Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

ainlaser (zaganjač) vprašanje

Napisal/-a red_mamba Sr dec 17, 2003 6:22 pm

Oj

zanima me zakaj če potolčem zaganjač mi avto vžge, prej je pa čisto mrtev? ve kdo kaj se zgodi da noče zaganjač zalaufat? in kaj se potem nardi ko ga potolčeš?

se bi dalo to kako porihtat brez menjave, recimo razdreti in spucati?
čedalje pogosteje se mi namreč dogaja da mi avto ne vžge ko ga ugasnem in morm pol udarit parkrat po zaganjaču. ma to kej veze z mrazom? ker prej ni blo teh problemov?
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr dec 17, 2003 7:11 pm

Če ga sploh ne zasuče, so običajno krtačke obrabljene, če pa suče v prazno pa zezajo kontakti od magneta ali pa sam magnet. Seveda pa je lahko tudi navitje od statorja ali rotorja v slabem kontaktu (manj verjetno). V večini primerov se da porihtat. Štarter razdret in menjat krtačke ter spucat po potrebi postružit kolektor na rotorju. Je pa možnost da je kolektor od rotorja prežgan, potem pa samo nov štarter.
Slika
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr dec 17, 2003 7:29 pm

ne sploh ga ne zasuče, se dobijo te krtčke v trgovini al je to že neka fency roba? mogoč veš kulk $$ me bo pršlo ? :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 9:57 pm

To ni fora u krtačkah.... Tle je fora u potisnem magnetu ki potisne mali zobnik v večjega in med tem uklopi glavni tok zaganjača.
Kaj se sliši kak klik ko hočeš štartat al je čist mrtvo?
Če se sliš klik potem so ščetke.
Če pa se tega klika ne sliš pol pa je problem u Potisnem sistemu al kakorkkol se že reče.Uglavnem sistem se zaskoč in pol ne porine zobnika ven posledično pa tud uklop glavnega tokokroga zaganjača, da bi lahk le ta pognal motor.Enak problem sem mel sam.
Razdret ga morš u vsakem primeru da vidiš kaj je in da ščistiš cel sistem.Ko pa boš mel narazen pa kupiš še ščetke in jih menjaš (če so slabe). Pa tud tko drage ne morjo bit jaz sem za jugiča dal 800 sit za petko pa 1200sit.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr dec 17, 2003 11:04 pm

ok 10x, nič se ne sliši, tudi klik ne, tako da bo potem res tisti mehanizem, mogoče je pa zdele mast u qrcu k je bol mrzlo pa gre bol na trdo če je to kej namazano.

bom se šel mehanika, sam eno vprašanje, kako zaje**** je to dol dobit, pa nazaj gor dat? a je to easy k bi lego kocke sestavlu? k jst bi to kr sam se lotil, vprašanje je samo kako pri puntotu do tega stvora k je čist odzadi. Še potolšem po njem komaj komaj.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 11:53 pm

Mislim da ga držita dva al pa trije vijaki , tko je ponavadi. Drgač pa gre lepo dol. Edin pol sestavljanju samega zaganjača znajo bit včasih problemi (se kaj zatika al pa se kaj ne usede kot bi moglo) sam vse se da če se hoče :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če dec 18, 2003 12:29 am

vzameš večjo macolo pol :D
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 18, 2003 8:37 am

Brez veze ti je če boš sam delal. Lahko si nardiš full štalo, pr navadnem avtoelektričarju pa za vse skup daš 3000 sit, pa ti on vse nardi. Jst sm enkrat na petki 1.7i menjal štarter celo noč, pa ga še nisem zamenjal - probleme mi je polosovina delala pa auspuh, ker je štarter ravno nad polosovino in še ena krivina od kolektorja ga zakriva, placa pa ni nič, tko da moraš komplet polosovino dol dat, pa še takrat imaš malo problemov, ker moraš mal obračat če nočeš še kolektorjev dol dat.

LP
Nebivedu

P.S. na servisu so pa mel napisan da je menjava štarterja 3000 sit in jst sm jim peljal tja avto - delal so 3 ure pa čist penasti so bli k so se tok matral in od jeze - ampak cena je cena - tako je blo napisano in tok so samo dobil 3000 sit - če bi pa po urah plačal bi dal pa krepko čez 30k, ker so se tok namučl.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če dec 18, 2003 10:59 am

ja samo jaz ga bom vseeno najprej probal spucat, če ne bo nič bolje bom pa menjal. Saj od spodaj prit do štarterja ni problem, problem je če hočeš do njega od zgoraj.
Bom že eno malo rampo naredil da dvignem spredni konc za 10cm pa da zlezem spodi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 18, 2003 1:43 pm

Jst sm tudi od spodaj delal. Naredil sem si rampo iz hrastovih 5cm plohov in gor zapeljal avto - približno 1,5m višine - se je prov dobr dal šraufat, pa sem vseeno rabil full cajta.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Pe dec 19, 2003 9:06 pm

Ker ne slišiš "klik" je lahko tudi samo slab stik na elektomagnetnem stikalu zaganjača.
Preveri če je žica za vklop elektromagneta ( krmilna žica - tanka ) dobro pritrjena.
Lahko je tudi hladen spoj ( slab lot ) na koncih navitja pri elektomagnetnem stikalu .
V najslabšem primeru pa je navitje prekinjeno ( ampak smo tudi to reševali saj se da previti na novo )
Bizarni primer pa je slabo privijačen zaganjač in s tem posledično slaba masa in spet ne deluje , ampak to bi verjetno že opazil , ko si ga božal z macolo.
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Napisal/-a pubi2cv To dec 23, 2003 2:36 pm

Pelji ga k električarju. S samim čiščenjem ne boš kaj dosti naredil. Mogoče ti bo delal par dni, potem pa bo ista pesem. Naj ti zamenja krtačke in pogleda, če je kaj narobe z zagonskim mehanizmom, pa bo. Za avtoelektrikarja je to najbolj rutinsko delo. Gotovo bo hitro in (relativno) poceni. Pa še ziher boš, da je v redu :wink:
pubi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 128 gostov