Pozdravljeni. Ja, tudi moj je 16V. Kot pravim, meni so najprej zamenjali črpalko v tanku, ker je bil pritisk pod normativi, zadeva se je precej izboljšala, ampak še vseeno ostala oz. pojavila čez kakšne 3 mesece. Nato se je menjala še napeljava med šobami zaradi občasnega prevelikega odstopanja šobe od reference, in občasne missfire napake. Preventivno so mi zamenjali še cevi naftne napeljave, in naftni filter. Zadeva je sedaj veliko boljša, problem se pojavi občasno, recimo 1x na 3-mesece (pred tem se je vedno pogosteje). Nakar mi je bilo vsega dovolj, saj sem zamenjal praktično vse kritične stvari, za to tudi plačal, in avto odpeljal nazaj naj preverijo. Sedaj je diagnoza, da gre ena šoba počasi v pokoj zaradi naše 'super duper nafte', saj ima pri hladnem zagonu preveliko odstopanje, po parih sekundah pa je zelo blizu referenčne točke. Iz tega vidika, mi ni jasno, kako lahko šoba menjava režime delovanja, ali dela ali pa sploh ne, vmesna možnost je zelo malo verjetna - kar so mi tudi na servisu potrdili. No in še njihova razlaga zakaj noče vžgat - ker je 16v, če bojda ena šoba zataji ne bo vžgal. Zato sem se tudi oglasil v tej temi, ker moj problem še tudi ni povsem izzvenel je pa veliko bolje.
Ko pa hladen noče vžgat, pa je simptom enak, kot v tej temi:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=79390&start=20, kjer je na zadnji strani uporabnik
Motul napisal predikcijo dogajanja. Če morda bereta uporabnika
SašoP in
Motul, sta kaj ugotovila vzrok, čemu takšen zagon?
Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)