Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Seat Ibiza MAP senzor problem

Napisal/-a Svizec:) So sep 03, 2011 3:57 pm

Pozdravljeni!

Torej Ibiza 1.4 16v BBY-motor letnik 2004

Problem je sledeči,avto ima prosti tek na 1300 obr/min,ter ne prime s"gas"
Po priklopu na tester izpiše napako P0106,in P0107,po menjavi senzorja so simptomi enaki kot z starim senzorjem,varovalke so pregledane in so cele.
Ali ima ta senzor ter notranaja stopalka plina kak svoj rele ali kaj podobnega?

Prosim za pomoč,ter LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Ibiza MAP senzor problem

Napisal/-a Fan Ne sep 04, 2011 12:36 pm

Pozdravljeni

Tester redkogdaj pokaže točno napako............................................pokaže pa zmeraj pot do napake. Ali ste pred menjavo preverili samo senzorje - meritve in pravilno delovanje??
Tester postavite v test komponent, poiščete element in njegovo napeljavo ki ga želite testirati in done/test/start.............................za takšen poseg potrebujete VAG tester ali VAG-COM.......................predvidevam, da imajo tudi drugi testerji to opcijo, vendar z drugimi nimam izkušenj.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: Seat Ibiza MAP senzor problem

Napisal/-a im nobody Ne sep 04, 2011 12:53 pm

no če praviš npr da tester privede do napake...ka bi pol pomenilo razlika tlaka v sesalnem delu...to je od zračnega filtra,intercoolerja,turbine do kolektorja...to je tak celi turbo sistem
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Ibiza MAP senzor problem

Napisal/-a Fan Ne sep 04, 2011 2:22 pm

Pozdravljeni

Ja, tester ne dela čudežev in je samo orodje, brez človeškega logičnega razmišljanja in poznavanja delovanja sistema ne gre gladko do končne napake.
Za spremembo tlaka v sesalnem kolektorju pa večji del skrbi EGR ventil ( ki se pa njegovo pravilno delovanje lepo izmeri - če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari ).
Zračni čistilec naj bi bil zmeraj čist, saj samo tako omogoča dober pretok zraka. Pazljivi pregled cevi pa lahko odkrije kakšno preparelo/sneto/počeno cev.
Vsekakor pa se da s pravimi orodji izmeriti tudi pravilno delovanje:
- kakšen pritisk ustvari turbina
- pretok zraka čez intercooler ( zamašen ali kje rahlo pušča )

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: Seat Ibiza MAP senzor problem

Napisal/-a im nobody Ne sep 04, 2011 6:21 pm

vse celo,vsi senzorji novi(originalni),intercooler menjan,turbina obnovljena....enkrat je glasna oziroma se sliši v kabino in takrat zajbava...avto ugasneš in vžgeš potem dela....je pa tudi kaki teden ko normalno dela brez zasilnega..egr blindiran
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Ibiza MAP senzor problem

Napisal/-a Fan Ne sep 04, 2011 7:06 pm

Pozdravljeni

@ im nobody
Vaš mehanik naj na vozilo priklopi tester.................pobriše vse napake, tudi v servisnem delu in podmapah, priklopi na vozilo OBDII snemalec in ko vam bo naslednjič to naredilo se oglasite nazaj k njemu. Posneti bodo vsi protokoli, torej ko vozilo deluje brezhibno in tudi takrat ko nagaja, po analizi posnetka se vidi kaj nagaja.

OBDII snemalec je aparat velikosti škatljice vžigalic ( torej ni moteče v vozilu ), zabeleži vse kar se dogaja z vozilom v naslednjih 500 urah, vključno z uro, datumom, prevoženimi kilometri, hitrosti vožnje, pospeševanja, nagla zaviranja. V servisih se ga uporablja za snemanje delovanja motorne elektronike in vseh senzorjev - kasnejšo lažjo nastavitev motorja/elektronike. Torej v koliko ste redna stranka vašega mehanika, potem ne vidim problema zakaj ga ne bi priklopil - kajti v nasprotnem primeru je problem, ker ljudje enostavno pozabijo, da vozijo v vozilu drugo lastnino ( sama nabava aparata pa ni zanemarljiva ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov