Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali pomoč

Napisal/-a Kovcek Če nov 24, 2011 7:25 am

Avto je letnik 2000 in je v moji lasti dobre pol leta...v tem času sem z njim prevozil dobrih 20.000 km (skupaj jih ima sedaj nekaj čez 290.000)...olje v motorju je Magnatec dizel 10W-40 polsintetika...menjava olja na nekje 12.000 km

Problem je sledeči:

takoj po nakupu se je na cca. 10 - 14 dni takoj ob prvem hladnem zagonu pojavil ropot v motorju (zelo neprijeten zvok in sem se na začetku kar malo ustrašil, saj se v avtu sliši kot da bi nekaj zabijalo skupaj v motorju - zunaj pa je zvok čisto drugačen), ki je po nekaj sekundah prenehal...čez dan se potem to ni več ponavljalo...čez čas pa se je ta ropot začel pojavljati občasno tudi med vožnjo - pri nekje na 1/3 ogretem motorju, vendar je tudi tu ponehal cca. minuti ali še manj...enkrat si me je ta ropot pojavil tudi po cca. 15 km vožnje po avtocesti pri konstantni hitrosti 160 km/h ko sem se pripeljal z avtoceste in ustavljal avto pred križiščem - vendar je zopet po nekaj trenutkih vse utihnilo...sedaj pa glej ga zlomka, dva dni nazaj pa se je pa zopet pojavil ta zvok/ropot in skoraj več ne prenega...sedaj smo ugotovili, da ko motor ropota "seka" zrak iz sesalnega kolektora proti zračnemu filtru...posumili smo na AGR ventil in ga blindirali...v tem času smo ga parkrat malo pognali v obrate in je po blindiranju AGR ventila ropot utihnil....se peljem par km in vse ok a je bilo veselje kratkotrajno, pri naslednji vožnji se je ropot po nekaj km zopet pojavil - ko sem ga zaslišal, sem pritisnil sklopko in ga 2x malo "poslal" v višje obrate (3500) in je zopet utihnil...že prej sem sumil, da bi naj za to bil/i krivi/i dročnik/i - sedaj je tudi mehanik tega mnenja, saj pravi drugo (skoraj) nebi moglo biti...želel pa bi dobiti še kakšno potrditev tega, preden grem v nabavo materiala in razkop motorja...dročniki so namreč v motorju in ne na glavah... :cry:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a zlica22 Če nov 24, 2011 9:27 am

takoj ob prvem hladnem zagonu pojavil ropot v motorju (zelo neprijeten zvok in sem se na začetku kar malo ustrašil, saj se v avtu sliši kot da bi nekaj zabijalo skupaj v motorju - zunaj pa je zvok čisto drugačen), ki je po nekaj sekundah prenehal...

Je to TK-TK-TK zvok? Opis je res podoben zvoku dročnikov... Ste pomerili tlak olja?
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a zundapp Če nov 24, 2011 9:32 am

Če je ta motor z verigo si ga naj...

če ima zobnike je boljši, vsaj kar se glav tiče. V Ljubljani vem za dobrega mehanika ki jih je veliko prešravfal.
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek Če nov 24, 2011 9:40 am

Ni z verigo...zobniški prenos je...zato sem napisal, da je letnik 2000 ;-)

Dvomim, da bi bil kriv pritisk olja, ker kolikor se meni zdi, da dročnik šteka v taki meri, da ne zapira do konca ventila, zato bije kompresijo na sesalno stran (vsaj tako si jaz razlagam)...čakam predvsem na odgovora Fan-a, ker se mi zdi, da kar dosti ve o teh motorjih...seveda je dobrodošla pomoč od katerega koli uporabnika foruma...z liskom pa sem se menil že pred časom (on ima isti motor v Jeepu), pa mi je na opisano odgovoril, da bi lahko bili kriv dročnik...
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Fan Če nov 24, 2011 10:46 am

Pozdravljeni

USA vozilca se ne popravlja tako da se ga pošlje neobremenjenega v višje vrtljaje ( to sovraži ) - s takšnimi dejanji se ga lahko pošlje samo v cvet.

Snamite pokrov ventilov in preverite odmikače klavirja eden je zvit - to so tiste palčke ki pridejo iz motorja in odpirajo ventile.
V primeru, da ni odmikač na sredini in ne leži na svojem mestu, se sliši grd zvok - marsikateri mehanik ko to sliši takoj postavi diagnozo hin ležaji na glavni gredi.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a lisko Če nov 24, 2011 8:10 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

USA vozilca se ne popravlja tako da se ga pošlje neobremenjenega v višje vrtljaje ( to sovraži ) - s takšnimi dejanji se ga lahko pošlje samo v cvet.

Snamite pokrov ventilov in preverite odmikače klavirja eden je zvit - to so tiste palčke ki pridejo iz motorja in odpirajo ventile.
V primeru, da ni odmikač na sredini in ne leži na svojem mestu, se sliši grd zvok - marsikateri mehanik ko to sliši takoj postavi diagnozo hin ležaji na glavni gredi.

Lep pozdrav

Kot prvo to ni američan ampak italjan.... Če bi bil američan ne bi mel problemov... Kot je rekel fan, snami pokrov ventilov in vse skupi dobro preglej...nekje je nekaj zrabljeno. Če hočeš ti lahko čez vikend prilepim slikce oz skice glave oz. Odmikacev.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek Pe nov 25, 2011 8:16 am

Včeraj sem odmontiral pokrov ventilov in vzel ven in pregledal vse palčke in "klavirje"...zvita ni nobena, vidijo se pa sledi obrabe (avto ima pač za sabo kar nekja km)...se pa lepo vidi kateri ventil "štrajka" - ne tretjem cilindru je sesalni ventil zgoraj kjer nalega na njega "klavir" lepo obtolčen, sledi se vidijo tudi na klavirju in je obrabljen v ravni črti, vsi ostali pa imajo gor vidne okrogle sledi od ventilov...zvečer sem še vse skupaj sestavil nazaj in se prevozil cca. 10 km brez ropota :roll: ...zdaj pa me zanima ali je možno da občasno zašteka sam ventil? - slišal sem namreč, da se je tudi to že dogajalo (pa ne glih pri teh motorjih, nasplošno rečeno)...
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a lisko Pe nov 25, 2011 8:48 pm

Da bi zaštekal ventil skor ne verjamem....Edino , da bi vodilo ventila bilo toliko obrabljeno, da bi se ventil imel možnost postavit nekoliko postrani....
Tole so slike kako je bila klaviatura obrabljena pri meni po 340 tisoč km.
Slika
Kr konkretno globoko...
Slika

No jaz se kaj preveč nisem sekiral...vzel dremla in lepo spoliral.
Slika

Slišal sem za te motorje edino, da se lahko snamejo te palčke iz ležišča in potem ruži. Mogoče je bilo pri tebi kje na meji in se je sedaj, ko si raztavu, vleglo nazaj....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek So nov 26, 2011 6:44 am

Sem se odločil in naročil vse nove dročnike, nov ventil (zamenjal bom tistega obtolčenega), teflone, nove vijake in tesnilo glav...bomo odprli motor in zamenjali te zadeve...pri meni klaviature niti slučajno niso tako globoko obrabljene na tej strani kot pri tebi...sledi obrabe pri meni so zelo vidne na strani kjer pridejo v ležišča palčke...sem pa vseeno mnenja, da je nekaj narobe z ventilom, saj so pri vseh ostalih vidne okrogle sledi obrabe klaviature, pri tem natolčenem ventilu pa ima obrabo oz. natolčenost v ravni črti...
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a lisko So nov 26, 2011 4:24 pm

Ventile imam še jaz celo nekje doma. Drugač pa vso srečo pri obnovi :) Če kaj ne boš vedel pokliči.


Mislim , da se mi je posvetlo :idea: ...Palčke ki odpirajo ventile preko klaviature so votle....Dročniki so napajani z oljem pod pritiskom, ki "odteka" preko teh palčk v klaviaturo.....Same nihajke pa so mazane z oljem kater kanal je speljan izven motorja. Kakor hitro si omenil, da je obrabljenost na strani palčk je postalo jasno....Obrabljene imaš palčke in nihajke na strani palčk. Tako v določenem trenutko palčka več ne naseda lepo v ležišče in dročnik zgubi pritisk olja...To pa potem ruži....

Kok km maš prevoženih? Katera olja pa imaš predpisana? Ker moj ima že skor kamijonska olja (fuhs titan truck 15w40) in bi blo malo smešno če bi enak motor a v drugem avtu imel predpisana drugačna olja....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek So nov 26, 2011 8:54 pm

Kot že napisano imam po števcu nekaj čez 290.000 km...in na motorju je shranjenih kar lepo število servisnih listkov...predpisano olje je 10W-40...če bi dročnik res ostal brez olja, bi ropotal, bi pa motor zaradi tega ne šel po treh cilindrih in hrati bil kompresijo na sesalno stran...
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a lisko So nov 26, 2011 11:02 pm

Kaj pa če palčko postavi toliko postrani , da več ne uspe zapret ventila....?
Res, da je malenkost novejši motor (ima že teflone moj jih še nima). Pri mojem piše , da je dovoljeno olje 10w40 izrecno samo pozimi, ko se temp. spustijo pod ledišče. Drugač pa če maš dele naročene razkoplji motor in pomenjaj stvari, ki jih misliš. Tesnilo glave je kovinsko in ga načeloma ne rabiš menjat (je pa priporočljivo). Ne vem sicer kako je dostopno pri voyagerju ampak pri jeepu sem imel 150eur stroškov več , da sem menjal še obročke in ojnične....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
anži
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po okt 12, 2009 9:51 pm
Kraj: notranjska

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a anži Ne nov 27, 2011 9:09 pm

Pozdravljeni!
Zaj.... motor za popravljat! Če kdo rabi manual za njega naj mi javi,pa tudi kak del bi se našel,predvsem glave!
L.p.!
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek To dec 06, 2011 1:39 pm

No...da povem kako se zadeva razpleta:

pri demontaži glav, se je ugotovilo, da imajo 3 glave in trije bati konkretne razpoke :huh: ...danes bil pri anži-ju in po ugodni ceni nabavil vse potrebno, pa še kar nekaj zraven (še 1x hvala anži)...zamenjali se bojo tudi ojnični ležaji in batni obročki (na srečo je motor spodaj še ok)...sedaj sledi še čiščenje in nato sestavljanje...saj veste kako pravijo: ko ima hudič mlade, nima nikoli samo enega :(
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a lisko To dec 06, 2011 5:40 pm

Kje pa so videt razpoke? Ker tele glave silno rade počijo v notranjosti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek Sr dec 07, 2011 8:48 am

lisko je napisal/-a:Kje pa so videt razpoke? Ker tele glave silno rade počijo v notranjosti.


Bom ob priliki poslikal...
Lp

kovcek
 
strunad6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne dec 29, 2013 4:13 pm

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a strunad6 Ne dec 29, 2013 4:16 pm

Kaj je bilo potem narobe? Ali ventil, ki se ne zapira, ali odmikač, ki ventila ne odpira, ali kar razpoke v batih in glavah? Lp
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Nejko87 Ne dec 29, 2013 7:59 pm

S čim ste blindirali egr? Da ne slučajno s kartonom itd... Še enkrat podrite in preverite da ni prebilo..

Če ste naredili plehnato blendo preskoči post.

Če je seka na sesalni kolektor, in je bilo nekaj časa rešeno.. Potem je to to!
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a yashica Ne dec 29, 2013 8:19 pm

Res pričakujeta avtorjev odgovor dve leti po zadnji objavi :?:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Re: Težave z VM 2.5TD motorjem (voyager) - fan in ostali po

Napisal/-a Kovcek Pe jan 03, 2014 1:48 pm

V tem času sem že zamenjal motor in tako problem rešen :-D ...vzrok ropotanja pa so bile šobe...ni pa bil to vzrok za menjavo motorja...
Lp

kovcek
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 5 gostov