Eno je kdaj je priporočljivo olje menjati, drugo kaj piše v knjižici. Če piše 30k km in je on celo menjal na 20k km, potem nima kaj biti narobe. Razen če ga mrzlega po parkirišču ne drži v blokadi. Ne vem no.. Čudno se mi zdi, da bi turbina crknila po 100k km samo zato, ker je menjal olje na 20k km

Jaz sem tudi na "Korejcu" (CRDi) menjal olje oz delal servise na 20k km (tako kot je v knjižici), pa je bila turbina po dobrih 105k km, dobra še za vsaj enkrat toliko. Pa če bi mi crknila pri 100k bi jim ga zapeljal direkt skozi vrata v servis. Pa ne bo imel Peugeot in to celo 407-ka slabše narejeno.. Pa so ti menjali v garanciji (glede na to, da je ravno okrog 100k km in pa starost cca 3 leta) ali si moral plačati sam? Vzrok da je do okvare prišlo je po mojem mnjenju drugje - pritisk, cevi, itd. To, da se mora ulaufati oz čutiš precejšnjo razliko, pa mi je mal čudno no.. Mogoče bi bilo dovolj če bi naložili še enkrat software.. Sej turbino so pa dali pravo, ane?