Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pametno bi bilo da se vozilo priklopi na tester. Lahko je samo zablokiran EGR ventil.
Lep pozdrav
Kaj (vse) lahko sklepam po tej opozorilni lučki (motorja? - pri sebi zdele nimam knjižice)?
Gre morda za emisije motorja?
Renault_user je napisal/-a:Vsi samo tester tester tester... To ni nič, mehanik mora iz tistih podatkov tudi znati izluščiti resnične napake, glede na simptome in glede na njegove izkušnje, če jih sploh ima, ki pa niso nujno tisto kar piše na testerjih...
Avto se ne popravi s tem, ko ga priklopiš na te testerje, ki so samo pesek v oči, pa še procent tistih, ki jih znajo uporabljati je zelo majhen...
MEHANIK je tisti, ki popravi avto in odkrije napako glede na njegove izkušnje in znanje... Tu pa nastane problem, takšnih je namreč malo...
tiguan je napisal/-a:Isti števc, ista lučka, avto dela normalno, EGR ventil moram spucat, če avto dela normalno se sam vozi in popravi, ko bodo evri...je pa lahko res XX napak.
Renault_user je napisal/-a:@abbe: Vi ste mal smešni, ker vsakemu, ki kaj vpraša odgovorite klišejsko: "priklopi na tester"... Da ne govorim, da to delajo baje neki "hudi" mehaniki... Ta tester je samo neko bedno pomagalo, za metanje peska v oči strankam, ki pa ponavadi itak ne pokaže resnične napake, ampak samo vrsto nepomembnih shranjenih parametrov... Meni v dveh letih sra*** z avtomobilom ni tester NIKOLI pokazal tistega, kar je bilo potem narobe... Pa nisem bil na enem servisu, niti pri enem samem mehaniku... Da ne govorim, da dosti stvari tester sploh ne pokaže... No, to bi lahko tudi vi že vedeli ob prebiranju tega foruma....
Po forumu brska: mnmn in 9 gostov