Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preiklopite tester na vozilo in se zapeljite z njim, ob tem snemajte protokole motorja, Po vožnji primerjajte posnete protokole s tovarniškimi ( baza podatkov ) in se hitro najde napaka. Kar se tiče elektronike na vozilu, ja to pa tester tako ali tako pokaže.
Lep pozdrav
_B3yBo_ je napisal/-a:to je normalno pri 1.8T tko da se nesekirite. nebo nic narobe z motorjem.
sašo5 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:to je normalno pri 1.8T tko da se nesekirite. nebo nic narobe z motorjem.
na mašini nikoli nič in tudi pomislil ni noben, da bi kdaj cuknil[/b] zato ke govori nekaj v tri dni.
PS. kateri avto je to(lahko bi napisal) ker ni vseeno, če je vzdolžni ali prečni motor in če je rec. Seat ali Audi.......(Seati imajo(so imeli) zelo "občutljiv" LMM(senzor pretoka zraka) sicer dizelska napaka, ampak kot pravim na vzdolžnih motorjih se ne pojavlja, na prečnih pa kr.....
_B3yBo_ je napisal/-a:to je normalno pri 1.8T tko da se nesekirite. nebo nic narobe z motorjem.
hribko je napisal/-a:ko se je očetu podobno dogajalo na kombiju(wv transporter) je bila pedala za gas pokvarjena,po zamenjavi pedalne se to ni več dogajalo......
Vikking je napisal/-a:hribko je napisal/-a:ko se je očetu podobno dogajalo na kombiju(wv transporter) je bila pedala za gas pokvarjena,po zamenjavi pedalne se to ni več dogajalo......
Pa je ta kombi sploh dosegel 130km/h
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov