Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Če jan 26, 2012 1:52 pm

Zdravo, zanima me, če mi kdo ve takoj povedat kaj bi lahko bilo hin v mojem primeru, kakšna grelna svečka ali pa morda tisti krmilni rele, ki jih vklaplja? Dogaja se sledeče:

Ko je zunaj mrzlo avto težko vžge, sicer vžge prvo, ampak stežka, se sliši da se matra, ko je topleje ni nobenih problemov, vžge čisto normalo.
Lučka za gretje deluje normalno, saj ob mrzlih dneh gori dlje, kot takrat ko je topleje, vendar se vseeno zdi kot da vsaj kakšna svečka ne bi delala normalno.

Avto je Audi A4 b6 1.9 tdi.

Se po opisanih simptomih, da takoj sklepat kaj bi bilo bolj verjetno zrelo za zamenjavo, ali bom moral sam probat pa pomerit zadeve?

Hvala lepa, lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a sebaveh Če jan 26, 2012 5:07 pm

Izmeriš lahko upornosti svečk (iztakni kabel iz njih in meri eno po eno, med svečko in maso). Izmeriš pa lahko še napetost, če pride na svečke. Lahko pa tudi odviješ svečke, ter vsako pritisneš na maso, nekdo pa ti naj da kontakt in gledaš če bo zažarela.

Pri traktorju sem imel primer, ko so bile svečke vse cele (nove), lučka je delovala normalno, grelo pa vseeno ni - se pozna pri števcih in ostalih kontrolnih lučkah, da gre kazalec malo naprej in kontrolke malenkost bolj zasvetijo, ko svečke izklopijo, a nič od tega. Problem je bil v avtomatu, kjer so spajke releja popustile zaradi 14 let vibracij in rele ni več imel stika s ploščico vezja. Priključke sem potem polotal na novo in deluje.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a čare Če jan 26, 2012 9:38 pm

Ko praviš da se matra jaz zastopim da ga težko obrne,drugače pa ni nujno da je kaj zanič,lahko so svečke samo slabe.Probaj 2x pogret.
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Če jan 26, 2012 10:04 pm

Težko ga obrne, nekako tako ja. Ce grem drugic ogrevat, jih ogreva se samo zelo kratek cas, kot takrat ko je topel, tak da dvomim, da bi kaj pomagalo. Hvala
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a čare Če jan 26, 2012 10:34 pm

Če ga težko obrne je akumolator slab oz. ga malo mraz daje.Če maš varjanto priklopi še kable iz drugega avta in probaj če bo hitreje prdnil.
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Če jan 26, 2012 10:55 pm

Akumolator ni, ker sem ga lani zamenjal. Pa tudi ko avto prizgem tisti dan, ko je ze enkrat bil na voznji, je lahko recimo zvecer se bolj mrzlo, pa bo normalno vzgal.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a Fan Če jan 26, 2012 11:16 pm

čare je napisal/-a:Če ga težko obrne je akumolator slab oz. ga malo mraz daje.Če maš varjanto priklopi še kable iz drugega avta in probaj če bo hitreje prdnil.


x2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Če jan 26, 2012 11:23 pm

Mogoce sem se malo narobe izrazil, obrne ga ze, ampak tistih naslednjih nekaj trenutkov je mucnih, lih tolko da ne ugasne. Vzgal pa je se vedno v prvo.
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a zlica22 Če jan 26, 2012 11:34 pm

flea je napisal/-a:Mogoce sem se malo narobe izrazil, obrne ga ze, ampak tistih naslednjih nekaj trenutkov je mucnih, lih tolko da ne ugasne. Vzgal pa je se vedno v prvo.


Kateri naslednji trenutki? Če je bil akumulator menjan leto ali pa mesec nazaj še ne pomeni da je ok...
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Pe jan 27, 2012 7:18 am

Tisi, ko ga akumolator že obrne, in "spustiš ključ". Danes je spet mrzlo in sem probal za hec večkrat dat kontakt, da so se svečke večkrat zažarele, in je boljše vžgal zdaj.
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a roberto-82 Pe jan 27, 2012 9:28 am

isti problem mam sam grelne svečke so za zamenjat:):):)
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a Fan Pe jan 27, 2012 1:06 pm

x2
V koliko je motor lažje prižgal z večkratnim gretjem žarilnih svečk................so slabe/obrabljene ali pa se je kakšna že poslovila................potrebna menjava.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Pe jan 27, 2012 2:41 pm

Hvala, bom svečke zamenjal, pa upam da bo to to. Lp!
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a hrošč Pe jan 27, 2012 4:26 pm

Porocaj, s cim si resil problem. Imam sam identicnega ze kako leto dve pri Golfu IV TDI. Ko je pod nulo, se kar matra pri vzigu, ko je topleje na hitro kresne. Sicer pa vedno vzge v prvo. Tudi, ko je bil menjan akumulator, ni bilo nic boljse. Sem pa v eni temi na tem forumu ze spraseval glede tega problema, pa je nekdo svetoval, da to lahko resijo pri RSR z nekimi nastavitvami ne vem cesa.
Je pa res da pri meni veckratno gretje sveck bistveno ne koristi. Avto ima 285k km. Je mozno, da v mrazu starter prepocasi obraca? Nisem pa se ukrepal, ker je zandnjic v Avstriji vzgal tudi pri -20, sicer s precej verglanja, ampak je.. Vglavnem, porocaj.
 
eUros
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne avg 15, 2010 10:33 am

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a eUros Pe jan 27, 2012 5:38 pm

hrošč je napisal/-a:Porocaj, s cim si resil problem. Imam sam identicnega ze kako leto dve pri Golfu IV TDI. Ko je pod nulo, se kar matra pri vzigu, ko je topleje na hitro kresne. Sicer pa vedno vzge v prvo. Tudi, ko je bil menjan akumulator, ni bilo nic boljse. Sem pa v eni temi na tem forumu ze spraseval glede tega problema, pa je nekdo svetoval, da to lahko resijo pri RSR z nekimi nastavitvami ne vem cesa.
Je pa res da pri meni veckratno gretje sveck bistveno ne koristi. Avto ima 285k km. Je mozno, da v mrazu starter prepocasi obraca? Nisem pa se ukrepal, ker je zandnjic v Avstriji vzgal tudi pri -20, sicer s precej verglanja, ampak je.. Vglavnem, porocaj.


Enako. Sm dal vse svečke nove, a je bil slab akumulator in ni vžigal tako kot je treba. Po zamenjavi akumulatorja je blo seveda OK. Menjal sem jih cca pred enim letom, pa bo kmalu spet treba, ker ni več to to :D
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Pe jan 27, 2012 5:48 pm

Evo svečke zamenjane, kar 2 sta bli fuč od 4 :) Zankrat vžiga kot mora, bom videl še zjutraj ko bo mrzel. Hvala vsem.
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a hrošč Pe jan 27, 2012 7:36 pm

Hm, bo treba ob priliki zapeljat se enkrat do serviserja da se enkrat preveri svecke.
Flea, porocaj jutri kako bo vzgal v mrzlem jutru.. ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a lisko Pe jan 27, 2012 7:43 pm

sebaveh je napisal/-a:Izmeriš lahko upornosti svečk (iztakni kabel iz njih in meri eno po eno, med svečko in maso). Izmeriš pa lahko še napetost, če pride na svečke. Lahko pa tudi odviješ svečke, ter vsako pritisneš na maso, nekdo pa ti naj da kontakt in gledaš če bo zažarela.

Pri traktorju sem imel primer, ko so bile svečke vse cele (nove), lučka je delovala normalno, grelo pa vseeno ni - se pozna pri števcih in ostalih kontrolnih lučkah, da gre kazalec malo naprej in kontrolke malenkost bolj zasvetijo, ko svečke izklopijo, a nič od tega. Problem je bil v avtomatu, kjer so spajke releja popustile zaradi 14 let vibracij in rele ni več imel stika s ploščico vezja. Priključke sem potem polotal na novo in deluje.


Tukaj pa te moram rahlo popravit. Tole z merjenjem upornosti je sicer stara dobra zadeva a ne vedno....Men so recimo crknile....ampak tako da zažari samo prva polovica svečke ( zažaret pa more na konici saj je konica v izgorevalnem prostoru). Uporonost je prav tako pokazala....tok je ravno tako potegnila. Res pa je , da nisem šel delat "doktorata" in bi primerjal staro vs. novo po podatkih iz merjenj, da bi lahko podal točne podatke.....

Kot zanimivost pa....
Če si počakal predgretje in štartal se je muču muču in komaj kaj vžgal....Če si ga pogrel 2x je vžgal z muko....če si pa ga pogrel 3x pa je vžgal kot , da nič ni bilo. Ko sem potem svečke testiral na "suho" mi je postalo jasno zakaj....
Svečko je začel gret v sredini in po 3kratnem gretju je svečka tudi na konici postala rdeča....Dalje je znano.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a flea Pe jan 27, 2012 7:50 pm

hrošč je napisal/-a:Hm, bo treba ob priliki zapeljat se enkrat do serviserja da se enkrat preveri svecke.
Flea, porocaj jutri kako bo vzgal v mrzlem jutru.. ;)


Bom. Je pa zanimivo kako se vrstijo teme z raznimi naslovi o vžigu avtomobila, v teh hladnejših dneh :) hehe
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Re: Grelne svečke ali krmilni rele?

Napisal/-a legendarac Pe jan 27, 2012 7:59 pm

eUros je napisal/-a:
hrošč je napisal/-a:Porocaj, s cim si resil problem. Imam sam identicnega ze kako leto dve pri Golfu IV TDI. Ko je pod nulo, se kar matra pri vzigu, ko je topleje na hitro kresne. Sicer pa vedno vzge v prvo. Tudi, ko je bil menjan akumulator, ni bilo nic boljse. Sem pa v eni temi na tem forumu ze spraseval glede tega problema, pa je nekdo svetoval, da to lahko resijo pri RSR z nekimi nastavitvami ne vem cesa.
Je pa res da pri meni veckratno gretje sveck bistveno ne koristi. Avto ima 285k km. Je mozno, da v mrazu starter prepocasi obraca? Nisem pa se ukrepal, ker je zandnjic v Avstriji vzgal tudi pri -20, sicer s precej verglanja, ampak je.. Vglavnem, porocaj.


Enako. Sm dal vse svečke nove, a je bil slab akumulator in ni vžigal tako kot je treba. Po zamenjavi akumulatorja je blo seveda OK. Menjal sem jih cca pred enim letom, pa bo kmalu spet treba, ker ni več to to :D



Imam Golf IV 1.9 TDI 66Kw prevoženih 312000km :tomidelej: in je tudi meni pri temperaturah okrog 0 stopinj in manj zjutraj težko vžgal :pray: , ko pa je bilo topleje pa je vžigal normalno. Ko sem preveril gralne svečke so bile vse OK vendar sem videl da žarijo zelo počasi najprej samo spodnji špic svečke in nato je zelo počasi začelo žareti proti vrhu. Šel sem nabavit nove in ko sem probal kako žarijo te sem videl da nove začnejo žareti takoj po celi dolžini. Sedaj ko pa sem jih zamenjal z novimi pa avto kresne enako ne glede na zunanjo temperaturo. Tudi danes ko je bilo -10 je kresnil tako kot mora :D . Prej pa sem moral pri takšnih temperaturah nekaj časa verglat. Zgleda da so stare odslužile in jih je pač po določenem času potrebno zamenjati(moje so bile še prva vgradnja in nikoli zamenjane).

Mogoče imaš ti enak problem in upam da ga čim prej odpraviš

LP :-D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov