Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Problemi z Peugeot 206

Napisal/-a tj Po dec 15, 2003 5:27 pm

Lansko zimo so mi menjali pol motorja, ker je crknila svečka in vžigna tuljava (njihova razlaga) --> popravilo: 600.000 sit
Letos mi je crknil menjalnik --> ocena popravila: 250.000 sit
Avto je redno servisiran, in tudi pazim na vožnjo...

Prosim, da mi napišete kakšne izkušnje imate vi z temi avti, ker ne vem več, a so vsi P206 v k***cu, al je sam ta avto...


lp
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 15, 2003 5:48 pm

Pežo ti materna je zdej nova kletvica! Avto kul, kvaliteta v P.I.Z.D.I.!

Js mam srečo, da mam kul mehanike.. brez njih bi bil zdle na sodni medicini.... (umor+samomor)

:evil: :evil:
Slika
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj Po dec 15, 2003 6:18 pm

Moj mehanik je tud kul, je vedno vesel, ko mu avto prpelem...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 15, 2003 6:32 pm

tj je napisal/-a:Moj mehanik je tud kul, je vedno vesel, ko mu avto prpelem...


Ja, k ti tolk računa, jst bi bil tut vesel! To bi mogl v okviru garancije rešt... Js bi telefonirov na peugeot slovenija, pa se tm zmenu. Tm majo mal več posluha... Reč jim, da majo že tko dost slabe reklame, da jo nočjo met še več...
Slika
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj Po dec 15, 2003 7:24 pm

1. Avto ni več v garanciji...
2. Peugeot Slovenija mi je že lansko leto plačal popravilo motorja, ki je zneslo čez 1/2 miliona, ampak sem moral pisat dopise, grozit z cajtengi, pa z varstvom potrošnikov... Ne bi rad šel še enkrat skoz to...
3. Mi pa ni jasn zakaj bi menjalnik na 2,5 let starmu avtu, pa pri 70000km crknu!!!

4. Dejte še drugi napisat kak kaj laufa vaš P206, sej menda nisma sam z Pugijem na tem forumu, da mama 206-ko...

lp
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po dec 15, 2003 7:27 pm

tj je napisal/-a:1. Avto ni več v garanciji...
2. Peugeot Slovenija mi je že lansko leto plačal popravilo motorja, ki je zneslo čez 1/2 miliona, ampak sem moral pisat dopise, grozit z cajtengi, pa z varstvom potrošnikov... Ne bi rad šel še enkrat skoz to...
3. Mi pa ni jasn zakaj bi menjalnik na 2,5 let starmu avtu, pa pri 70000km crknu!!!

4. Dejte še drugi napisat kak kaj laufa vaš P206, sej menda nisma sam z Pugijem na tem forumu, da mama 206-ko...

lp

pugi ga 307 :wink: tako da si all alone :lol: :lol: :lol: (ne ne sej jih je še kar nekaj :wink: )
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj To dec 16, 2003 3:32 pm

Po navalu odgovorov sklepam, da se peugeoti sploh ne kvarijo in da sma s Pugijem edina, ki mama probleme s peugeoti!!! :? :?


lp
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To dec 16, 2003 3:50 pm

Tako visoke cene popravil so posledice obiskov na uradnih servisih. Izogibajte se jih. Ne vem kaj bi moralo biti na motorju zanič, da bi bilo popravilo pol mio. Za ta avto dobiš že rabljen motor z istimi km, za cca. 100 do 150 ksit.

Tudi menjalnik ti naj raje kak domač strokovnjak pogleda. Ne verjamem, da je kar zanič (ne more bit). Tudi menjalnik se da razdreti in kupiti samo tisti del, ki se je obrabil (čeprav tudi to ni normalno). Na orig. servisu ti bodo samo celega zamenjali. (kasneje priporočam zalogo aspirinov proti glavobolu)

Kaj se pa dogaja z menjalnikom?
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To dec 16, 2003 3:55 pm

Sem zdaj prebral drug post...

Odsvetujem popravilo menjalnika, ker je predrago, pa še lahko da bo tulil...

V roke vzami Salomonca, poišči rezervne dele in P 206, pa telefon in pokliči vse ki prodajajo dele za ta avto. Ti avti so najpogosteje prodajani v Evropi in če ni v Slo rabljenega menjalnika za 3X manjši denar kot popravilo, pa ti ga bo kdo iz Italije pripeljal. Lokalni mehanik pa ti ga bo za 15 ksit zamenjal (en dan dela).
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj To dec 16, 2003 3:56 pm

začel se je takole:

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=8628

nadaljuje se pa takole:

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=8734


Drugač pri mašini je pa crknala svečka, pol je pa nekej olje požiralo, pa je zarad tega zaribal... Menjat je blo treba bate, pa obročke na enmu cilindru...

(Preden so ugotovil, da je hin svečka so mi pa 3x menjal vžigno tuljavo...)
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj To dec 16, 2003 4:00 pm

Glede mašine (če se komu lubi brat...), je tule dopis, ki sem ga poslal na Peugeot slovenija in jih mal požgečku, tak da na koncu so oni vse plačal....

Peugeot Slovenija d.o.o.
Nazorjeva 6
1000 ljubljana

Tel.: 01 200 42 06
Fax.: 01 200 42 39



Spoštovani!

Zanima me vaše mnenje, v zvezi z okvaro vozila, kaj je okvaro povzročilo in kdo je zanjo odgovoren.

Gre za vozilo P206 1.4i, XR Presance, kupljen 4.5.2001. Bil je redno servisiran.

1.5.2002 je med vožnjo pričela utripati kontrolna lučka za samodiagnozo motorja, vozilo sem ustavil in poklical Peugeot Asistance, ki so me povezali s serviserjem Avto Celje, ki je pojasnil, da če sicer ni drugih posebnosti gre verjetno samo za manjšo motnjo in da se lahko vozim naprej. Lučka je kmalu prenehala utripati.

Ker se je utripanje lučke še enkrat ponovilo sem na servisu na 30.000 km (19.7.2002), prosil, da preverijo.

Konec oktobra se je utripanje lučke ponovilo, ker sem bil ravno v bližini svojega serviserja, sem se pri njemu ustavil in ga vprašal kaj bi lahko bilo narobe; dogovorila sva se da bo zadevo natančneje pogledal ob pripravi vozila na zimo (čez teden dni). Na tem servisu je bila ugotovljena napaka vžigne tuljave in je bila zato zamenjana.

12.1.2003 zvečer je pričela lučka ponovno utripati, ob tem pa je avtomobil pričel cukati, med vožnjo (z enakomernim pritiskom na plin) je kazalec za obrate naenkrat padel, avtu je pobralo moč...

13.1.2003 Avto takoj odpeljem na servis, kjer ugotovijo ponovno okvaro vžigne tuljave in jo pod garancijo zamenjajo.

18.1.2003 Avto vsake toliko časa “cukne”, občasno mu pobere moč (padejo obrati), čez nekaj časa prične utripati lučka. Ker so servisi že zaprti ga pustim doma in ga v ponedeljek zjutraj odpeljem na servis.

20.1.2003 Na servisu najprej ponovno zamenjajo vžigno tuljavo, nato med iskanjem vzroka za odpoved tuljave ugotovijo da je pokvarjena tudi ena izmed svečk.
Serviser trdi, da je zaradi dolgotrajne vožnje s “tremi cilindri”, prišlo do izpiranja olja, kar je okvarilo bat, tesnila, zaradi izgorevanje olja je pokvarjen tudi katalizator.


• Kaj je po vašem mnenju vzrok teh okvar, ali je mogoče da je bila svečka pokvarjena že prej, oz. da je pokvarjena tuljava pokvarila še svečko ali ravno obratno?
• Kdo je za nastalo škodo odgovoren?

Prosim za čimprejšnji odgovor, za katerega se vam najlepše zahvaljujem.









----------------



lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 137 gostov