Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
goinup
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če okt 27, 2011 12:42 pm

Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a goinup Če okt 27, 2011 2:00 pm

Podatki o avtu: Mitsubishi Eclipse GS
Motor: 2.0 DOHC (brez turbine) (150 PS)
Letnik: 1994 (1G)
Prevoženih cca. 200.000

Kaj se dogaja:
Predvsem v nizkih obratih se mašina duši in cel avto kar poskakuje, prav tako avto praktično nima nobene moči (podobno, kot če bi vozil 50 PS namesto 150 PS). Bolj kot je mraz, bolj je zadeva intenzivna. Poleti je avto samo malo cukal, dokler je bila mašina mrzla. Izpuh smrdi po neizgorenem bencinu, prav tako se je povečala poraba (s tankom naredim cca. 100 km manj)

Tej avti naj bi imeli na splošno probleme z elektriko, samo preden bi se spuščal v neke hude investicije bi rad vsaj preveril kaj točno je narobe.

Avto je bil že pri dveh pooblaščenih servisih in na avtoelektriki, samo ni bilo nekih konkretnih ugotovitev.

Če kdo ve za kakega maherja, ki bi mu bil tole izziv se zelo priporočam :lol: če ne pa bo verjetno končal v starem železu :?
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a Pavka Če okt 27, 2011 3:18 pm

Brez diagnostike ne bo slo
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a joztom Če okt 27, 2011 4:06 pm

Zamenjaj senzorje za temperaturo vode, kaj kažejo kazalci v kabini? Preveri podtlačni regulator in/ali tesnost cevi. Preveri LMM, če ga imaš. Bom šel še v TecDoc pogledat ta sistem.
Najdem edino Facet senzor za vodo (Copex d.o.o. - LJ.Šiška)
Priponke
Micka1.pdf
(45.72 KiB) Prenešeno 80 krat
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a Fan Če okt 27, 2011 4:38 pm

Pozdravljeni

Osebno bi najprej priključil vozilo na tester, ter preveril pravilno delovanje senzorjev. Fizično se lahko pregleda tudi potlačne cevi in pomeri potlak. V koliko bi nagajala elektronika..................bi nagajala tudi pri toplem.

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a joztom Če okt 27, 2011 4:53 pm

Odvisno od vgrajenega sistema. Elektronika sledi podatkom, če so ti zvezni in avto dela, je vzrok v senzorjih in to diagnostika pokaže, ampak ne kot napako, temveč moraš vedeti za referenčne vrednosti, torej moraš kar kaj znati. Če je sistem LMM ali MAP moraš sam pogledati. Če je pa stari sistem odpiranja na sistem način uteži, kot kakšen Jetronic in membranski delilnik na podtlak, je sistem primeren za čiščenje, ker je v njem voda, npr. saab turbo 9000. To pa kakšni stari mojstri od Boscha še poznajo.
 
goinup
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če okt 27, 2011 12:42 pm

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a goinup Pe okt 28, 2011 7:13 am

Pri kazalcih v kabini je vse OK.

Problem je tudi, ker je avto tako star, da skoraj nikjer več nimajo sw ki bi bral podatke...

Če kdo pozna koga, ki bi se bil pripravljen malo poglobit v zadevo, bi bil zelo vesel, ker je avto sicer res totalni užitek vozit.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a Fan Pe okt 28, 2011 8:59 am

Pozdravljeni

Predvidevam, da je vgrajen motor 4G63, pri stopalkah ima vozilo 12 pinski priklop za tester. Vaše vozilo uporablja protokol ISO 9141 ( vsi univerzalni testerji in VAG grupa bere ta protokol ) - začetna brzina 4800 START BAUD. Za pregled se uporablja pin 1 ( plava žica ) in pin 12 ( črna žica ). Malo bolj iznajdljivi mehanik, pa bo med pin 1 in pin 12 vezal ledico in štel utripe - tako bo prišel do kod napake.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nepravilno izgorevanje

Napisal/-a joztom Pe okt 28, 2011 10:24 am

Težko se kaj najde. Predvsem preveri delovanje elementa s slike F, nato pa je na vrsti težava, ki je locirana na sliki A. To je kombinirano mesto LMM+MAP+IntakeAirSensor. Čiščenje VolumeAirFlowSensorja je skrajno občutljivo in rada poči dekanthal žica, zato se ga brez priprav in prebranih navodil ne dotikaj niti pod razno. Poskusi pa najti ta kos za rezervo kje na Ebay pred posegi, saj ne more koštati kaj prida. Vidim pa ene barabe, ki samo za prevezavo s konektorji na klasični FoMoCo senzor iz Cliota I pričakujejo 200 $.
Priponke
Mits1.pdf
(620.69 KiB) Prenešeno 71 krat
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 22 gostov