TO ŽE VEM je napisal/-a: Ko alternator ne deluje pravilno, se lahko vidi če ti luči rahlo utripajo. Včasih se sploh ne vidi. Drugače voltmeter priklopiš gor in ti na štandgasu more vsaj 14V polniti. Eni sicer malo manj, ampak okvrino more 14V polniti. Če ti pa kaže 12V pri polnjenu in ko dodajaš gas se ta številka dviguje proti tja do 14,4V, takrat je alternator zdrav za menjavo.
Kako veš če je sedanji akumulator fuč? Se da isto z voltmetrom meriti, napolnjen more imeti vsaj bliz 13V. Če mu v eni uri, do dve izgublja hitro napetost, je fuč. V kolikor ni kakšnega večjega porabnika. Prav tako pri vžigu motorja naj nebi padala napetost pod 10V, lahko tudi 9V. Če bo pa kazalo tudi 8V je akumulator že zdrav za menjavo, ne glede na to motor vžge.
KAKO IN KAM NASTAVIM IGLI KI STA PRILOŽENI MULTIMETRU? MULTIMETER LAUFA PRI PRIŽGANEM AVTU,OB DODAJANJU GASA POKAZUJE NIHANJE kot razumem,napetosti ne smejo nekako biti pod ali nad opisanimi podatki zgoraj. Rabim pa zdaj 2dva napotka.
Multimeter na AKU: Igli predvidevam da nastavim na pola (+-) na akumulatorju da izmerita tok in napetost.Ne vem kako bosta stali,če noben ne drži to,jaz pa v avtu pritiskam gas,da vidimo kako vrednost niha/pada... ali so kakšne ščipalke zraven?
Multimeter na ALTERNATOR: Kako in kam nastaviti nanj igle? (prvo moram seveda malo pogooglati da vidim kakšna zgleda sploh ta zadeva in kje se nahaja točno)
NAKUP: Od Low varijant multimetrov gledam 2 in se ne morem odločit... upam da se bo z njimi dalo zmerit v kakšnem je stanju akumulator.

