Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 2:47 pm

Da probam opisat moj problem,... Peugeot 407, 2.0 HDI, 2004 letnik,... Spomladi, poleti in jeseni servo pumpa dela OK... :-D Ko pa pride zimski cas in temu primerne temperature zacne olje metat ven iz servo pumpe... ZELO pogosto morma dolivat olje,... Ker nisem nek poznavalec sem tako olje ponavadi kupoval na bencinski crpalki,... Neko olje rdece barve... Danes sem pa kupil olje, zelene barve,... Ki naj bi bilo OK, vendar mi ga spet mece ven iz pumpe,... Je to zarad tega, ker je se nekaj starega olja notri,... Mogoce pozna kdo razlog, zakaj mece olje ven ?!?!? Kaksni nasveti ? ... Mogoce ve kdo, kaj je odgovorno, za taksno obnasanje pumpe ? ...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Servo pumpa

Napisal/-a TrijoAdijo To nov 15, 2011 2:49 pm

Kje meče olje ven? Čez posodico ali na spojih/dihtungah?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 2:53 pm

Cez tisto luknjico na vrhu pokrova,...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
Domen008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To sep 15, 2009 10:16 pm

Re: Servo pumpa

Napisal/-a Domen008 To nov 15, 2011 3:01 pm

To je standardni problem pri 407. Ti ne preostane drugega kot kupit ustrezno olje in ga redno dolivati.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Servo pumpa

Napisal/-a TrijoAdijo To nov 15, 2011 3:04 pm

Kulk si ga pa nalil notri? Morda malce preveč?

p.s.: A nisi ti že enkrat imel neke probleme s to pumpo?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 3:09 pm

Problem imam ze 3 leta... Vendar se ne spomnim, da bi mi kdo pomagal, takrat, ko sem spraseval,... Tako da sem sedaj v upanju kaksne ustrezne pomoci odprl novo temo,...

@Domen88: Ocitno se ne zavedas, kako pogosto je treba dolivat... Liter olja porabim v 3-4 dneh, ce se peljem kej vec... Ostale zimske case NITI kapljice,...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Servo pumpa

Napisal/-a TrijoAdijo To nov 15, 2011 3:35 pm

Kak pa se kaj volan vrti v obe smeri?

Pa še nekaj. Nekje sem zasledil, da če je olja na max. ga je že zmeraj premalo in se zato zapeni in ga meče skozi oddušek. Pravi nivo olja naj bi bil 25mm nad oznako max. Probaj ga več nalit, pa poročaj.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 4:33 pm

Probal sem ze vse variante,... Danes sem zmenjen ob 19h pri enem popoldancu,... Da pumpo CIST spraznimo, in na novo nalijemo tole olje, zelene barve,.. Ce ti to kej pomaga,... Pa bomo videli... Ker je zdej notri mesanica... Malo tega zelenega, malo rdecega... Ne verjamem pa, da je pumpa sfukana,... Saj bi drugace to delalo vedno, ne pa samo pozimi,... Moja razlaga: To olje, ki smo ga dolivali (Ker so nam na crpalki "poznavalci" govorili da je pravo) ima pozimi se nizje vrelisce kot sicer, in ko zacne vret se speni, in ga mece cez tiso luknjico spodaj,... Sklepam da tole zeleno ne zacne tako hitro vret, in bo pravo olje,... Oz. UPAM, da je to to...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Servo pumpa

Napisal/-a Fan To nov 15, 2011 5:32 pm

Pozdravljeni

Upam da ni magično zelene barve, Citroenov LHM, ker bo uničil sistem. Za vaše vozilo mora imeti oznako ATF dextron IV ali več......................gladino olja se preverja pri prižganem vozilu in čez max. nej ne bi bilo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 5:40 pm

Pa sej ne morem verjet,... Prav tega sem kupil !!! :-\ Valvoline LHM PLUS !!! :-\ Kaj pa tista ostala sklepanja,... Si pravilno razlagam, zakaj prihaja do tega ? ... Sicer pa, bom sel jutri vrnit to olje in kupit kaksnega drugega... Hvala
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Servo pumpa

Napisal/-a Fan To nov 15, 2011 5:52 pm

Pozdravljeni

Na vašem mestu bi obiskal mehanika/mojstra/popoldanca in vam bo rešil ta problem - vzemite račun za opravljeno storitev ( garancija ). V koliko boste nalivali v sistem napačno olje, bo veš škode, kot pa koristi.

Lep pozdrav

PS

Olje se lahko speni tudi če je: izrabljeno, ga je preveč, ga je premalo, v sistemu je zrak............................
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 5:59 pm

A imate moznost kje preverit, ce je to olje pravo: Titan ZH 4300 B ? ...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Servo pumpa

Napisal/-a Fan To nov 15, 2011 6:47 pm

Pozdravljeni

Prav trudite se izbrati napačno olje............................stric google dela čudeže.................................kar je zeleno se izogibajte in se držite rdeče..........................olje z oznako dextron IV imajo na vsaki črpalki, kakor tudi v trgovinah z rezervnimi deli za vozila.

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
scoop
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Po jan 12, 2009 1:26 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Servo pumpa

Napisal/-a scoop To nov 15, 2011 7:07 pm

Naj najprej povem, da ZELO spostujem vase odgovore, saj sem ze bral vase odgovore ostalim forumasem,... Tole olje nisem jst iskal,.. AMpak sem sel v eno trgivno z avtodeli, mu povedal to kar ste vi napisali... On je nekaj iskal po racunalniku... Meje vprasal kater avto, kater motor, kater letnik,... In mi je hotu dat tole olje, ki sem vam ga jst napisal... Njemu ga je pa vrgel ven nek katalog,... Ampak ga nisem vzel, saj sem prvo hotu tle vas vprasat...
Peugeot 407, 2.0 HDI
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Servo pumpa

Napisal/-a zlica22 To nov 15, 2011 7:30 pm

scoop je napisal/-a:A imate moznost kje preverit, ce je to olje pravo: Titan ZH 4300 B ? ...



Priporoča se za:
FORD M2C204-A
OPEL 1940 715
PSA S71 2710
VW TL 521 46 (G 002 000/A7/A8/G 004 000)
OPEL 1940 766

Za tvoj avto pa pride v poštev Total fluide LDS H50126 (je pa rdeče barve!)
Priponke
total-fluide-ldsenl.jpg
total-fluide-ldsenl.jpg (27.66 KiB) Videno 5881 krat
Zadnjič spremenil zlica22, dne To nov 15, 2011 7:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Servo pumpa

Napisal/-a TrijoAdijo To nov 15, 2011 7:32 pm

Moje mnenje (na podlagi lastnih izkušenj): Pojdi na servis, pa kupi originalno olje. Malo bo dražje, ampak bo 100% pravo.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: Servo pumpa

Napisal/-a ales66 To nov 15, 2011 7:46 pm

Originalno olje je: Total Fluide DA.

Ta podatek imam tako v knjižici vzdrževanja, kot v Haynes priročniku in v dveh pdf dokumentih od Totala za Peugeote.

V pdf od Totala so omenjeni tudi standardi:

PSA S71 2710
MAN 3289
Renault PSF Class 1
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Servo pumpa

Napisal/-a zlica22 To nov 15, 2011 7:57 pm

ales66 je napisal/-a:Originalno olje je: Total Fluide DA.

Ta podatek imam tako v knjižici vzdrževanja, kot v Haynes priročniku in v dveh pdf dokumentih od Totala za Peugeote.

V pdf od Totala so omenjeni tudi standardi:

PSA S71 2710
MAN 3289
Renault PSF Class 1


za 2.0 HDI motor? Nek katalog očitno "laže" :)
Priponke
žnj.JPG
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: Servo pumpa

Napisal/-a ales66 To nov 15, 2011 8:39 pm

Verjetno gre za enako olje, vsaj po standardu PSA S71 2710 sodeč. Je pa standard MAN 3289, ki je naveden tudi v Totalovem pdf-ju, naveden tudi pri Titan ZH 4300 B.
 
Uporabniški avatar
Domen008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To sep 15, 2009 10:16 pm

Re: Servo pumpa

Napisal/-a Domen008 Sr nov 16, 2011 1:15 pm

Glede nakupa ustreznega olja se strinjam s TrijoAdijo, da boš na pooblaščenem servisu izvedel katero olje uporabljajo.

scoop je napisal/-a: Ocitno se ne zavedas, kako pogosto je treba dolivat... Liter olja porabim v 3-4 dneh, ce se peljem kej vec... Ostale zimske case NITI kapljice,...

V tem primeru ti verjetno ne uhaja olje samo skozi pokrovček, ampak je verjetnost, da ti spušča še kje drugje v sistemu.

scoop je napisal/-a:Moja razlaga: To olje, ki smo ga dolivali (Ker so nam na crpalki "poznavalci" govorili da je pravo) ima pozimi se nizje vrelisce kot sicer, in ko zacne vret se speni, in ga mece cez tiso luknjico spodaj,... Sklepam da tole zeleno ne zacne tako hitro vret, in bo pravo olje,... Oz. UPAM, da je to to...

Tale tvoja razlaga mi ni ravno logična. V servo črpalki olje ne dosega tako visokih temperatur, da bi doseglo vrelišče, pa tudi v primeru nenormalnega segrevanja bi bilo bolj logično, da bi se problem pojavil poleti, ko je tudi zunanja temperatura višja.
Moja domneva: Olje ti spušča nekje na sistemu (ne samo skozi pokrovček), pozimi je to puščanje večje, ker se materiali bolj skrčijo zaradi nižjih zunanjih temperatur. In olje se ti začne peniti, ker pade nivo in črpalka zajema zrak. Črpalka meša zrak in olje zato se ti olje peni in ti posledično spušča tudi skozi pokrovček. Moj nasvet je, da temeljito pregledaš vse cevke in okrog črpalke in poiščeš morebitno puščanje. Poudarjam, da je to domneva in ne trdim 100%.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Blinder, Google Adsense [Bot] in 15 gostov