sebaveh je napisal/-a:Oksidirani kontakti verjetno? Ste pregledali vse konektorje in spoje?
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
S kakšnim diagnostičnim orodjem pa pristopa vozilu - univerzalni tester komunicira samo z motorno elektroniko in še to ne vsak.
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
V koliko ima vaš mojster dovolj znanja za delo s programom, ne bi smel biti problem povezave. S tem programom lahko opravite veliko večji poseg v vozilo, kot pa samo nedolžen pregled ECUja. Če znanja ni dovolj, ja, potem pa zna biti problem.
Tester naj priklopi na vozilo, izbere test posameznih komponent, poišče vozilo in tip motorja in START......................po dveh ali treh minutah bo imel spisek vseh komponent na vozilu in bo lahko sam izbiral kaj bo testiral. Predvidevam, da ni govora o kakšnem cenenem Kitajskem izdelku, ker tam pa je lahko problem, pa ne v vozilu, temveč v samem izdelku ( škart ).
Lep pozdrav
lisko je napisal/-a:
Podobno težavo kot avtorica je imel kolega na pasatu. Noben tester ni zaznal modula...Tudi original VAGcom tester in dosti znanja mehanika nista pomagala....Enostavno je izpisal erorr conection.Centralno mu je delalo ni pa se prižgala luč v kabini ob odklepu, niso blinknili žmigavci ob zaklepu/odklepu...
lisko je napisal/-a:Vezje ti lahk polota vsak električar....Zgubit nimaš kaj.
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov