Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 Pe avg 05, 2011 5:02 pm

Lp

Vem da je že milion tem na to temo da 2.0TDI težko topel vžiga in kako se problem reši bla bla vendar je pri meni stvar malo drugačna...Tudi sam sem imel že prej problem z vžigom toplega avtomobila in sem peljal v RSR kjer mi je ponastavil parametre in problem je izginil DO nekaj tednov nazaj....Sedaj pa imam problem da mi recimo 10x vžge lepo enkrat pa vergla 5 sekund in spet 20x vžge lepo pa spet enkrat vergla....in recimo kadar vergla in nato končno vžge ga lahko takoj nazaj ugasnem in poskusim znova pa bo vžgal lepo....se komu mogoče sanja kaj bi lahko bilo to??Ker prej recimo mi je vedno kadar je bil topel verglal par sekund ampak mi je potem v RSR to odpravil sedaj pa nevem več kaj bi lahko bilo....
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a WMB Pe avg 05, 2011 7:22 pm

audia33 je napisal/-a:Lp

Vem da je že milion tem na to temo da 2.0TDI težko topel vžiga in kako se problem reši bla bla vendar je pri meni stvar malo drugačna...Tudi sam sem imel že prej problem z vžigom toplega avtomobila in sem peljal v RSR kjer mi je ponastavil parametre in problem je izginil DO nekaj tednov nazaj....Sedaj pa imam problem da mi recimo 10x vžge lepo enkrat pa vergla 5 sekund in spet 20x vžge lepo pa spet enkrat vergla....in recimo kadar vergla in nato končno vžge ga lahko takoj nazaj ugasnem in poskusim znova pa bo vžgal lepo....se komu mogoče sanja kaj bi lahko bilo to??Ker prej recimo mi je vedno kadar je bil topel verglal par sekund ampak mi je potem v RSR to odpravil sedaj pa nevem več kaj bi lahko bilo....



Odpelji ga k njemu nazaj in povej za problem...priklopil ga bo na tester in morda se kaj najde.

Imam pa občutek, da bo predlagal vse žive variante, kaj vse je treba menjati, kakor da prizna, da pa morda ni najbolje on odpravil napake..
JAz imam precej slabe izkušnje z temi tunerji...( in popravljalci elektronike avtomobilov)....

Upam, da ne bo spet kaj narobe..tudi sam sem odpeljal tja na popravilo več renojevih dizlov, itd....pa ni bilo pomoči...(menjaj vse živo preden bo on priznal svojo napako...kao menji šobe, menji EGR, menji pumpo itd...). Seveda denar je pa vzel....ni reklamacije...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a RedBull™ Pe avg 05, 2011 7:56 pm

verjetno je problem v senzorju glavne gredi,odmične gredi,ali pa v senzorju temperature motorja... seveda je lahko še kakšna varianta... potreben bo priklop na tester,da se vidi,če je zabeležena kakšna napaka.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 Ne avg 07, 2011 12:54 am

On sigurno ni kriv ker je eno leto avto čisto lepo vžigal tako da napako je odpravil in je sedaj napaka nekje drugje verjetno....Sicer pa vžiga še vedno lepo vendar na momente kakor pravim vsakih 10tič ali 20tič pa vergla in mi je res zelo čudno to....bo treba na tester če bo kaj pokazalo...
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a h4ck Ne avg 07, 2011 5:02 am

Sicer ni z enakega motorja, je pa mi delalo identicno, meni se je celo avto ustavil na avtocesti ... je pa bil kriv senzor temperature motorja. To lahko tudi doma stestiras, ko nebo vzgal(predvidevam da hladen vzge) ga daj ven in v hladilnik za 5minut in nazaj noter in ce bo takrat vzgal je to to.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a SašoP Ne avg 07, 2011 11:30 am

Preveri pr šipki za olje da ti ne smrdi po nafti, zna bit to da ti not teče
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 Ne avg 07, 2011 1:00 pm

Nič ne smrdi....
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 To avg 09, 2011 1:01 pm

Bil na servisu in tester ne pokaže nič....ma še kdo kakšno idejo kaj bi lahko blo??mogoče krtačke zamenjati al to nima veze?
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a Sasqa To avg 09, 2011 1:20 pm

Pozdravljeni

Kakšno pa je stanje šob, ste na testerju pogledali njihovo odstopanje od referenčne točke v +/- smer? Torej, ko ga po nekaj sekundnem zaganjanju uspete spraviti v pogon steče takoj normalno, ali se prvih nekaj sekund trese (kot bi letel po treh celindrih)? Ko avtomobil končno steče se kaj zakadi, ali je vse normalno? Gre za klasično 8V izvedenko motorja, ali je 16V? Meni je podobne simptome kazal, ko je bil hladen (stal dalj časa) + tresenje ko je stekel (nato se je vse umirilo). Diagnoza: mehanizem ene Bosch-eve sobe (mislim da prve) se počasi poslavlja.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 To avg 09, 2011 2:49 pm

Motor je 16V, avto pa steče normalno mislim nič ga ne trese in kaj podobnega....vsake toliko časa(zdaj se mi recimo cel teden že to ni naredilo) samo težko vžge oziroma vergla nekaj sekund in potem normalno laufa....nevem res kaj bi lahko bilo....ta odstopanja za šobe pa mislim da ni noben gledal...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a Sasqa Sr avg 10, 2011 6:21 am

Pozdravljeni. Ja, tudi moj je 16V. Kot pravim, meni so najprej zamenjali črpalko v tanku, ker je bil pritisk pod normativi, zadeva se je precej izboljšala, ampak še vseeno ostala oz. pojavila čez kakšne 3 mesece. Nato se je menjala še napeljava med šobami zaradi občasnega prevelikega odstopanja šobe od reference, in občasne missfire napake. Preventivno so mi zamenjali še cevi naftne napeljave, in naftni filter. Zadeva je sedaj veliko boljša, problem se pojavi občasno, recimo 1x na 3-mesece (pred tem se je vedno pogosteje). Nakar mi je bilo vsega dovolj, saj sem zamenjal praktično vse kritične stvari, za to tudi plačal, in avto odpeljal nazaj naj preverijo. Sedaj je diagnoza, da gre ena šoba počasi v pokoj zaradi naše 'super duper nafte', saj ima pri hladnem zagonu preveliko odstopanje, po parih sekundah pa je zelo blizu referenčne točke. Iz tega vidika, mi ni jasno, kako lahko šoba menjava režime delovanja, ali dela ali pa sploh ne, vmesna možnost je zelo malo verjetna - kar so mi tudi na servisu potrdili. No in še njihova razlaga zakaj noče vžgat - ker je 16v, če bojda ena šoba zataji ne bo vžgal. Zato sem se tudi oglasil v tej temi, ker moj problem še tudi ni povsem izzvenel je pa veliko bolje.

Ko pa hladen noče vžgat, pa je simptom enak, kot v tej temi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=79390&start=20, kjer je na zadnji strani uporabnik Motul napisal predikcijo dogajanja. Če morda bereta uporabnika SašoP in Motul, sta kaj ugotovila vzrok, čemu takšen zagon?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a SašoP Sr avg 10, 2011 1:15 pm

Hja zaenkrat nism pol sploh to naprej raziskoval ker itak 3/4 teh 2.0 TDI tko vžiga, naj bi bla še najboljša varijanta priklop h tunerju da zviša tiste obrate, sam nism šou pa tut nevem če bom. Je pa tut men začeu avto neki trokirat učasih na mestu k sm čaku na semaforju recimo, mi je en cilinder vn vrgl in sam po treh laufu, k speleš use uredu :roll: Pokazal missfire na 3. cilindru, zamenju napeljavo, še vedno isto, tko da zdj sm glih šobo dubu dons obnovljeno, morm sam še majstra dobit da mi jo zmontira nazaj po pa da vidmo. Ampak je pa zanimivo da smo se s testerjem pelal pa je blo odstopanje kokr tok normalno, ampak k se zadeva zgleda tok segreje ga začne jebat. Tko da tut vmesna varijanta obstaja zgleda.

LP
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 Sr avg 10, 2011 1:18 pm

Aha nevem js pri tunerju sem že bil in mi je to porihtal zdaj se mi že dober teden to ni zgodilo da bi verglal tko da bom malo še počakal če se bo kaj pogosteje to dogajalo in če se bo bom pa nekam drugam peljal ali na pooblaščenca da malo bolj te parametre pogledajo ali pa kakšnemu tunerju...
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a SašoP Sr avg 10, 2011 5:19 pm

Na pooblaščencu teh parametrov nemorejo spremljat, ker ubistvu je to ''tunerski'' software. Mi je pa reku na Avtoelektroniki, da je slab vžig tudi posledica zmatranega akumulatorja pa štarterja. Baje se štarter predela na 12V (upam da sm si prou zapomnu) in zamenaš akku pa pali k strela.
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 Če avg 11, 2011 4:50 pm

Akumulator je star slabo leto dni tko da tukaj nebi smel biit problem, štarter pa ja to pa je mogoče že zmatrano:)
 
audia33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Pe avg 05, 2011 4:57 pm

Re: 2.0 TDI problem topel vžig

Napisal/-a audia33 Pe avg 19, 2011 1:57 pm

Vzrok je bil senzor odmične gredi....zamenjal in sedaj vžiga kot je treba!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 98 gostov