Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
gabrjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So okt 08, 2011 6:12 pm

Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a gabrjan So okt 08, 2011 6:19 pm

Imam eno zelo veliko težavo na Sharanu 1.9 TDI. Problem je v tem da ne spravi dovolj moči iz sebe. Deluje tako kot da bi bil na rezervnem programu.

Priklopil sem ga na računalnik, ki mi je pokazal naslednjo napako: 00542 Needle lift sensor (G80).

potem sem poskušal googlati na vse mogoče načine in nalatel na tole:
The injector of the 3rd cylinder is equipped with a needle lift sender (G80) for registering
the point of commencement of injection.
The sender signals the actual opening time of the injector to the control unit. This
signal provides the control unit with feedback on whether the point of commencement
of fuel injection conforms to the map.

Function

Needle lift sender G80 is a solenoid and is supplied with a constant current by the control unit. This produces a magnetic field. A pressure pin inside the solenoid forms an extension to the end of the injector needle. The movement of the injector needle alters the magnetic field and causes distortion of the DC voltage applied to the solenoid.
The control unit calculates the actual point of commencement of fuel injection from the time difference between the needle lift pulse and the TDC signal supplied by the engine speed sender. At the same time, the system compares the actual point of commencement of injection with the setpoint stored in the control unit and corrects any deviations from the setpoint.

Substitute function

If the needle lift sender fails, an emergency running program is started. In this program,
the commencement of fuel injection is controlled according to fixed setpoints
as defined in a map. The injection quantity reduced in addition.



Iz tega mi je nekako jasno da naj bi bilo nekaj narobe z injektorjem na tretjem celindru, mi lahko kdo mogoče razloži kako to zgleda in kako se ta napaka odprav?


Najlepša hvala!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a Fan So okt 08, 2011 8:45 pm

Pozdravljeni

Poleg je še ispisalo.......................... P0XXX
Lahko je potrebno samo na novo vpisati šobe, ali je bil kaj odklopljen akumulator

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a TrijoAdijo So okt 08, 2011 9:32 pm

To je še star sistem (s t.i. bosch-pumpo). Tu se šob ne vpisuje :)
Problem je v senzorju dviga igle v dizi.Zdej...ali je samo senzor problem...ali pa je problem v sami dizi / igli.
Hja, nimaš kaj...dize ven, pa obnovit. Ker če "tretja" diza mantra..potem tudi preostale tri niso nič boljše.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a mdivjak14 To okt 11, 2011 2:25 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:To je še star sistem (s t.i. bosch-pumpo). Tu se šob ne vpisuje :)
Problem je v senzorju dviga igle v dizi.Zdej...ali je samo senzor problem...ali pa je problem v sami dizi / igli.
Hja, nimaš kaj...dize ven, pa obnovit. Ker če "tretja" diza mantra..potem tudi preostale tri niso nič boljše.



Lahko pa da je vzrok od napake missfire (ki je sicer ni pokazalo). Missfire pa so ti kabli, s katerimi so dize povezane.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a abbe To okt 11, 2011 8:30 pm

mdivjak14 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:To je še star sistem (s t.i. bosch-pumpo). Tu se šob ne vpisuje :)
Problem je v senzorju dviga igle v dizi.Zdej...ali je samo senzor problem...ali pa je problem v sami dizi / igli.
Hja, nimaš kaj...dize ven, pa obnovit. Ker če "tretja" diza mantra..potem tudi preostale tri niso nič boljše.



Lahko pa da je vzrok od napake missfire (ki je sicer ni pokazalo). Missfire pa so ti kabli, s katerimi so dize povezane.

sobe niso povezane z nobenimi kabli.pri bocsh pumpi ma samo ena soba en kabel za "predvbrizg2 in ona krmili vse ostale.
tocno napisi kaj vse je tester vn spisal pod napako.
Ni vse res kar napišem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a peroRS To okt 11, 2011 8:46 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Poleg je še ispisalo.......................... P0XXX
Lahko je potrebno samo na novo vpisati šobe, ali je bil kaj odklopljen akumulator

Lep pozdrav


Kakšne težave pa naj bi povzročil odklopljen oz. izpraznjen akumulator (lansko leto, za tem je bil zamenjan z novim in obnovljen alternator)?

Motor je isto TDI z bosch pumpo, simptomi pa so:
-cukanje ko voziš skozi naselje v 3. prestavi konstantno s ca. 2000 obrati
-občasno je motor v prostem teku bolj nemiren (tudi obrati malenkost nihajo) in glasnejši
-včasih dobiš občutek, da ne vleče tako kot bi moral (takrat se tudi pojavi močnejši zvok "klepanja" pri ca. 2200 obratih)

Šobe smo večkrat preverili in delujejo normalno.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a Fan To okt 11, 2011 9:44 pm

Pozdravljeni

Preverite:
- čistilec goriva
- cevi za gorivo
Lahko vam nekje vleče zrak

Ko je bilo vozilo priklopljeno na tester je izpisalo kodo napake - P0xxx
Pri nekaterih tipih vozil se lahko delno ali v celoti "vsuje" program motorne elektronike, ko se prekine napajanje/akumulator

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a TrijoAdijo Sr okt 12, 2011 8:04 am

@PeroRS:
Na tester z njim. VAG je znan po tem, da če mu odklopiš akumulator ali pa če se ta izprazne, si potem 3/4 vseh modulov pribeleži napako prenizke napajalne napetosti. To se lahk pokaže tudi v nepravilnem delovanju motorja. Torej - na tester - preveit / pobrisat napake in potem iti na probno vožnjo.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Težave z močjo pro VW Sharanu

Napisal/-a peroRS Če okt 13, 2011 7:25 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:@PeroRS:
Na tester z njim. VAG je znan po tem, da če mu odklopiš akumulator ali pa če se ta izprazne, si potem 3/4 vseh modulov pribeleži napako prenizke napajalne napetosti. To se lahk pokaže tudi v nepravilnem delovanju motorja. Torej - na tester - preveit / pobrisat napake in potem iti na probno vožnjo.


Je bil na pooblaščencu. Kot sem že omenil:
-zamenjali so akumulator ter obnovili alternator (kar je bil tudi vzrok za izpraznitev)
-vse napake so se s testerjem pobrisale
-preverili so delovanje šob (večkrat)
-filter goriva je bil menjan (redno)

Ostaja še možnost EGR-ja. Se bo preverilo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 6 gostov