binka je napisal/-a:To ni, sej pravim, da so šobe obnovljene in od takrat naprej tud nič več ne kadi črno, oz. pokadi toliko kolikor vsak dizel, če daš močno po gasu. Tudi črpalka je bila pregledana in je vse v redu z njo. Aja, pa pred obnovo šob je motor tudi klenkal ob zagonu in pod obremenitvijo, sedaj pa ne več. Tako da šobe so sedaj zagotovo v redu.
WMB je napisal/-a:binka je napisal/-a:To ni, sej pravim, da so šobe obnovljene in od takrat naprej tud nič več ne kadi črno, oz. pokadi toliko kolikor vsak dizel, če daš močno po gasu. Tudi črpalka je bila pregledana in je vse v redu z njo. Aja, pa pred obnovo šob je motor tudi klenkal ob zagonu in pod obremenitvijo, sedaj pa ne več. Tako da šobe so sedaj zagotovo v redu.
Če si tako ziher v vse kar si napisal je pa ziher olje iz turbine ki ti ga zmeče v izpušni kolektor in posledično v izpuh....seveda ker je slaba turbina in ima luft...
binka je napisal/-a:(tem mehanikom ni kaj preveč za zaupat, to mi je tako ali tako jasno).
Fan je napisal/-a:binka je napisal/-a:(tem mehanikom ni kaj preveč za zaupat, to mi je tako ali tako jasno).
Hmmmmmmmmmmmmm.........................
Pozdravljeni
Vozilo priklopite na tester:
- vpišite šobe v motorno elektroniko
- preverite pravilno delovanje senzorja temperature motorja
- pravilno delovanje žarilnih svečk in potlačnega regulatorja
- preverite pravilno količino goriva ki pride v motor in pravilno izgorevanje
- preverite pritisk goriva ( da se ne izgublja )
- s potlakom preverite tesnenje tesnila glave motorja
To lahko vse vaš mehanik opravi, brez da kaj demontira ali zamenja. S kakšnim orodjem razpolaga........................ja univerzalen tester mu pri tem ne bo pomagal ( bo potreben namenski ) ............... ostalo orodje pa naj bi imela vsaka avtomehanična delavnica.
Osebno pa menim, da niso vpisane šobe.
lep pozdrav
abbe je napisal/-a:Fan je napisal/-a:...............ja univerzalen tester mu pri tem ne bo pomagal
s tem se ne morem strinjati...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov