Monti in kak je s tipotom?
Oki zdej pa še en pameten pa resničen nasvet za vse ostale(jaz pa mack sma že zgruntala tipično napako pri dizih in jo tud odpravla)
Prvo preglej dovodne lajtunge za nafto. morjo popolnoma tesnit in nikjer ne sme niti malenkost lufta vleč poleg.Pol ko to pregledaš preglej če deluje povratno zaporni ventil na dovodu goriva (nafte,cvička al kakorkol že). nafta ne sme u nobenem primeru tečt nazaj v dovodni cevi.En mal pametnih nasvetov
Ker sem mel jaz iste probleme na mojem. Pa sem laufal pr enih 10tih mehanikih okol pa je blo od slabe kompresije do slabih grelnih svečk,komplet motor naj bi buil sam za odpad še pa take odgovore sem dobival....... pol pa sem sam na dovod nafte nardil povratno zaporni ventil pa spravu luft iz dovodni cevi.
Zdej pa sam čakam da pregretje ugasne pa prej ko ključ zavrtim do konca motor že zalaufa, eni dve sekundi če štarter obrača pa stoji avtek včasih zunaj pri-12 stopinj.
No sam tok o raznih mehanikih ki se majo za ne vem kok oh in sploh.