Napisal/-a Alfist03 Sr jan 11, 2012 4:37 pm
Pozdravljeni. Tukaj sem se registriral z namenom. Lepo vas prosim za pomoč, sj bi mi prišla še kako prav.
Torej imam AR156 2.0jts 2003 selespeed... Zadnje čase se mi pogosto prižiga lučka za napako v delovanju motorja.
Zmeraj ko sem šel na tester je pokazalo iste napake.
P0420- katalizator1 Prisotno, nad zgorno mejo
P0120- Potenciometer lopute Občasno, signal ni veljaven
P1122- Potenciometer lopute steza 2 Občasno, signal ni veljaven
P1121- Potenciometer lopute steza 1 Občasno, signal ni veljaven
P0300- Mankajoči vžigi (generični) Občasno, nevarnost pregretja katalizatorja
P0302- Mankajoči vžigi cil.2 Občasno, nevarnost pregretja katalizatorja
Na servisu so mi rekli, da je potrebno zamenjat katalizator, loputo in pa lambdo sondo... A je temu res tako? ker so deli zelo dragi bi se rad še kje drugje prepričal o tem.
Katalizator original pride nekaj čez 900€, loputa okrog 1200€, tak da je to ogromno za 9 let star avto.
Katalizator bi vzel kopijo, loputo pa obnovljeno, seveda v primeru, če je res potrebno to zamenjat.
Zadnjih 1000km mi je motor spil okrog liter olja, prej pa nič. Rekli so mi, da je problem v 1.katalizatorju in potem zato drugi cilinder pije olje.
Kaj naj kr vse zamenjam na 1x, al naj najprej lambdo sondo, potem pa če nebo boljše še katalizator in pa loputo?
Če ima kdo izkušnje s tem res prosim za pomoč.
Lp
Sandi