na vse si si že sam odgovoril,zadnji dve sliki sta pa šalčki za amortizerje-če bi pogledal pod prednje kolo(navzgor)bi tud sam vedel kaj je.................
Glede zavorne tekočine - se jo menja malo preden je šalca prazna al je določeno kako drugače? (Poleg logike, ko začutiš, da bremze ne primejo več najbolje.)
PS V koliko ste vozilo ravnokar nabavil........................preventivno preverite: obrabljenost zavor - po potrebi menjajte zavorno tekočino, naredite osnovni servis...................in se veselo vozite s SEATom veselo naprej
Če gre verjeti nalepki na vratih, naj bi bil veliki servis opravljen 2. februarja letos pri nekaj čez 105k kilometrih. Sedaj sem na ca 109,5k kilometrih. Avto je bil kupljen konec julija.
Ja v tem primeru pa vozilo odpeljete mehaniku/mojstru/popoldancu/AMZS na pregled. Osebno menim, da je bolje odšteti par evrov in vedeti kako in kaj, kot pa jih prihraniti, in kasneje zvedeti kako in kaj.
Človeku, ki ne razloči pokrovov tekočin in drugih enostavnih elementov v avtu, ne svetujte snemanje pokrova zobatega jermena. Nihče ne reče, da ne bo nekoč poznavalec, ampak to je 100x preveč rizično.
Vse je enkrat prvič. S sestavnimi elementi (vsaj takimi, ki niso vidni na "prvo žogo") se sam gotovo ne bom ukvarjal. Ko bom pa videl, kako se zadevi streže, bom pa tudi sam znal.
Še v živo ne vidiš če ma jermen za sabo 20,50 ali 80k km, ne da boš po sliki, vidiš lahko samo če je res bogi, vse ostalo je loterija, tak da sploh ne vidim smisla v slikanju jermena.