spredaj, je pa obupno drago.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 4:19 pm
Kraj: Vinica

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a ~toMmy~ Ne mar 09, 2014 10:15 pm

Če "iz dolgoletnih izkušenj vedno vzameš" samo določene pnevmatike, kako potem veš, kakšne so v primerjavi z drugimi? Isto vprašanje velja glede oprijema, če ne "preizkusiš", koliko ga dejansko imajo, razen pri aquaplaningu in speljevanju.

Takšna mnenja se meni zdijo rahlo za lase privlečena, praktično si povedal, da je so dobre vse gume, ki imajo spodoben oprijem (več sezon) in nimajo težav z aquaplaningom, se pravi verjetno več kot polovica od razpoložljivih.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 10:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a nebivedu Po mar 10, 2014 10:07 am

Stopničaste gume;
Sam sem imel podobern problem in je res nekaj na tem, da so gume vedno na isti osi. Pa nekaj pripomore premalo trdo vzmetenje, ki je najbrž premehko za tako gumo in je ne tišči stalno dovolj trdo na podlago. Vem, da se sliši bedasto, zato bom po kmečko razložil;
Pri hitrosti 240km/h in pravimi športno trdimi amortizerji je guma v zraku vsaj 18 metrov, če z njo zapelješ na navaden svinčnik višine 5mm. Če so amortizerji mehkejši se ta "skok" podaljša. Guma med letom izgubi na hitrosti in ko "pristane" jo tam pobere en del, ker je večji pritisk nanjo, da jo spet zavrti na isto hitrost.


Sam vsakih 7.500 do 10.000 gume rotiram. Enkrat sprednje nazaj levo-levo in desno-desno (prednje nazaj, zadnje naprej samo v liniji), drugič levo-desno in desno-levo (prednja desna na zadnjo levo in prednja leva na zadnjo desno - navzkriž).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: To jul 25, 2006 4:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a joztom Po mar 10, 2014 3:39 pm

Od vseh kilometrov, je bil najmanj milijon na službenih avtih, pri tem je primerjava z zasebnimi zlahka možna, verjemi mi.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 6:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a Jerch_ Po mar 10, 2014 3:49 pm

sam sem razmišljal o teh gumah, pa me je to tresenje in izkušnje uporabnikov precej zavrlo pri nakupu. michelin žal ne dobim v željeni dimenziji. sem pa marsikaj drugega prevozil že in se jozotom-om- čeprav govori na splošno strinjam. za tiste ki se veliko vozimo in gume zvozimo so michelin še vedno top. zimske sploh, letne pa tam od pilot sport 3 naprej po lestvici. so druge na testih boljše, ampak dejasko v praksi pa žal nimajo konkurence v uravnoteženosti in trpežnosti glede na dano. seveda pa zato, ne iztopajo kaj posebno pri lastnostih razen ponavadi obrabi.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Po dec 23, 2002 4:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a hermand To mar 11, 2014 9:15 pm

Jerch_ je napisal/-a:sam sem razmišljal o teh gumah, pa me je to tresenje in izkušnje uporabnikov precej zavrlo pri nakupu. michelin žal ne dobim v željeni dimenziji. sem pa marsikaj drugega prevozil že in se jozotom-om- čeprav govori na splošno strinjam. za tiste ki se veliko vozimo in gume zvozimo so michelin še vedno top. zimske sploh, letne pa tam od pilot sport 3 naprej po lestvici. so druge na testih boljše, ampak dejasko v praksi pa žal nimajo konkurence v uravnoteženosti in trpežnosti glede na dano. seveda pa zato, ne iztopajo kaj posebno pri lastnostih razen ponavadi obrabi.


Katera dimenzija pa je, da se je ne dobi od michelina, če ni skrivnost?

Lp
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 6:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a Jerch_ Sr mar 12, 2014 9:04 am

hermand je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:sam sem razmišljal o teh gumah, pa me je to tresenje in izkušnje uporabnikov precej zavrlo pri nakupu. michelin žal ne dobim v željeni dimenziji. sem pa marsikaj drugega prevozil že in se jozotom-om- čeprav govori na splošno strinjam. za tiste ki se veliko vozimo in gume zvozimo so michelin še vedno top. zimske sploh, letne pa tam od pilot sport 3 naprej po lestvici. so druge na testih boljše, ampak dejasko v praksi pa žal nimajo konkurence v uravnoteženosti in trpežnosti glede na dano. seveda pa zato, ne iztopajo kaj posebno pri lastnostih razen ponavadi obrabi.


Katera dimenzija pa je, da se je ne dobi od michelina, če ni skrivnost?

Lp

205-45/r18 za spredaj..
 
Kla_Man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To maj 08, 2007 2:44 pm

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a Kla_Man To mar 25, 2014 1:40 pm

Spoštovani,
malo izven teme. Tudi sam uporabljam gume Dunlop Spotmax TT in sicer 225/45/R17, me pa zanima kako je glede rotacije teh gum? Nikjer na gumi namreč ne piše smer rotacije, le OUTSIDE na vseh. To pomeni, da jih lahko menjaš tudi križno, ne le sprednje zadaj in zadnje spredaj? Malo mi je čudno ker so potem zarezice na gumah drugače obrnjene in s tem posledično tudi odtekanje vode.

Hvala za pomoč ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7345
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a pskoda To mar 25, 2014 2:17 pm

Lahko jih montiraš na katero koli stran oz kamorkoli. Važno je samo, da je guma pravilno montirana na feltno in je OUTSIDE zunaj, INSIDE pa znotraj feltne. To je velik plus asymmetric gum naprem gum ki niso asymmetric (razne tako imenovane smrekce) katere lahko samo premontiraš spredaj zadaj ne smeš jih pa križat
Lp
 
Kla_Man
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To maj 08, 2007 2:44 pm

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a Kla_Man To mar 25, 2014 2:26 pm

pskoda je napisal/-a:Lahko jih montiraš na katero koli stran oz kamorkoli. Važno je samo, da je guma pravilno montirana na feltno in je OUTSIDE zunaj, INSIDE pa znotraj feltne. To je velik plus asymmetric gum naprem gum ki niso asymmetric (razne tako imenovane smrekce) katere lahko samo premontiraš spredaj zadaj ne smeš jih pa križat


Saj zaradi tega sem bil v dilemi, pri gumah ki imajo napis ROTATION in narisano smer rotacije, takoj veš kam in kako monirati, tukaj pa ne, ker je samo OUTSIDE. No, sedaj vem. Pa hvala za hiter odgovor :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: To jul 25, 2006 4:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a joztom Če mar 27, 2014 11:26 am

Stopničaste gume povzročata dve dejstvi. Na prvi premi vleče karkaso naprej pospeševanje, nazaj pa zaviranje, na zadnji premi pa izključno samo zaviranje nazaj. Torej, ko daš zadnje naprej in obratno, naj bi bile prve nekje na sredini, zadnje pa izrazito nazaj obrnjene. Zato pridobimo stopničaste gume. Če gume niso ne vem kako trde in toge konstrukcije, se po 14 dnevih unesejo in spet motnje izginejo. Pri nekaterih pa to ni primer, posebej pri mojstrih z izjemno močnimi navori in športno vožnjo, sunkovitim zaviranjem. Tam se je treba sprijazniti s težavami. Res pa nekatere teorije za lamelne zimske gume priporočajo tudi obračanje na zadnji premi v izogib žaganju naslednjo sezono. Pri mojih jajcih so pa še senzorji pritiska, jaz jih preziram in vedno kolobarim, čeprav odsvetujejo.
 
bstefan8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To jul 10, 2007 11:20 am

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a bstefan8 Po apr 07, 2014 8:55 pm

Tako je pa tudi pri določenih avtih je potrebno gumo malce bolj napumpat kakor je napisano v knjigi proizvajalca avtomobila.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4815
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a sašo5 Če apr 10, 2014 9:05 pm

pskoda je napisal/-a: ne smeš jih pa križat

tako je :!:
.... sem videl pri "vulkanizerjih" da asimetrične križajo_ križanje ni priporočljivo: ko je 1x namotirana na desni, naj tudi tam ostane, le spredaj/zadaj prestavljamo....Michelin priporoča na 7.000km

Dunlop je pa itak en velik šrot od gume...
 
tomaz30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr nov 17, 2010 8:53 pm

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Napisal/-a tomaz30 So apr 12, 2014 10:10 pm

sašo5 je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a: ne smeš jih pa križat

tako je :!:
.... sem videl pri "vulkanizerjih" da asimetrične križajo_ križanje ni priporočljivo: ko je 1x namotirana na desni, naj tudi tam ostane, le spredaj/zadaj prestavljamo....Michelin priporoča na 7.000km

Dunlop je pa itak en velik šrot od gume...

Sam uporabljam Sportmaxx RT, dim 205/50/16. Zaenkrat nobenih problemov, preizkusil že veliko gum in znamk, zaenkrat najboljše v tej dimenziji. Zdržijo 15000km športne vožnje, potem niso več varne, kljub profilu, le po robu so preveč obrabljene, kljub višjemu tlaku.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov