din je napisal/-a::oops: sem pozabo napisat moj postopek v zvezi z menjalnikom, če je tak daleč kot pri tebi.
Menjalnik seveda demontiraš, razstaviš celega do zadnjega šraufa, vse opereš, pregledaš, če so takšne poškodbe kot jih ti opisuješ, obvezno menjat - ali pa rajši sploh nič delat. Raztavit in oprat kompleten menjalnik pa zato, ker je ostrih drobcev po celem menjalniku in ti čez čas uničijo vse ležaje, zobnike.....
V glavnem menjalnik se odpira samo v izrednih primerih - običajno nikoli. Če pa se že odpira pa se takrat popravi v nulo.
tj je napisal/-a:din je napisal/-a::oops: sem pozabo napisat moj postopek v zvezi z menjalnikom, če je tak daleč kot pri tebi.
Menjalnik seveda demontiraš, razstaviš celega do zadnjega šraufa, vse opereš, pregledaš, če so takšne poškodbe kot jih ti opisuješ, obvezno menjat - ali pa rajši sploh nič delat. Raztavit in oprat kompleten menjalnik pa zato, ker je ostrih drobcev po celem menjalniku in ti čez čas uničijo vse ležaje, zobnike.....
V glavnem menjalnik se odpira samo v izrednih primerih - običajno nikoli. Če pa se že odpira pa se takrat popravi v nulo.
Sklepam, da potem to, da so menjalnik razstavljali in spet sestavljali pa preiskušali, če je že vredu, ni ravno pravi postopek....
lp
Po forumu brska: mišek in 124 gostov