a_sist je napisal/-a:Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.
tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto .
zlica22 je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.
tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto .
Glede popusta, ki ga dobimo mehaniki... Ne moreš reči, da ti pošten mehanik ponudi nižjo ceno. Za material se plača isto ceno, kot je v trgovini, popust in s tem zaslužek si pa prisluži vsak sam-če komu kaj ni všeč naj material kupi sam, cena bo ista, kot ti jo ponudi mehanik(morda še dražja). Pač pobere se tista razlika, ki je ostala od popusta. Tu ne vidim nič nepoštenega. Od tega se živi... Če bi material vsi računali po ceni, ki ga dobijo s popustom bi bila pač dražja urna postavka, kar pa spet nebi bilo nikomur všeč.
a_sist je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.
tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto .
Glede popusta, ki ga dobimo mehaniki... Ne moreš reči, da ti pošten mehanik ponudi nižjo ceno. Za material se plača isto ceno, kot je v trgovini, popust in s tem zaslužek si pa prisluži vsak sam-če komu kaj ni všeč naj material kupi sam, cena bo ista, kot ti jo ponudi mehanik(morda še dražja). Pač pobere se tista razlika, ki je ostala od popusta. Tu ne vidim nič nepoštenega. Od tega se živi... Če bi material vsi računali po ceni, ki ga dobijo s popustom bi bila pač dražja urna postavka, kar pa spet nebi bilo nikomur všeč.
se strinjam in opravičujem... kako naj rečem drugače. Imel sem srečo, da mi je moj mehanik zrihtal ceno po njegovi dobavni s popusti. To je to.
Pozdravljeni!
Sem lastnik avtomobila Peugeot 307, HDI, 2.0, 78KW, 108KM, letnik 2004.
Zaradi težav z dvomasnim vztrajnikom (rožljanje, tresenje pri speljevanju) sem se odločil da ga zamenjam za enomasnega. V iskanju najcenješe rešitve sem se odločil da sam dobim nadomstne dele in jih potem nesem mehaniku zamenjati. zanima pa me sledeče... Ali moram pri menjavi menjati tudi lamele? kakšne so približno cene kompletov enomasnih vztrajnikov za moj avto? KAtero znamko se mi splača iskati?
Pa še to... kakšne so nasploh razlike pri sami vožnji ob menjavi vztrajnika?
klepvin je napisal/-a:Pozdravljeni
Govoriti o tem da fedri na lameli enako dušijo vibracije kot novi oziroma neokvarjeni dvomasni vztrajnik, je prav tako "bosa", kot so bosi v zaznavanju razlik tisti vozniki,ki tega ne opazijo.Govorim iz lastnih izkušenj, saj je razlika opazna tudi slišno v nizkih obratih-avto je namreč nekoliko glasnejši.Je pa res,da po zamenjavi dvomasnega vztrajnika z enomasnim, za vedno rešiš problem s sklopko,seveda do izrabe lamele.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 125 gostov