Sem se lotil demontaže EGR ventila, čistil kar nekaj časa, ampak se ne da s kakšno zobno krtačko, dal nazaj, ampak za lučko nisem siguren, če bo dovolj izklopljen akumolator za 1 dan, da se sama ugasne, sploh ne vem, če bo efekt na očiščen ventil. A mogoče kdo ve, koliko časa mora bit najmanj izklopljen akumolator. Na testerju sem bil pred tem, pravi EGR. VAG 1.4 16v 101
Če se je napaka shranila v trajen pomnilnik, ali pa je z EGR ventilom kaj v notranjosti narobe, lahko pustiš akumulator odklopljen do naslednjih dinozavrov, pa ne bo nič pomagalo.
EGR ventil ima 5 priključkov. Nekje na netu so tudi slike in podrobne razlage, poišči jih. 2 (debelejša) sta za navitje v njem, 3 (tanjši) pa za potenciometer, ki računalniku nazaj sporoča v kakšnem položaju je. Izmeri upornosti med temi priključki in poročaj.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Ne vem o kakšnih priključkih ti tu govoriš, ker EGR ventil je sam umes pa en konektor je na vrhu, tisto na levi je eno senzor na glavi...nimam nič za pomert, bo treba se zapeljat do mehanika da pobriše napako.
Potem pa imej pine no, če s priključki nisi zadovoljen. Pa tak brezveze da sploh pišem (bolj sem drugim na ljubo če bo kdo potreboval), če nimaš s čim izmerit in če ne znaš uporabljati osnovnega instrumenta. Dobro, saj ti ni za zamerit, ampak to so osnove ki se jih lahko vsak nauči. Vprašanje samo za kakšno ceno - ali te lastno znanje in tuji nasveti rešijo pred stroški računa, ki ti izstavi mehanik za tak poseg.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Zato, ker nimam proste garaže (ne v tem primeru, za kaj resnejšega).
Ali je možno, da po očiščenem EGR ventilu avto gre boljše. Bom pa vrjetno še enkrat razdru pa spucal tud tisto cevko, ker nisem imel tapravo zadevo za čiščenje, a se tesnila dobijo normalno v trgovinah z avtodeli (sej bi poklical, ampak zdele ne delajo ). Drgač pa bom peljal na tester pa bodo zbrisal lučko.
V tem tednu sem sčistil še loputo, odklopil akumolator ter drug dan priključil nazaj, lučka se je 1-2x prižgala, ugasnila zdj NE gori več, brez testerja sem odpravil problem, čeprav pred slabim pol leta je kazalo samo EGR, avto ni blo treba ponovno priključit na tester (kalibarcija), ker avto dela lepo, prej mi je pa crkoval, nihal obrati.
Zdej mam drug problem, nekaj tuli v prostem teku in sem poslušal tam okol altenatorja je najbolj izrazit, okol zob.jermena ne, prvi velik servis so bli orginalni deli. Če bi dal dol jermen bi takoj vedu kaj je narobe. Bo treba altenator menjat.
OFF: Kje ste zdej štručkoti, vidim da vedno pa tud nimate prov.