Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda Če okt 06, 2011 2:52 pm

Imam velik problem z svojim peugeotom 407, ki mu ni videti konca. Do pred kratkim je avto normalno deloval. Iz čistega mira je avto po relaciji caa.100 km, in manjšem počitku, ko sem ga ponovno prižgal začel čudno delovat. Nek čuden (kovinski) zvok je prihajal iz motorja, avto je izgubil moč. (moj sum turbina ****)? Zdaj si želim ko bi le bila -pa ni.
Avto sem spravil takoj do mehanika, ki ga je priklopil na računalnik. Napaka (depolution sistem foulty) egr-ventil. Egr ventil vzamemo ven ga spučemo avto deluje isto. Ventil za tem blindiramo avto deluje isto. ?????? Mehanik se odloči na malo večji poseg razkopa vrhnji del motorja, kjer je kot kaže vse v dobrem stanju. (Mehanik je izključil vse druge možnosti, kot je turbina in ostale stvari okoli motorja.) Naslednji korak je pa kot kaže glava motorja.
Ali ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo???
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Sokol Če okt 06, 2011 3:07 pm

Ojnični ležaji je ena izmed možnosti.
___________________
Megane Sport F1 Team
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a 207sport Če okt 06, 2011 4:31 pm

če maš mogoče FAP filter? bi imel lahko tudi z njim probleme! jih poznam kr nekaj k so jih imeli ko se filter enostavno zapaca :?
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda Ne okt 09, 2011 4:26 pm

Prišlo je do novih problemov. Zamenjali smo verigo z napenjalcem v motorju ki je bila raztegnjena in vzrok ropota?????????? Ko je bil avto topel je normalno vžigal, zdaj pa samo vergla noče pa vžgat. Pregledano pa že vse možno fap, egr, senzor o.gredi, turbina, katalizator, elektronika, pumpa ......vse,vse,vse, ok. Edino kar je mehanik videl je da je en dročnik hin. Ali je možno da zaradi tega avto ne vžge??? Pomoč prosim.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Fan Ne okt 09, 2011 5:32 pm

Pozdravljeni

V koliko imate možnost vozilo priklopite na tester ( univerzalec ne bo dober ), ter preverite pravilno delovanje senzorjev ( senzor temperature motorja . če ta slučajno kaže - 50, vam topel motor ne more prižgati ). Ali se je motor po zamenjavi verige ročno obrnil s priklopljenim akumulatorjem - potem je potrebno resetirati motorno elektroniku, ker je senzor položaja motorja zabeležil premikanje motorja brez vžiga.
Menim da kljub slabšem dročniku, motor mora prižgati sicer z dodanimi zvoki, vendar prižgati mora. Kako pa je mehanik ugotovil da je dročnik zanič - je imel odmikače zunaj in spustil iz njih olje??????

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda Ne okt 09, 2011 6:14 pm

Mojster je zaposlen na uradnem servisu in ima vse pripomočke. Pregledal je vse trikrat in enostavno ne najde nič drugega. Odmikače je pa vzel ven in jih pregledal. Muči se že cel teden in zdaj je ostalo le glavo dol dat, čeprav je rekel da kompresija je, tko da tudi to zna biti samo strošek. ???????
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Fan Ne okt 09, 2011 9:40 pm

jolda je napisal/-a:Mojster je zaposlen na uradnem servisu in ima vse pripomočke. Pregledal je vse trikrat in enostavno ne najde nič drugega. Odmikače je pa vzel ven in jih pregledal. Muči se že cel teden in zdaj je ostalo le glavo dol dat, čeprav je rekel da kompresija je, tko da tudi to zna biti samo strošek. ???????


no potem pa je vozilo v dobrih rokah..................brez skrbi
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda Pe okt 14, 2011 12:22 pm

Avto še vedno pri mehaniku. Dročnk menjan. Avto še vedno ne vžge. Priklopljen na ačunalnik ne kaže nobenih napak. Vsi smo obupali nad avtom. Kot vse kaže je nekaj narobe v glavi motorja. Ali je to možno, čeprav vergla čist vredu pa tudi kompresija je.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Fan Pe okt 14, 2011 9:43 pm

Pozdravljeni

Kakor sem razumel iz zgornjih postov.......................je vozilo nehalo vžigati po menjavi pogonske verige. Preverite "fazo" motorja in pravilni kot vžiga.
Osebno ne bi snemal glave motorja................bo samo dodaten strošek, efekta pa ne. Več ali manj se da vse zmeriti kar bi lahko bilo narobe na glavi motorja.
Ali je iz odmikačev pred sestavljanjem spustil olje ven, da ni ostal odprt kakšen ventil??

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda Ne okt 16, 2011 10:23 am

Zdej pa zares nevem kaj več. Med verglanjem je kot kaže nafto nabijalo v turbino. Iz motorja se je tudi malo sajasto kadilo tam ko bi moral svež luft ven pihat. Glavo motorja smo dali dol. Na sami glavi ni znakov poškodbe (ali je možno da je počila ali poškodovana znotraj). Ali je možno da so šobe, čeprav sem se z avtom pripeljal do mehanika, z malo čudnim delom motorja. Odločili smo se šobe dat testirat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a lisko Ne okt 16, 2011 10:50 am

jolda je napisal/-a:Zdej pa zares nevem kaj več. Med verglanjem je kot kaže nafto nabijalo v turbino. Iz motorja se je tudi malo sajasto kadilo tam ko bi moral svež luft ven pihat. Glavo motorja smo dali dol. Na sami glavi ni znakov poškodbe (ali je možno da je počila ali poškodovana znotraj). Ali je možno da so šobe, čeprav sem se z avtom pripeljal do mehanika, z malo čudnim delom motorja. Odločili smo se šobe dat testirat.

Kako pa lahko nafto nabija v turbino? Če je v turbini bilo opazit sledi nafte potem to pomeni, da ššobe normalno odpirajo...nafta pride do motorja ampak ne pride do vžiga v cilindru....

Torej preverite Fan-ovo teorijo.....Ali motor ni v fazi ali pa ostajao ventili odprti.
No lahko pa šobe tako "lulajo" , da do vžiga niti ne more prit....Kar pa je težko , če je avto prej laufal...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda So okt 22, 2011 1:48 pm

3 šobe so bile hin. Zdaj ko jih je mojster dal obnovit in vse skupaj zmontiral avto spet ne vžge (mogoče še pumpa, hm senzor nezazna napake). Čudno mi je, da so bile 3 šobe hin js se pa z avtom pripeljem do mehanika. Zadevi ni videti konca. Kot kaže je odpad pravo mesto?????
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Fan So okt 22, 2011 2:00 pm

Pozdravljeni

Glede na to, da ste se do mehanika pripeljali - predvidevam, da ne z vlečno službo........................................... se mi poraja misel ................ ali ste vi prepričani, da vam avto ureja mehanik?? V koliko bo potrebno na kraju vse plačati, kar je bilo narejeno ( opis iz zgornjih postov ) ............................ bi bilo ceneje, če bi na pooblaščencu naredili generalno motorja.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Matjazy So okt 22, 2011 4:09 pm

Avto naloži na avtvleko pa ga odpelji z nekom, ki je kaj podobnega že kdaj šraufal.
 
jolda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 06, 2011 2:11 pm

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a jolda Po okt 31, 2011 10:10 am

Mesec je okoli in končno smo kot kaže prišli do konca. (menjava ketne z napenjalcem, obnova treh šob, menjava grelnih svečk, menjava enega dročnika, pregled in testiranje boš pumpe ki je hvala bogu bila ok, pregled bloka motorja in desetkrar rastavljen ter ponovno sestavljen motor). Za vse to so bile krive odmične gredi, ki so se kot kaže malo zamaknale, na oko neopazno (vzrok neznan)!!!. Problem ves čas pred tabo, ti ga pa nevidiš. Cena ????eur danes grem po avto.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: PEUGEOT 407

Napisal/-a Fan Po okt 31, 2011 2:09 pm

Pozdravljeni

Kakor sem razumel iz prejšnjih postov, se je na tem motorju menjala pogonska veriga....................torej ali se je takrat zamaknilo ( premaknjena "faza" motorja ) odmične gredi ali pa se je vgradilo verigo z zobniki, kakšen Kitajski ponaredek in je v naturi že narobe narejeno - zamaknjeno - napačen kot odpiranja ventilov.
No kakor koli že, važno da vozilo deluje.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 23 gostov